Fransa |20. Bölüm|

89 5 15
                                    

Uyandığımda hemen yanımda Mun vardı. Yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Ayağı kalkacağım sırada konuştu.

"Diğer yanak için öpücük yok mu? Üzülür sonra." Dedi Mun.

"Hmmm, düşünmem lazım." Dedim.

Diğer yanağından öpüp dolaba yöneldim. Beyaz bir tişört ve gri bir eşofman aldım. Bu sırada Mun duşa girdiği için hızlıca kıyafetlerimi oda da değiştirdim. Değiştirdikten sonra diğerlerinin yanına gittim. Ha-na büyük ihtimal koşuda. Jeok ve Yeliz masada oturmuş sohbet ediyor, Bayan Chu yemek hazırlıyor, Mo-tak ise kendine kahve yapıyordu. Kısaca herkes kendince takılıyordu. Fransa'ya gideceğiz ve ben çok heyecanlıyım. Kendime bir bardak su koyup jeok ve yeliz'in yanına gittim.

"Yeni biri aramıza katılacak." Dedi Bayan Chu.

"Ne?!" Dedim.

Bayan Chu,"Eun-young diye bir kız. Ha-na, onun yanına gitti." Dedi.

"Eun mu?" Dedim.

"Güzel bir isim." Dedi Bayan Chu.

"Eh, bi' zahmet." Dedim.

Bu sırada içeri Ha-na ve bir kız girdi. Kumral, benim boylarımda, kahverengi gözleri vardı. Güzel bir kız. Gülümseyerek içeri girdi. Diğer yandan da Mun geldi. Saçlarını mavi bir havlu ile kuruluyordu. Benimle uyumlu bir şekilde beyaz tişört, gri eşofman giymişti. Kızı görünce selamladı sonra ona bakan Chu'ya baktı. Chu, kaş göz hareketleri ile anlatmaya çalıştı. Anlamadı ama bozuntuya vermeden yanıma oturdu.

"Eee, burayı beğendin mi?" Diye sordu Mun.

"Evet, çok güzel." Dedi Yeliz.

"Çok açım." Dedi Jeok.

"Bende." Dedim.

Eun ve Ha-na, yanımıza oturdu. Ha-na benim karşımda, Yona ise Mun'un karşısına oturdu. Mo-tak ise Jeok'un yanına oturdu. Hepimiz Bayan Chu'yu beklemeye başladık. Bu sırada Eun hemen diğerleri ile konuşmaya başladı. Sosyal ve enerjik bir kıza benziyordu.
Arada Mun'a bakıyordu. Mun'a bakan gözlerini...

"Tanışalım." Dedi Eun.

Ha-na, "Beni zaten biliyorsun." Dedi.

Herkes ile tanışıp sorular sormaya başladı.

"Mun, kaç yaşındasın?" Diye sordu.

"20, yakında 21 yaşıma gideceğim." Dedi Mun.

Tam "on dokuz." Derken Jeok'a kaç yaşında olduğunu sordu. Boşver.

"İyiymiş." Dedi Eun.

"İyi iyi." Dedi Mo-tak.

"Mun, nelerden hoşlanırsın?" Diye sordu Eun.

"Susmandan." Dedim sinirle.

"Ne?" Dedi, yalandan şaşırmış bir şekilde.

"Biz bavul falan hazırlayalım, hadi." Dedi Mun.

"Dur daha yemek yemedik." Dedim.

"Bu arada kim ile kalacağım?" Diye sordu.

"Ha-na'nın odasında bir kişilik daha yer vardı." Dedi Mo-tak.

Ha-na, "Olmaz!!" Dedi bir anda.

Diye bağırdı Ha-na. Doğru kim onunla kalmak ister ki?

"Mun ile kalabilirim." Dedi, cilveli bir şekilde Eun.

"Olmaz, Onunla ben kalıyorum." Dedim.

Eun, "Hadi ama kıskanma." Dedi.

"O, haklı. Beraber kalıyoruz. Hem ben kumral kızlardan hoşlanmam." Dedi Mun.

The Uncanny Counter//Kötü Ruh Vers.//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin