Rosé'den:
"Tamam abla yeter anladık" diyerek isyan eden Jeon'a ben ve Jennie'de başımızı sallayarak destek vermiştik, resmen okula gelişimizin ve kapıda durmamızın üstünden tam olarak 10dk geçmişti ama ablam bizi hâlâ bırakmadan nasihat veriyor du.
Ona ne kadar tamam desekte durmayan ablam bizi bırakıp kendi sınıfına gidememişti. "Bakın çocuklar kimseye bir şey yapmak yok tamam mı?! " demiş ve Jennie'ye bakarak "Kimseye gıcık, hileli, haince planlar yapmak... " Jungkook'a bakarak "Kimseye yumruk, kafa, tekme, dirsek, çelme, sert cisimler atmak... " ve bana bakmış gözlerini uyarıcı bir anne edasıyla açmış bir şekilde "Kimseyi ölüm derecesine kadar götürecek dayaklar atmak, onları boğmaya çalışmak ve utandırarak rezil etmek YASAK! Anlaşıldı mı? " diyerek nasihat vermeyi bırakmış ve eliyle geçmemiz için hareket yapmıştı.
Evet tamam belki bizde eski okulumuzda uslu olmamıştık ama bu karşı tarafın suçsuz olduğunu göstermezdi. Onlar bize bulaşmıştı biz sadece fazla bir karşılık vermiştik bu da bize bir daha bulaşmamalrı içindi.Buda yine geçmişten gelen içgüdüsel bir şeydi.Kendini korumaszan kimse korumaz diye öğrenmiştik bizim suçumuzda değildi.
Kapıdan girmiş ve sınıf numaramızı ablamdan almıştık, şimdi de okulun ilk katında durmuş inceliyorduk.Aslında okul çok büyük ve güzeldi hoş ve iç karartmayan cinstendi. Okula olan bu hayran bakışlarım birinin bana çarpıp eşyalarımın yere dağılması ile son bulmuştu. "Çok üzgünüm bilerek olmadı sizde çekilin isterseniz yoldan geliyorlar" Bişey dememize izin vermeden çocuk gitmiş Jeon ve Jennie de bana eşyaları toplamamda yardım ediyordu ama özürlünün biri eşyalara basarak geçmişti.
Ne yani yere saçılan eşyaları görmediyse ya kördü yada aptalın tekiydi. Yerden bir hışımla kalkıp eşyalarımı bıraktım ve ona bağırdım"Hey baksana bir! " Durmuştu ama bu çok kısa sürmüş ve yürümeye başlamıştı. Ne yani görmezden mi gelmişti yok artık. Bu gerçekten aptalın önde gideniydi. Ona doğru gitmiş ve kolundan tutarak kendime çevirmiştir.
"Sen ne yaptığını sanıyosun ya körmüsün insanın eşyalarına basarak geçmek ne demek ha" sona doğru sesim yükselmişti bu çocuk nasıl bi maldı acaba.Bana küçümseyen bir bakış atmış ve "Bu okul benim ken onun içindeki eşyanın bir başkasına ait olması sencede saçma değil mi? " Ne bu mal şimdi okul benim malım içindekiler de benim malımmı demeye mi getirmişti.
"Yooo hiçte bile ama böyle güzel bir yerin senin gibi bir mala verilmesi saçma, neden biliyor musun okulun içindekiler insan ya hani onların başınada bir insan geçmesi gerekmezmi. Hani tamam koyun sürüsüne çoban koysalar tamam da bu sanki çobanın başına koyun koymak gibi bişey"Her sözümden alay akıyordu, onun yüzü ise her sözümde şekilden şekle giriyordu, doğruyu söylemek gerekirse bu hâli çok komikti valla.
"Sen kimsinde benimle böyle konuşuyorsun ha? KİMSİN? " Şimdi de bağrıyordu mal sanki korkacaktım. "İNSAN! Varmı bir diyeceğin? " Durmuş yüzüme bakmaya başlamıştı. "Özür dile benden"
"Hayatta dilemem sen diledin mi ben dileyim ha"
"Çok merak ettim dilemiyorum özür naparsın? " Yine aynu küçümseyen bakışla bana bakmış ve sırıtmıştı.
"BUNU" Diyerek sert bir yumruğu yüzüne geçirmiştim. Yana yatan yüzünü bana çevirmiş kanayan dudağını aralamış ve "Bunun bedelini ödeyeceksiniz" kısık sesle söylediği cümleye karşılık vermiştim"Bekliyor olacağız" demiş ve intikam dolu bir şekilde sırıtarak eşyalrımı alıp gitmiştim.
"Rosé sana durmanı söyledim niye durmadın ki"
"Jen sen bilmiyormusun ben sinirliyken hiç bişey bilmem sadece hedefimi-"
"Sakın unut yok hedef medef Rosé sakin olmak zorundayız bende deli gibi kavga istiyorum ama Jisoo abla için dayanmalıyız" Haklıydı bizim yüzümüzden ablam bir sürü okul değiştirmek zorunda kalmıştı ama bu son senesiydi en azından bu sene doğru geçseydi.
"Tamam haklısınız yarından itibaren kavga mavga yok tamam? " İkisindende onaylayan mırıltılar çıkmıştı bizde derse girmiştik.
***
Bütün gün iyi geçmişti kimse ile dalaşmadan biten bu günde o bize bulaşan salağın babasının okul sahibi olduğunu, bu yüzden böyle saçmalıklar yaptığını, kendisinden başka bir arkadaşının olduğunu, kendilerinin bizimle aynı yaşta olup diğer şubeden olduklarını öğrenmiştim.Anladığım kadarıyla zorba ve tehlikeli tiplerdi bu yüzden sakin kalmanın zor olacağı baştan belliydi. Bunları düşünürken ders bitmiş kapıda ablamı bekliyorduk. O zorba salak ve sanırım arkadaşı yanımızdan geçmiş ve salak yine küçümseyici bakışlarını atarken uzak duracak olsamda kendimi korkak gibi göstermek benim yapabileceğim bir şey değildi. En azından dik duracaktım öylede yapmış ona bakmamıştm.
Ablamda gelmiş hararetli bir şekilde bize olanları anlatıyordu. Sınıfda çok iyi ve tatlı bir çocuktan ve ondan çok hoşlandığından, onun nasıl hisler beslediğini düşünerek geçirdiği üç dersten ve Jennie'nin ona ilk görüşte böyle bir şeyin olmadığındaki teorileri ve bizim mükemmel (!) okul günümüz hakkında yalanlarımız ile eve gelmiş içeri giriyorduk. O çocuk gerçekten ciddi görünüyordu umarım sakin olabilirdik...
Evet canolar nasıl bir bölüm oldu sizce kim di bu gizemli ikili? peki muhteşem üçlümüz sakin kalabilir mi? Gelecek bölüme kadar yorum ve beğenilerinizi bekliyor olacağım😘😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda aşk Bangtanpink
RandomEğer bir gurup genç aşk için ateşkes bayraklarını açarsa ne olur... "Her şey onlar için onların sevgisi için unutmayın" çiftler: Jinsoo Jirose Teannie Liskook