3. Bölüm

13K 723 107
                                    

Hello canlarım. Nasılsınız ? İyisinizdir umarım. Yeni bölümle karşınızdayım, umarım beğenirsiniz.

Hatırlatma
"Güzel kızım, beni özledin mi ? Sonunda buldum seni. Bana attığın kazığın bedelini ödeyeceksin."

Korkuyla elimdeki zarfa bakıyordum. Nasıl olurdu bu ? Nasıl bulmuştu ? Hemen telefonumu elime alıp Barın abiyi aradım.

Kahramanım aranıyor...

"Alo güzelim noldu ?"

"A-abi. A-az önce eve bir zarf ge-geldi."

Ağlamaktan konuşamıyordum bile.

"Ben hemen geliyorum birtanem."

10 dakika sonra telefonum çaldı.

"Güzelim kapıdayım."

Koşar adımlarla kapıyı açtım. O an yapabileceğim en doğru şeyi yapıp Barın abiye sarıldım.

"Güzelim sakin ol. Önce bana güzelce anlat neler olduğunu."

"Ben ders çalışıyordum, bir baktım kapı çalıyor. Önce delikten baktım kimsenin olmadığını gördüğümde kapıyı açtım. Tam kapatacağım esnada zarfı gördüm."

"Zarfta ne yazıyordu."

Masanın üzerine bıraktığım zarfı hemen Barın abiye verdim.

"Şerefsiz herif. Sen merak etme birtanem. O herif sana hiç bir şey yapamaz. Hadi sen bunları düşünme, git derslerini çalış. Bu meseleyle ben ilgilenicem."

"Gitme lütfen. Korkuyorum."

"Gitmiyorum prensesim. Seni böyle bırakıp gidermiyim hiç ?"

Barın'dan

Doğaya bir şey söylemesem de aslında durum ciddiydi. Eğer ki, gerçekten de bulmuşsa yerimizi hiç iyi şeyler olmayacaktı. Çünkü Doğa daha reşit değildi ve o şerefsiz herif kızı çok rahat bir şekilde ala bilirdi. Hemen bir şeyler yapmam lazımdı. En iyisi bu konuyu Baranla konuşmamdı. Ama ondan öncedinde Doğaya haber vermem gerekiyor.

Ayağa kalkıp Doğanın odasına gittiğimde ders çalıştığını gördüm. Fazlasıyla hırslı bir kızdı, yaşadıklarına rağmen pes etmiyordu. Eminim çok iyi bir doktor olacaktı.

"Abicim, biraz konuşa bilir miyiz ?"

"Tabi abi."

Balı kontrol ettikten sonra odadan çıktı.

"Bir sorun mu var ?"

"Bak birtanem, biliyorsun ki, benim ikizim avukat. Ki gerçekten de çok başarılıdır işinde. Sen daha reşit olmadığın için ben bu durumu ona danışmak istiyorum. Tabi sen de izin verirsen."

"Tamam, olur."

"Süper o zaman. Bugün arar, çağırırım."

"Tamamdır güzelim."

Doğa tekrardan odasına geçip derslerine döndü. Ben de tam bu sırada telefonumu elime alıp Baranı arayacaktım ki, annemden çağrı düştü.

Kaybolan Yıllar (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin