Chaeyoung:
"İnanamıyorum Jennie! Gerçekten bunu yapacakmıyız yani? " Hayretle sorduğum soruya Jennie başını sallayarak cevap verdi.
"Kızım biz ergen miyiz? Niye böyle bir şey yapıyoruz? Dövmek bile daha mantıklı. " diyen Jungkook'u başımla onayladım. Gerçekten de 15 yaşında ki ergenler gibi davranmamızı istiyordu. Ama bir yandan da doğruydu. Yani sonuçta Jimin'in anlattıkları yüzünden Tae cezasız kalmamalı. Ama bu çok saçmaydı.
"İster kabul edin ister etmeyin, bu plan uygulanacak. Ama yook siz" Biz igyin miiz Jinni "derseniz kendi başıma yaparım. " dedi ve bununla birlikte Jungkook'un bağırması bir oldu.
"LAN! HAYATTA SENİ ORAYA SOKMAM! "
"Sessiz olsana salak bu defa kesin ablam duymuştur" Dememle kapı hışımla açılıp duvara çarptı. Vee beklendiği gibi ablam kapıda göründü.
"Jungkook iyimisiniz? Yoksa size mi bir şey oldu? Biri bir şeymi dedi? Yoks-" "Abla tamam sakinleş iyiyiz. " Diye rahatlatmaya çalıştım ablamı. Kızcağız fena endişelenmiş.
"Evet abla sorun yok iyiyiz. " Jennie
"Aynen öyle sakinleş biraz. " Jungkook. Hay ben seni ama Jungkook. Deli gibi bağıranda benim ebemdi zaten. Neyseki ablam şimdi daha rahat görünüyordu.
"Ohh! Tamam ama Jungkook niye bağırdı ki? " Diye masum masum soran ablamdan bakışlarımı çektim ve Jungkook'a baktım. Hadi açıkla açıklayabilirsen.
"Ee şey abla... Ha şimdi bu Jennie kalkmış dedi ki bana... Sen yokken senin odandaki eşyaları alırım da giyerim de dedi bende. Bende sinirle ona bağırdım yani. " Ney? Napar napar? Oğlum salakmısın sen kendi dolabı erkek kıyafeti ile dolu olan biri napsın seninkini? Aynısını Jennie de düşünmüş olmalı ki sessizce bir küfür savurdu.
"Jungkook daha iyi bahaneler bul lütfen. Sonuçta annemden sonra sizin anneniz benim ve yalan söylediğini anlayacak kadar biliyorum sizi. " Diyen ablamla hızla Jungkook'a baktım. Salak çocuk bahane bulmaya çalışan kafanı seviyim.
"Ama tamam. Şimdilik inanmış gibi yapacağım ama bu konu... " Dedi ve eli ile gözüm üzerinizde işareti yaptı ve" burda kapanmadı bilmiş olun. "Dedi ve odadan çıktı. Bizde hemen Jungkook'a baktık. Tam bir şey demek için ağzımı açmıştımki ablamın sesini duyduk.
" Hadi bakalım aşağı gelinde masayı toplayın zaten ödüm patladı bir yemek yedirtmediniz. Bari masayı toplayın. "diyen ablam ile ben ve Jennie aşağı koşarken Jungkook da yavaş yavaş merdivenlerden aşağı inmeye başladı.
Sanırım bu planı yapmadan başka türlüsü olmayacaktı. Çünkü Jennie baya ısrarcı bir yapıya sahipti ve Jeon bile bunun önünde duramazdı. Ki bunu yarın okulda herkes görecekti.
~~~~~~~~~~~~~~~~^~~~~~~~~~~~~~~~~
Herkes görecekti demiştim değil mi? Ne olur kimse görmesin çünkü ben bile Jeon'un yerine utanırken bunu kimse bilmesede olurdu bence.
Eveeeet şuan ne mi yapıyoruz? Şu an okulun kantininde oturmuş bu saçma planı engellemeye çalışıyorduk. Daha doğrusu çalışıyorum çünkü Jungkook elindeki paketle bana yalvaran bakışlarını atarken ben de Jennie vazgeçirmeye çalışıyorum ama bu kız keçi inadı varmış gibi tamam demiyordu anasını satayım ya.
"Hayır Chae daha fazla konuşup yorulma çünkü vazgeçmeyeceğim. Ama yok Jungkook yapmak istemiyorsa ben paketi alayım. Çünkü kendimde yaparım" Tam bir şey diyecekken Jungkook "Tamam Allah'ın cezası tamam ben yaparım" dedi ve Tae'nin peşinden gitti.
Jeon Jungkook:
Elimdeki paketle benden biraz uzakta olan Tae yi takip ediyordum. Dünden beri tek yaptığım başka bir yol bulmaktı. Ama Jennie hiç bir şekilde tamam demeye yanaşmadı. Aksine kendim yaparım diye beni tehdit ediyordu.
Tabikide onu oraya sokmayacağım için bu iş tabikide bana kalmıştı. Şimdi ise erkekler tuvaletine girmiştik.
O kabinlerden birinde dururken bende kimsenin olmadığından emin oldum. Kimse yoktu. Hadi bakalım.
Tae'nin olduğu kabine gelip yukardan kıyafetinin arkasına elimdeki paketi yavaşça döktüm. O daha ne olduğunu anlamadan hızlıca indim ve aynaya notu yapıştırıp hemen çıkış yolu aradım.
Hadi hadi..... İşte! Pencereden yavaşça aşağı atladım ve evet şu an okulun arka bahçesindeydim. Neyseki bu çocuk birinci kattaki tuvaletlere gelmiştide işim kolay olmuştu. Yoksa her şey açığa çıkardı.
Ah Jennie ah!... Beni ne hallere soktun cadı şey.
Son derece haklı olan iç sesime hak verdim ve kantine doğru yürümeye başladım.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Kim Taehyung:
Lavaboda işimi halledip kabinden çıktım. Ellerimi yıkadıktan sonra aynadaki notu görmemle kaşlarım kendiliğinden çatılmıştı. Yine neler oluyordu Allah aşkına?!
Not yine onlardandı.
Merhaba Kim Taehyung! Sürprizimizi nasıl buldun? Bence baya seveceksin.
Notu okumaya devam edecekken aniden gelen kaşıntı hissi ile kaşınmaya başladım.
"Kahretsin! Bu ne lan?! "
Kaşıntı hissi dahada artarken tek yaptığım kaşınmaktı. Ve notuda sonra okurum diyerek pantolonun cebine tıkıp tuvaletten çıkınca hala kaşınıyordum. Hali ile herkesde bana garip garip bakıyor, fısıldaşıyordu. Aralarında pis pis sırıtanlarda vardı tabi. Ama şu an bu düşüneceğim en son şey bile değildi. O yüzden arka bahçeye gittim ve hızla Jimin'i arayıp ona eve gideceğimi okulda kalmasını söylemiştim. Tabi ki bunları yaparken ve arabaya doğru giderken bile kaşınmayı ihmal etmiyordum. Anasını satayım çok pis kaşınıyordu. Şimdiye vücudumun kıpkırmızı olduğuna bahse girerdim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Eve gelmiştim ve duş almış o kıyafetleride poşete koyup çöpe atmıştım. Ne vardı bilmiyorum ama ne olduysa kıyafetlerden di bu yüzden onları yıkamak bile istememiştim.
Saçlarımı kurularken yatağın yanındaki komodinde duran nota kaydı gözlerim. Ne olursa olsun notu almayı unutmadığım için kendimi tebrik ediyorum zira öyle bir kaşıntıyla her şey unutulabilirdi. Yatağa oturdum ve notu alıp okumaya başladım.
Merhaba Kim Taehyung! Sürprizimizi nasıl buldun? Bence baya seveceksin. Şayet sevmezsen söyle, hiç çekinme çünkü elimde daha güzel sürprizler var... Hadi ama dostum kantinin ortasında birini dövdün ne yapmamı bekliyordum. Üstelik seni uyardım serseri. Ve bak önce kemiklerini şimdide okuldaki imajını kırdım nasıl? Emin olun ki devam ederseniz daha fazla şey kırarız...
İSYANKAR...
Notu okudum, okudum ve yine okudum ama hala bu ergen planı kimin yaptığını çözememiştim. Üstelik kameralara da bakamazdım çünkü açıklama yapmam gerekirdi. Bu yüzden Jimin'in gelmesini beklemeye başladım.
Eveeeet! Helllo canlar! Garip bir bölümdü galiba ha ne dersiniz? :,) neyse
YORUM ve OY vermeyi unutmayalım lütfen!
Bay bay👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda aşk Bangtanpink
AléatoireEğer bir gurup genç aşk için ateşkes bayraklarını açarsa ne olur... "Her şey onlar için onların sevgisi için unutmayın" çiftler: Jinsoo Jirose Teannie Liskook