Hafif bir gül kokusu

4 0 0
                                    

Kim Taehyung:

Daldığım duvardan kafamı kaldırdım ve salonun ortasında duran masadaki nota tekrar baktım tıpkı geldiğimden bu yana 2 saattir yaptığım gibi.

Biliyorum ki yaptığım şey şu an dışardan saçma sapan görünse bile benim için böyle değildi. Bu İsyankar benim için başta sadece önemsiz biri olarak görünmüştü ama şimdi bu iş iyice canımı sıkıyordu. Çünkü dediğine ne kadar sinirlensem de doğruydu. Bu gün deli gibi kaşınırken herkese rezil olmuştum ayrıca bu konu bir süre daha gündemde olacak gibiydi.

Ve tedirgin olduğum diğer konu ise onun kim olduğunu bilmemekti. Tek bildiğim bizim okuldandı ve bir kişi değildi. Hepsi bu. O yüzden tek istediğim o herifi bulup gebertmekti ki bunu nasıl yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Düşüncelerim yanıma oturan Jiminle birlikte bölündü. Şu an evde tek olmamız çok iyi bir durumdu. Hizmetçiler de yoktu.

"Ee söyle bakalım Tae ne oldu da okulu ektin? " diye alaylı konuşan ikizime göz devirmekle yetindim.

"Ne olabilir Park olan bu" diye notu Jimin'in önüne koydum. Önce kaşları çatık bir şekilde bana baktı. Ardından nota uzandı ve okumaya başladı. Her cümlede kaşları daha da çatılan kardeşimi sabırla izledim. Sanırım bir kaç defa daha okuyordu. Okuduktan sonra kafasını kaldırdı ve konuşmaya başladı.

"Diğeri yapmış. "

"Ne? Hangi diğeri? Ne diyorsun Park? "

"Diyorumki salak kardeşim bunu yapan kişi o değil diğeri? " Ahhh yeter ama diğeri kim amına koyayım ya?

"Ne diyorsun Jimin açık konuş biraz! Hem sen diğeri- " sözlerim kolunda ilk defa gördüğüm bileklikle yarıda kaldı.

"Bu ne? " diye kolundakini işaret ettim. Önce durdu sonra ise kolundaki bileziğe baktı.

"Ah doğru sana dün çatıda olanları anlatmadım. "

"Çatıda ne olduki yalnız başına ne yapmış olabilirsin? "

"Konuda o yalnız değildim. "

"Ne ne demek yalnız değildin? "

"O vardı. " Ulan yeter artık!

"Ebeni sikeyim senin Jimin! Taksit taksit konuşma doğru düzgün anlat şunu! "

"Şimdi şöyle ki ben çatıya gittiğimde oda ordaydı. O dediğimde bizi döven kızdı. "

"Ne kızmı? Erkek değiller mi? Hem onun ne işi var orda? " Sinirlerim bozulmuştu. Jimin o konuda baya hassastı. Ve kız onu daha çok üzmüş olabilirdi.

"Sakin ol anlatıyorum. Geldi işte biraz dalga falan geçtik birbirimizle sonra işte derdimi sordu anlatmamı anlatırsam  dinleyeceğini söyledi"

Siktir!

"Anlattın mı?" Hadi Jimin yapmadım de lütfen!

"Ona güvenmediğimi söyledim. Oda güvence olarak bu bilekliği verdi. "

"Bir bileklik için her şeyi anlattın mı? "

"Hayır bu onun için çok değerli bir şey ve emin ol hiç kimseye bir şey söylemeyecek. "

"Nerden biliyorsun ki? "

"Anlattığı an bilekliğini parçalara ayırmak için bekliyor olacağım çünkü. "

"Tamam Park sen diyorsan tamam ama büyük bir risk alıyorsun ona güvenerek. Bide şey kız olduğunu nerden anladın"

"Arkamda konuştuğunda sesi ne erkek gibi kalındı ama ne kadının ki gibi inceydi. Ama hala öyle bir sesini bir erkeğe ait olduğunu sanmıyorum. "

"Ama sesini değiştirmiş olabilir di" Doğruydu ses değiştiren bir sürü program varken güvendiği şey sesi miydi yani?

"Hayır. Sesi bir erkeğe ait olamaz"

"Nasıl bu kadar eminsin oğlum sen? "

"Çünkü o koku bir erkeğin kokusu değil di"

"Ha tamam ya o zam-NE"

"Ne demek kokusu erkek kokusu değil ne diyorsun sen Jimin?! " Kısıkça söylediği cümleyi duyduğum gibi verdiğim tek tepki şoktu.

Ne diyordu bu salak? Ne demek kokusu erkek kokusu değil?

"Sakin olsana oğlum! O gün döverken fazla yakınımdaydı ve hafif bir gül kokusu duydum. Dün çatıda da nasıl bilmem ama aynı kokuydu hepsi bu. " Açıklaması hiçmi hiç rahatlatmasada bir şey demedim o günü hatırlamasını istemiyorum.

"Neyse şimdilik bu İsyankarı unutalım. Çünkü okulu ve barı çok boşladık. Güzel bir geri dönüş yapmak lazım. " Kardeşimin söyledikleri ile hafifçe sırıtıp başımı salladım.

Anlaşılan yarın baya eğlenceli olacaktı.

Helllooooo! Nasılsınız bakalım Beauties! Bir sonraki bölüme hazır olun derim. Neyse görüşmek üzere Beauties!
Bay bay  😊

Okulda aşk BangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin