İsyankar ve Serseri

0 0 0
                                    

Evet beauties! Nasılsınız bakalım?
Ben baya enerjiğim şahsen.
Neysem!

Oy ve yorum yapmayı unutmayın! 💖💖

Kim Jennie:

Ablam kütüphaneye gideceğini söylemiş ve bizden ayrılmıştı. Bizde şimdi kantinde oturmuş Yejiyle sohbet ediyorduk. Jungkook ise yine başka bir kızla konuşuyordu. Onun bu haline göz devirdim ve Yejinin anlattığı olayı dinledim.

Bu üç ayda Yejiyle baya iyi anlaşmıştık. Kendisi baya sevecen biriydi. Ve şimdi anlattığına göre daha yeni flört ettiği çocuğu başka bir kızla öpüşürken görmüş aşktan yana bahtının kötü olduğundan dert yanıyordu.

Aslında bu biraz saçmaydı. Bir insan evladı neden sevgilisi olmadığı için üzülürdü ki? Şahsen ben tek tabanca gayet mutluydum.

Artık sıkıldığım için ayağa kalktım ve kızlara sınıfa gideceğimi söyleyerek kantinden çıktım. Ne olurdu birazda sınıfta sıkılırdım işte. Merdivenlere giderken Yoongi ile Hoseok'u görerek biraz ayak üstü konuşmaya başladık.

"Ee Kedi bey nasılsınız bakalım? Son olaydan sonra sizi o çocukla aynı kantinde dahi görmedim. " dedim dalgayla. Sonuçta Taehyung'u sevmesem bile bu Yoongi ile dalga geçmeme engel değildi. Fena dayak yemişti.

"Ha ha ve ha Jennie. Kızım rahat bıraksana beni hem eskiden de ben onunla aynı ortama girmiyorum. " diye söylenen Yoongi'nin cevabı ikizi Hoseok'tan geldi.

"Tabi canım tabi dayak yedim demiyorda" Bu dediği ile ben kıkırdarken Yoongi bize göz devirmekle meşguldü.

Biraz daha konuştuktan sonra onlardan ayrılıp merdivenlerden çıktım ve sınıfa gitmeye başladım. Bildirim sesi ile yürürken telefona bakıp instagramdan gelen bildirimlere bakarken sertçe bir şeye çarpmamla telefon elimden düşmüştü.

"Hay ben senin yapacağın işe! Önü-"

"Lan ben senin-"

Benimle aynı anda konuşan şahsa baktım. Hay ben böyle şansın! Tabiki de çarptığım kişi Taehyung'tan başkası değildi. Onunla uğraşmak istemiyorum bu yüzden göz devirdim ve yerden telefonumu alıp sınıfa gitmeye devam ettim.

Sınıfa geçip yerime oturduğumda telefondan saate baktım. Tamam ya 10 dakika vardı. Dur bi dakika!

Ulan bu duvar kağıdı benim değildi ki! Hay ben böyle şansın! Tae'nin telefonu ile karışmıştı sanırım. Aklıma gelenle hızla az önce çarptığım yere koştum. O telefonda Dong Hyun ile Simon'un sorguları vardı ve bizimde sesimiz duyuluyordu. Eğer telefonu karıştırırsa İsyankarın biz olduğumuz anlaşılırdı.

Gördüğüm görüntü ile donup kalmıştım. Telefon elindeydi ve kaşlarını çatmış telefona bakıyordu. Hızla yürüyüp yanına gittiğimde yavaşça kafasını kaldırdı. Kırmızı görmüş boğa gibi bakması iyi şeyler olmayacağını gösterirken ağzından şu kelimeler döküldü

"Sendin? Kahretsin!"

Ve kolumu sıkı sıkı kavradığında aklımdan geçenleri sorgulamadan dinleyerek yumruğu yüzünün ortasına geçirdim.

Oda bana karşılık verirken ikimizde saldırıyor ama darbe almıyorduk. Sanırım kız olduğum için sadece kendini koruyordu çünkü o gün fena darbeler almıştık.

Ben kendimi korumaya devam ederken arkadan gelen seslerle olayların karışacağını anlamış oldum.

"Taehyung!"

"Lan Jennie!"

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Jeon Jungkook:

"Senin en sevdiğin renk ne?"

"Ben mi? Ben renk sevmem sıkıcı geliyor" diye önümdeki kıza saçma bir cevap verdim. Artık baya sıkmaya başlamıştı. Bana bir sebep lazımdı burdan gitmezsem birazdan delirecektim.

Etrafa baktığımda Jennie nin gittiğini fark ettim. Hah! İşte bu be!

"Affedersin kız kardeşime bakmam lazım da gitmem gerek."

"Oh tamam. O zaman sonra görüşürüz!" Diye arkamdan seslenen kızı takmadan Chae ile Yejinin yanına gittim.

"Kızlar Jennie nerde? "

"Ha sınıfa gidiyorum dedi de ne oldu?" diye soran Yeji ile ona baktım.

"Yanımdaki kızdan kurtulmak için Jennie ye bakacağım dedim de hadi gidelim." diye onları sürükleyerek yürütürken Yeji sınıftan biri çağırdığı için gitmek zorunda kalmıştı. Bizde yukarı çıktığımız da görmeyi beklediğimiz en son şey kavga eden bir adet Jennie ve Taehyung'tu.

"Lan Jennie!"

Tipiniz bile biz belayız diye bağıran şahıslar okulu birbirine katmayı bırakın be!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tipiniz bile biz belayız diye bağıran şahıslar okulu birbirine katmayı bırakın be!

Neysem!
Bölüm nasıldı?
Düşüncelerinizi bekliyorum;)
Bay bay beauties! 😚

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 6 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okulda aşk BangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin