Kim Taehyung:
Kapıdan giren iki salağa bakarken tek yaptığım susup bakmaktı. Çünkü şu an ne bunları çekecek nede kavga edecek kafada değildim.
Hoseok biraz öne çıktı ve etrafına bakındı. Aradığı şeyi bulmuş olacakki sırıtarak bize doğru gelmeye başladı. Yoongi ise yüzünde hiç mimik kımıldamaz bir şekilde onu takip ederek geldi.
Ahh hay sikeyim ama artık kafamda değilim diyorum bu ne amk
İkiside bize doğru yürüdü ve yanımızdan geçerek bizden iki masa arkada oturan kişilere doğru gittiğinde kısa çaplı bir şaşkınlık geçirmedim desem yalan olurdu. Çünkü bunlar her gelip geçtiklerinde bize bulaşmasalar bir yerleri yırtılan tiplerdi.
Bizden sonraki masaya geçtiklerinde yavaşça oraya döndüm. Kedicik ve Buzlar kraliçesi ile konuşuyorlardı. Tabi buna konuşmak denirse; Hoseok'un eli Buz kraliçesinin omzundaydı ve Yoongi'nin ise mimiksiz yüzünde resmen güller açıyordu. Nasıl yani bunlar iyi mi anlaşıyor? Bu iki salak uçan kuşa bile surat yapar lan. Ne bok olduda bunlar iyi anlaşıyor?
Yanımda oturan Park'a baktığımda onunda oraya baktığını fark ettim. Ama bir farkla. Ben ne olduğunu anlamazken o sanki Hoseok'u yiyecekmiş gibi bakıyordu. Buna ne olduki şimdi?
Biraz daha konuştuktan sonra bize doğru gelmeye başlayan salaklara sadece bakmakla yetindim. Dedim ya kafamda değildim.
İkiside geldi ve yanımıza oturdular.
"Ee taetae nasıl gidiyor hayat? " diyen Min Yoongiye baktım. "Baksana belli değilmi mor ve hafif kırmızı tonlarında" diyerek kafasıyla yüzümü gösterdi. Ve demesiyle birlikte Hoseok kahkaha atarken ben göz devirdim. "Senin hayatınında aynen renklenmesini istemiyorsan siktir git Yoongi" tıslayarak cevap verdi Jimin."Ah kalbimi kırdın cidden jimmi. Ama şöyle bir bakınca... " Elleri ile yüzümüzü gösterdi Hoseok "hiçte fena bir çalışma olmamış sanki."
Ahh yeter ama artık
Sabrımın son kırıntıları ile dayanırken o sözler birazdan katili olacağım Min Yoongi'nin ağzından döküldü.
"Ama tabiki 8.sınıfken ki Jimin'in çalışmasından daha başarılı değil orası kesin"...
Eveeeettt bitti. Uzun zamandır yoktum. Çünküüü millet tatil yaparken ben iş yapmakla meşgulüm. Offf lütfen maruz görün.
Sizleri seviyorum canlar!Ha bide sizce 8.sınıfta neler oldu?
Peki Yoongi nerden biliyor?
Suga ve J-Hope bizim kizlarlı tanıyor mu?
Oy ve yorumları bekliyorum bay bay öpüldünüz 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda aşk Bangtanpink
SonstigesEğer bir gurup genç aşk için ateşkes bayraklarını açarsa ne olur... "Her şey onlar için onların sevgisi için unutmayın" çiftler: Jinsoo Jirose Teannie Liskook