Kardeş

7 0 0
                                    

Yazardan:

Park Chae young şu anda önünde ona merakla bakan iki çift göze bakmamak için bütün odayı ezberlemişti. Ama Kim Jennie hâlâ vazgeçmeden Chae ye bakmaya devam etti.

"Ahh! Neler olduğunu biri anlatacak mı artık? " diye isyanla sordu Jungkook.

"Bunu bize Chae anlatacak Jungkook. "

"Güzellik artık konuşmayı düşünüyor musun? " diye sordu Jungkook daha yumşak bir tonda.

"Şey ben" diye elini bileziğine attı Chae young. O zaman hatırladı. Bilekliğini Jimine vermişti. Ama bu Jennie ile Jungkook'un dikkatinden kaçmamıştı.

"Bilekliğin nerde Chae? " Jennie

"Şey ben onu  verdim. " Artık bakışlarını kaçırmaya başladı Chae young.

"Verdin mi? Kime? " Jungkook

"Jimin'e"

"Jimin mi? O kim? " Jennie

"Ş-şey. O... Benim yumruk attığım çocuk"  Sonlara doğru sesi iyice içine kaçmıştı Chae'nin. Duyduğu ilk dakika bir şey anlamadı ikili. İlk tepki veren Jungkook olmuştu.

"Ha? Tamam ya çokda önem-NE?! "

"Aish! Sessiz olsana ablam gelecek şimdi" Chae young.

"Chae naptın sen? Delirdin mi? O ailenden kalan son şeydi. Nasıl onu verdin? " Sinirliydi Jungkook. Chae young onun için kız kardeşi gibiydi. Ve şu an kız kardeşi ailesinin bilekliğini Jimine verdiğini söylüyordu.

"Rosé yağtığının farkında mısın sen? Nasıl onu gidip o serseriye verirsin sen ?
Hem ne diye verdinki? " Jennie merakla sormuştu soruları. Çünkü biliyordu büyük bir şey olması gerekiyordu, yoksa Chae daha küçücük çocukken bile o bilekliği çıkarmazdı.

"Tae Yoongi'yi döverken Jimin kaçıp gitti. Sadece merak etmiştim. Rezil bir anı yaşamıştır, bende gider onu dinlemiş gibi yapıp bütün okula anlatmak istemiştim. Ama anlattıkları o kadar... O... Kadar kötüydü ki vazgeçtim. Oda anlatmak istememişti zaten ama bilekliğin hikayesini dinleyince anlattı. Bende bilekliği güvence olarak ona verdim. "

"Bilekliği kırmayacağından nasıl bu kadar eminsin sen? " Jungkook

"Kırmayacak." Dedi Chae. "Çünkü kırarsa o dakikada bütün okulda kendi dedikodusunu duyar. " Güvenmiyordu ona o yüzden bir nevi bir değiş tokuş ile barış yapmışlardı. Şimdilik...

"Sana ne anlattı peki? " Jennie

"Ben söyleyemem Jen. " Sesi kısılmıştı sanki Chae'nin. Şimdiye dek bu kadar büyük bir şey saklamamıştı kardeşlerinden. Ama bu başkasının sırrıydı.

Belkide travması...

Diye içinden geçirdi Chae. Ve böyle bir şey hakkında o kişinin rızası olmadan konuşmak istemiyordu. Kendisine yapıldığında delireceği bir şeyi başkasına yapamazdı.

"Ama-" Israr eden Jungkook'u Jennie böldü.

"Hayır Jungkook. Chae doğru yapıyor. Bunu konuşmamız yanlış. " Minnetle baktı Chae Jennie ye. Bazen böyle olurdu. İkisi kızkıza birbirini daha iyi anlıyordu.

"Ah tamam. Ama başka bir şey daha var sen bu ikisinin adını nerden biliyorsun ki? " Jungkook diğer aklında kalan soruyu sordu.

"Hani Jennie kaçırılmıştı ya. İşte o gün ikisini konuşurken duydum. Yumruk attığım çocuğun adı Jimin. Diğerinin de Tae sanırım. "

"Anladım. Ama şöyle bir şey var çocuklar bir şey yokmuş gibi o Tae denen herifi dövmeden bırakmam. " Jennie

"Niyeki? " Jungkook

"Ha doğru sen bilmiyorsun. Ne oldu bilmiyorum ama Yoongi bir şey söyledi ve bizim Tae de onu dövdü. Bu Jennie de Yoongi yi kurtaralım diye kalktı ve Tae dövdü. "

"Dövüştük.Daha doğrusu. Çünkü benim attığım tekme ve yumruk kadar bende yedim. " Memnuniyetsizce konuştu Jennie.

" E kızım sen salakmısın o zaman niye tekrar dövecen? " Jungkook mantıklı bir soru sormuş olmalı ki Chae'de başını salladı.

Jennie okuldan geldikten sonra at kuyruğu yaptığı saçlarını savurdu ve sırıtarak konuştu "Döveceğimi kim söyledi ? " İşte şimdi kimse bir şey anlamamıştı.

"E o zaman ne yapacaksın? " Bu soru Chae'den gelmişti.

"Şöyle yapacağız.....

Helloooooo!!!!!!! Nasılsınız canlar? Bu bölümü yolda yazıyorum size. Kıymetimi bilin beeeeh!
Şaka şaka ben her yerde bölüm atarım size.

Neyse düşünceleri alalım lütfen...

Sizce Jennie ne yapacak?

Peki Jimin bilekliği kıracakmı?

Neyse bay bay
╭━━┳╮╱╱╭┳━━━╮
┃╭╮┃╰╮╭╯┃╭━━╯
┃╰╯╰╮╰╯╭┫╰━━╮
┃╭━╮┣╮╭╯┃╭━━╯
┃╰━╯┃┃┃╱┃╰━━╮
╰━━━╯╰╯╱╰━━━╯

Okulda aşk BangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin