Park Chaeyoung:
Az önce ekranda gördüklerimin etkisi ile şok yaşarken hızla kapıya koşan Jennie son anda fark ettim.
Aslında karanlık korkusu vardı ve üstüne böyle şeylere küçüklüğünden beri iğrenerek baktığı için midesi bulanmış olmalıydı.
Herkesten yavaş yavaş fısıldama sesleri gelirken sahneye o ikisi çıktı. İkiside birbirinden ukala tavırları ile sırıtırken Tae konuştu.
"Bazen gizli saklı işler çevirmek pahalıya patlar. Buna güzel bir örnek gösterdiğimizi düşünüyorum öyle değil mi Dong Hyun? " dedi alaylı çıkan sesi ile.
Sözü kardeşi yani Jimin devraldı.
"Aynen öyle Dong Hyun, Simon ve Yeji arasında neler dönüyor bilmiyorum ama aklımdan geçenleri de herkesin içinde söylemeyeceğim. Belkide para belki haz yada başka bir şey bilmem" dedi ve umursamazca omuzlarını silkti.Şu an ima ettiği şeyler o kadar iğrençtiki birazdan bende kusmaya gidecektim. Ben ona kaşlarımı çatıp bakarken birden bana bakmasıyla kaşlarımı dahada çattım. Ve bana sırıtmasını izledim.
Şuan ona burda vursam bir halt yapamazdı ama okuldan atılma riski vardı. Herkes oturduğu için kalkıp gidersemde dikkat çekecektim.
Tae tekrar konuşmaya başladı.
" Burda olanları birinin ağzından duyarsam eğer o kişi kendini öldü bilsin çünkü ona yapacaklarım ölümden daha beter olacaktır. Anlaşıldımı? " Herkes kafasını belli belirsiz sallarken bu sefer daha yüksek sesle sordu.
"ANLAŞILDIMI DEDİM?! "
Herkes"Anlaşıldı"
"Evet"
"Tamam"
"Peki"
Gibi şeyler söylerken onlar sırıtıp gitti. Bende yerimden kalkıp giderken ağlayan bir kızla gözgöze geldik. Daha dikkatli baktığımda bu o videodaki kızdı.
Adı Yeji idi sanırım.Yanına gidip "iyi misin acaba? "
"Ha evet evet iyiyim" dedi yavaşça gözyaşlarını silerek.
"Pek değil gibi ama hadi dışarı çıkalım temiz hava iyi gelir. "
"Tamam" dedi ve yavaşça yerinden kalktı. Her şeyi yavaşça yapıyordu. Sanırım olay fazla etkilemişti.
Bahçeye çıkarken ve banka otururken bile herkes Yejiye bakıyor ve konuşuyordu. Pek takmadım ve ona dönerek konuşmaya başladım.
"Ee söyle bakalım şuan nasılsın? "
Ah! Aptal Rosé tabiki iyi değildi. Sorduğum soruya bak!
"Eh olabildiği kadar diyelim" dedi zorla gülümserken.
Hemen elimi uzattım tanışmak için.
"Bu arada ben Chaeyoung. Ama bana yakınlarım bazen Roséde der."
"Memnun oldum Chaeyoung. Bende Yeji. Zaten tanımışsındır. " dedi elimi sıkarken.
"Evet... Ama ben olayın aslını bilmek istiyorum. Yanlış anlama. Dalga geçmek istemiyorum sadece yardım etmek için sordum. "
"İyi niyetin için sağol Chaeyoung ama artık yapılacak bir şey kalmadı. " Moreli o kadar bozuktu ki ne yapacağımı şaşırdım.
"Sen bir anlat en azından rahatlarsın hm? " Ona ne yaptığımı söylemek şuan fazla riskliydi. Birine söylemese de bu onun için tehlikeli olabilirdi.
"Eh... Tamam şöyleki ben....
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
" Dinlediğin için teşekkür ederim Chaeyoung. Gerçekten de anlatınca rahatladım. " dedi bana güzel samimi bir gülümseme bahş ederken.
"Önemli değil güzellik. Dediğim gibi anlatmak istersen her zaman burdayım" dedim tüm samimiyetimle.
"Artık gitmemiz gerekiyor ders başlayacak birazdan. " diyen Yejiyi başımla onayladım.
Yeji diğer şubede yani o serserilerle aynı sınıftaydı. Ama artık onları takmıyordu. Ama benim için asıl sorun Dong Hyun denen salağın bizim sınıfta olmasıydı. Artık ona bakarken dövmemek için ayrı bir çaba sarf etmem gerekiyordu. Helede duyduklarımdan sonra.
Bunları düşünerek sınıfa geldim ve yerime oturdum. Jennie ye baktığımda bana ağzını oynatarak
"Evde konuşacağız"
Demişti bende onu başımla onayladım ve derse odaklanmaya çalıştım.
Evet beauties!
Yeni bölümle geldiiim
Şimdi şey yapmayın biliyorum gizemli gizemli şeyler yapıyorum ama sizde tüm olayı ya muhteşem üçlü ile yada tüm okul halkı ile aynı anda öğreneceksiniz. 😁Şimdilik bay bay beauties!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda aşk Bangtanpink
RandomEğer bir gurup genç aşk için ateşkes bayraklarını açarsa ne olur... "Her şey onlar için onların sevgisi için unutmayın" çiftler: Jinsoo Jirose Teannie Liskook