Acı gerçekler

4 0 0
                                    

Kim Jennie:

"Müdür bizi neden çağırdı ki? "

"Ne gösterecekler acaba? "

"Çabucak bitse de gitsek ya!"

Böyle daha bir sürü sorunun ve uğultunun dolandığı büyük salonda hepimiz müdürü beklerken 15 dk olmuştu. Derste bir kız gelmiş müdür sizi konferans salonunda bekliyor demiş ve gitmişti.

Ben bunları düşünürken birden ışıklar gitmiş salon karanlığa bürünmüştü. Bedenimi hafiften bir korku sararken büyük ekranda bir görüntü belirdi.

Bu bir odaydı. Kadrajda sadece bir dolap görünüyordu. Sonra yavaşça bazı sesler gelmeye başladı. Sesler önce öpüşme sesleri gibiyken sonradan iniltiler de dahil oldu. Ve birazdan da kadraja biri boxerlı diğeride pantolonlu üstleri çıplak iki erkek girdi. Resmen bütün midem ağzıma dolarken erkeklerden pantolonlu olanı konuştu

"Yeji bunu öğrenirse çok kötü olacak" dedi şehvet dolu sesiyle.

"O zaman öğrenmemesi için her şeyi yaparız" dedi diğeri baskın sesiyle ve önündeki çocuğun dudaklarına yapıştı. Ve boxerlı olan diğerinin pantolonunun fermuarına elini attığında görüntü kesildi. İçimden derin bir ohh çekerken arkadan bir ses duyuldu.

"Bunların hepsi yanlış anlaşılma! "

Sesine bakılırsa boxerlı çocuktu. Söylediği yalana mı yoksa bunu kendine güvenerek söylemesine mi gülsem bilemedim.

Herkes sessiz kalırken ekrana başka bir görüntü geldi. Burda da yine boxerlı çocuk vardı ama şükürki giyinikti. Ve bu seferki oda sanki kız odasını andırıyordu. Yanında bir kız vardı.

Kızın gözleri tilki gözlerini andırıyordu ve saçlarıda kahverengi tonlarında çok güzel bir kızdı. Kızın gömleğinin iki düğmesi açıktı ve çocuğun bir eli kızın ensesinde diğeride belinden biraz daha aşağıda kalçasına yakındı ve ikisi birbirine baktı ve sonra öpüşmeye başladılar. Çocuğun eli kızın gömleğinin düğmelerine gittiğinde kız hemen geri çekildi ve kafasını iki yana salladı.

"Ne oldu ki? " diye sordu çocuk.

"Hazır hissetmiyorum. " dedi kız sessizce.

"Merak etme hep bekliyor olacağım. " dedi çocuk tekrar kızın dudaklarına yapışmadan önce.

Ve tekrar görüntü gitmişti. Midem artık bu kadarını kaldırmaya yetmediği için hızla doğruldum ve en yakın lavaboya girdim.

Girdiğim gibi kabinlere yetişecek kadar gücüm yoktu. Hızla musluğu açıp içimdekileri çıkardım. Saçlarımı toplayıp geldiğim için kendime teşekkür ederken rahatladığımı hissetmiş ve ağzımı çalkalayıp yüzümü yıkadıktan sonra musluğu kapattım.

Chae durumumu bildiği için haber vermemiştim. Onunla evde konuşurdum.

Tam o anda kabinden gelen sesle arkama döndüğümde erkekler tuvaletine girdiğimi anlamış oldum. Ah cidden mi?! Bunu boşverip sese odaklandım. Kabinden geliyordu ve sanırım biri ağlıyordu?

Hafifçe kapıyı tıklattım ve "Hey iyi misin? "

"H-ha e-evet iyiyim. " dedi ağlamaklı sesi ile. Dur bi dakika? Pantolonlu çocuk?!

Bunun burda ne işi var be?

Kabinden çıktı ve kızarık gözleri ile bana baktı. Videodan anladığım kadarıyla adamın hem erkek hemde kız sevgilisi vardı ve başka birinin varlığını bilerek onunla olmuştu.

Oturup böyle bir saçmalığın sebebini ne dinleyecek değildim. Neden ağlıyorsa ağlayabilirdi. Bütün empati duygum uçup giderken bende hemen tuvaletten çıktım.

Kızın haberi yoktu ve onlar genç bir kızı aldatacak kadar kalpsizdi ama ben acımasızdım ve şuan önümde ölüme gitse kılımı kıpırdatmazdım.

Bunları düşünürken sınıfa geçip yerime oturdum. Chae de geldiğinde ona sessizce

"Evde konuşacağız"

Dediğimde başını salladı ve önüne döndü. Hadi bakalım.

Evet Beauties nasılsınız bakalım?

Evet Beauties nasılsınız bakalım?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu yeni hikayem. Texting. Bakmak isterseniz sevinirim.

Ben bayağı iyiyim😎. Neysem. Bölüm nasıldı?

Gelecek bölüm için tahminleri alalım 👉.

Neysem. Bay bay Beauties!

Okulda aşk BangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin