İntikam dolu bir gece...

12 1 0
                                    

Rosé 'den

"Ne yapıcaz amk?! Bu iki ahmak hakkında hiçbir şey bilmiyoruz nasıl intikam alacağız? " diye söylenen Jungkook a baktım. Evet doğru. Şimdi burda üç deli kafa kafaya verip o serserilerden intikam almak için plan yapmaya çalışıyoduk. Aynen sadece çalışıyoduk çünkü ne onlar hakkında bir bilgi vardı elimizde ne de nasıl bir şey yapacağimız ile ilgili plan. Çünkü daha onları yeni tanıyorduk. "Bir yerde sıkıştırıp kafa göz dalsak kolay olmaz mı? " Yok valla bu çocuğun kafası gitmişti. "Jungkook daha kaç kez aynı dialogu yaşayacaz acaba. O yumruk attığım çocuk okulun sahibi sayılır. Bizi ispiyonlayıp okuldan attırması uzun sürmez. Ablamda böylelikle yine okul değiştirmek zorunda kalır. " Bu sefer detaylı bir şekilde anlatmıştım umarım bu kas kafalı artık anlardı. Söylediklerim üzerine Jennide "Ne yaparsak yapalım, biz olduğumuz anlaşılmamalı. Anlaşılsa bile kanıt olmamalı. Bu yüzden çok dikkatli olmak zorundayız. " diye açiklama yapan Jennieye başımı sallamıştım. "Yada... " "Yada ne söylesene Jungkook yada ne? " "Yada yüzümüzü görseler bile bizi şikayet etmemeleri için elimizde onlara karşı güçlü deliller olmalı. Hem belki böylelikle, bir daha bize bulaşmamalarını bile sağlayabiliriz. " Jennie bu söylenenler üzerine parmağını şıklatmış ve "Aynen. Aynı fikirdeyim yada daha iyisi onları kim olduğumuzu göstermeden şantaj da yapabilir ve korkutabiliriz." Heycanlı bir şekilde konuşan ikiliyi ellerim ile alkış  tutarak susturdum. İkiside bana garip garip bakarken "Aferin size benim canım kardeşlerim aferin... De peki şantaj bile yapacağınız delilleri nasıl ya da nerden bulmayı planlıyorsunuz acaba? " Sorduğum soru üzerine ikisinin de yüzü asılırken ben de başka bir fikir öne sürmüştüm."O zaman şöyle yapalım bu şantaj fikrini güzel bir bilgi bulana kadar rafa kaldıralım. Şimdiki plansa şöyle olsun birimiz evde ablamı oylarken ,ikimizde gidip o ikisini takip edelim ve gidip bir tenhada dövelim. Sebepsiz yere sanmasınlar diye bir not bırakırız olur biter. Nasıl plan? "
Sorum üzerine Jungkook "Peki gece karanlık olsa bile yüzümüzü tanımazlarmı canım? " Dudağımın sağ kenarı hafifçe kıvrıldı. "Yüzümüzde maske olursa ve saçımızı toplarsak, bir şey anlayacaklarını sanmıyorum.Not konusuna gelirsek, el yazımız ile bizi bulmamaları için bilgisayarda yazar ve basarız. " diyerekte konuşmak isteyen Jennie ye olayı açıklamıştım. "Peki niye bir tenha okulda falan yapsak, olmazmı?" Abartılı bir şekilde gözlerimi devirdim. "Jungkook senin kafana bir şey mi düştü? Okulda mutlaka bir gören olur ve yakalanırız oğlum. " "Ama sokaktada bir kameraya falan yakalanırız. Bu yüzden bence başka bir şey yapmalıyız. " Jennie nin söyledikleri kesinlikle doğruydu. Ben kamera ayrıntısını unutmuştum. "Durun bir dakika ben dün bir kaç kızdan o ikisinin bir barları olduğunu öğrendim. Anladığım kadarıyla her hafta da dört gün ordalarmış. Ama cumartesi günü barı kapatıp kendileri takılıyomuş ama bunlar ne kadar doğru bilmiyorum. " Jungkook'un söyeldikleri ileri hızla kalktım ve yanaklarını tutum. "Chae beni çekici bulduğunu biliyorum güzelim ama bizden olmaz. Hem sen benim kardeşim gibisin. " Acele ile ve tuhaf bir tonla söylediklerine Jen ile birlikte koca bir kahkaha attım. Deli çocuk gerçekten beni yanlış anlamıştıanlamıştı. "Merak etme seni sevecek kadar aklımı yitirmedim. Ama sana bile sarılabilirim. İlk defa aklın bir işe yaradı be. " Söylediklerim ile ona hızla sarıldım sonrada Jennie ye baktım. "E plan aklında canlandımı bakalım asi prenses. " Oda bana bakıp pis pis sırıttı.
Bende ona aynı şekilde karşılık verdim. Ama bu öküz hâlâ anlamamıştı. "Anlarsın anlarsın zamanla merak etme. " Diye omzuna ağır ağır vurdum. O ise elimi çekip, omzunu silmişti. Ay hasbam.Sanki ben de ona çok meraklıyım ya.

##########

"Lan niye ben evde kalıp ablamı oylarken siz adam dövüyonuz ya?! "
"Çünkü Jungkook en sakarımız sensin bu yüzden senin ayağını burkman falan daha çok inandırıcı olur. " Şu anda okulun kantininde oturmuş bu gün ki olacak plan hakkında konuşuyor ve Jeonu ikna etmeye çalışıyoduk. En sonunda derin bir nefes vermiş ve kabul etmişti. "Tamam o zaman anlaştık mı şimdi bu gün biz okuldan sonra ablama işimiz var diyerek ayrılıyoruz. Jungkook'ta onu eve gidince bir sakarlık yapıp oyalıyor, bizde o ikisini gerçekten bara gidiyorlar ise orda... Kıs kıvrak yakalıyoruz.Anlaştık mı? " Jennienin planın üzerinden geçmesi ile başımızı salladık. Bu gün Cumartesi idi ve eğer anlatılanlar doğru ise bu sefer içimizdeki her şey boşalıcak en azından sakinleşicektik.

Okulda aşk BangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin