9.Bölüm

10.1K 496 81
                                    

Huhuu. Nasılsınız bebeklerim ???


Hatırlatma

Salon sessizliğe büründüğü sırada kapı çaldı. Sırtım salon kapısına dönük olduğundan gelen kişiyi göremedim. Ama gelen her kimse herkes gerilmişti. Baktığım zaman topuklu ayakkabılarıyla ve üzerinde kalçasının üstünde biten eliseyle 25 li yaşlar gösteren bir kadın gördüm.

"Oooo, canım ailem nasılsınız ? Gariban kızınızı da yanınıza almışsınız bakıyorum. Beni özlemediniz mi ?"

Denizin bir anda yanımdan kalkması ve kızın üzerine yürümesiyle ne olduğunu şaşırdım.

"Sen hangi yüzle buraya geldin ya ? Yetmedi mi yaptıkların ? Defol git artık hayatımızdan."

Selinmiydi bu ? İyi de bu kız 17 gibi durmuyordu.

"A-aa canım ikizim ? Ne bu yaptığın ? Olmuyor ama böyle. Hem bu gariban köylü güzelini de korkutuyorsun."

Hadsiz ya bu. Yolarım ben bunu. Bana köylü güzeli diyor. Asıl sen kendine bak be. Yüzündeki boyalardan rahmetli dedemi hatırladım. Salak.

Barın abi ve Demir bey hemen ayağa kalkıp Denizin yanına gitti.

"Deniz, abiciğim sakin ol. Otur yerine, hem bakalım derdi neymiş."

"Hahh, geldi akıl hocalarımız da. Canım abilerim ya. Mirza abim yokmu ya ? E ben onu çok özlemiştim."

Deniz kendini tutamayıp Selinin üzerine yürüdü.

"Ulan ben senin varya. Yemin ederim kadın olmasaydın şimdiye çoktan gebertmiştim seni."

"Ah canım ikizim ya, sen ne kadar da kaba olmuşsun. Hem bakıyorum da senin dilin de açılmış. Desene bu gariban sizin dilinizin bağını çözmüş. Tatlı şey seni."

"Defol git buradan yoksa yemin ederim elimden bir kaza çıkacak."

"Deniz, tamam geç şöyle. Ne var Selin ? Ne istiyorsun ?"

"Sizi özlediğimden dolayı gelmedim. Param bitti. O yüzden geldim."

Bu nasıl bir yüzsüzlüktü ? Hem saygısızca konuşuyor, hem de para mı istiyordu ?

"Hala para diyor ya hala para diyor. Hangi yüzle ? Üstelik sen artık bizim hiç bir şeyimiz değilsin."

"Sen böyle düşünmeye devam et Denizciğim. Ama ben resmi olarak hala bir Kuyucuyum. O yüzden de verin paramı gideyim."

Kenan bey ayağa kalkıp cebinden bir kart çıkarıp Seline uzattı.

"18 yaşına kadar Kuyucu olarak kala bilirsin. Ama sonrasında bir daha aileme bulaşma. Bu kart limitsiz, al harca. Ama dediğim gibi bir daha bizi rahatsız edersen karşında bambaşka birini bulursun."

"Merak etmeyin ben de size meraklı değilim. Alın soyadınızı da başınıza çalın."

"Konuşmalarına dikkat et. Karşında arkadaşın yok."

"Tamam oldu canım. Dikkat ederim."

Selin çıkıp gittikten sonra salonda sessizlik oluştu. Biraz sonra Kenan bey açıklama yapmak ister gibi bana döndü.

"Tahmin etmişsindir ki, gelen kişi Selindi. Lütfen kusurumuza bakma. Bu evdeki ilk gününün böyle hırlı gürlü olmasını istemezdik. Ama yapacak bir şey yok. Umarım anlarsın bizi."

"Evet Selin olduğunu fark ettim. İnanın bana az bile yaptınız. Nasıl saygısız ya. Ben olsam yolardım onu. Siz yine iyi dayandınız. Deli mi ne."

Kaybolan Yıllar (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin