Sabah beni Ha-na uyandırdı. Saat 8'di. Çok erken kalkar oldum. Nerede o tembel Siyona? İlk avcı olduğum zamanlar aklıma geldi. Mun'a bağırmıştım ve sanırım ilk kez Wong ile karşılaştım. Orası çok güzeldi ve bu benim aklımdan çıkmıştı? İlk fırsatta oraya gideceğim. Herkes uyanmış beni bekliyordu. Kalkıp onların yanına gittim. Herkes masada oturuyordu. Uykulu gözlerle onları anlamaya çalışıyordum, artık ne kadar anladıysam idare ederim.
"kahvaltı!"
Diye bağırdım. Kahvaltı yapmamıştım ve aniden bağırdım. Rezil bir insanım. Kendimi yerin dibine sokmak istiyorum.
Andre, "Bende açım! Yemek yedikten sonra konuşuruz. Saat daha sekiz." Dedi.
Ha-na, "Bayan Chu ve Liana kahvaltı hazırlıyor, onlar hazırlayana kadar konuşalım dedik ya? Dinliyor musunuz?" Dedi.
"Şey... Açım ve hiçbir şey anlamıyorum. Yemek yemem lazım, açım aç." Dedim.
Andre ise "Çok haklısın, içim bunaldı." Dedi.
"Aç köpekler sizi." Dedi Darcy.
"Sus be kuduz!" Dedim.
"Ayıp oluyor, yenge." Dedi Darcy.
Ben ve Bert aynı anda "Ne?!" Diye bağırdık.
"Dün bir çocuk ile konuşuyordun kahkahaların odama kadar geliyordu."
"Kendimi kaptırmışım, hem sevgilim olup olmadığını nereden biliyorsun?" Dedim kendimi savunarak.
Darcy anında önüne döndü. Kesin Bayan Chu söyledi.
"Bayan Chu!"
Diye bağırınca herkes bir anda güldü. Bert dışında. Bana bakıyordu. Telefonumu alıp Mun'a mesaj atacaktım ki Mo-tak'ın kurduğu grubu gördüm.
[Cennete giremeyecekler]
Siyona
Bu ne?Aşkım
Motak kurmuşAdımız niye 'cennete giremeyecekler?'
Mo-tak
Çünkü öyle.Siyona
Nereden biliyon?Mo-tak
BoşverMun sabaha kadar kahkaha atıyordu
Delirmiş çocuk
Bir ara başkan Choi ile onun odasını dinledik bir anda kahkaha atınca yerimizden sıçradık az daha altıma ediyordumSiyona
PWİSYSYUSHDBDHDGSYSYHDX
HSUSUSUSHHXHXHHXBX
LAN
İSUSUSHSGYDSUSUHXHXHXAşkım
hOWUWUWYYSSTGDGD
MKSİWUQOKWHSUSHDYXBXMo-tak
Gülmeyin be neyseeeeeOrası güzel mi?
Siyona
Bok gibiAşkım
Neden?Mo-tak
Çünkü ben yokumSiyona
her şeye karışma beHa-na
Siyona'nın neden sırıtığı
Belli oldu grubu ne ara
Kurdunuz?Aşkım
Motak kurdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Uncanny Counter//Kötü Ruh Vers.//
AventureThe uncanny Counter'da avcı olarak seçiliyorsun ve avcı iken içine kötü ruh giriyor. Peki, sonra ne olucak? Avcılıktan atılınca içine 'maddox' adlı ruh tekrar seni tekrar kötü ruha çevirecek. Ne kadar bu şekilde sürecek? :'l 20 Temmuz 2024 #counter...