Bölüm şarkısı: Murat Dalkılıç- Neyleyim İstanbul.
Evet, işte karşınızda "Cesaretin Var Mı Aşka?"
İsteklerinizi değerlendirdim, yorum çokluğuna göre karar verdim bazı şeylere. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar dilerim.
#
Eğer baskıcı bir babanız varsa hayat cidden sizin için daha zor demektir.
"25 yaşına geldin, ama hala bir oltaya sap olamadın!"
"Artık bir iş bul!"
"Erkek gibi mahallede milletle dövüşüp futbol oynamaktan sıkılmadın mı?"
Sahra babasından her gün bunları işitiyordu ve bu durum bir hayli canını sıkmaya başlamıştı.
En sonunda 1 aylığına İstanbul'a gitmeye karar vermişti, kuzeni Serenay'ın yanına. Daha ne kadar babasının dırdırına katlanabilirdi ki?
Valizini hazırladı ve sabahın gelmesini bekledi. Uçağı 09.08'te kalkıyordu.
#
Serenay: "Heyy, Begüm uyan artık!"
Begüm: "Anne beş dakika daha.."
Serenay: "Ne annesi be?"
Begüm gözlerini yavaşca aralarken karşısındakinin annesi değilde Serenay olduğunu fark etti.
Begüm: "Ay pardon, uyku sersemliği işte. "
Serenay: "Biraz evi toparlayalım, kuzenim bugün geliyor. "
Begüm: "Ha şu babasıyla didişip durduğu için burada kalacak meşhur kuzen mi?"
Serenay: "Aynen, burada iş falan bulmasını istemiş Levent amca. Neyse lafı uzatmayalım, yaklaşık 1 saat sonra gelir. Şimdiden toplayalım evi."
Serenay ve Begüm aynı evi paylaşıyorlardı, ikiside aslen İzmir'liydi ama üniversiteleri İstanbul'da olduğu için mecburen taşınmak zorunda kalmışlardı.
Begüm kalktığında ikiside evi toparlamaya başladılar.
#
-1 saat sonra-
Taksici: "Geldik abla."
Sahra taksimetrede yazan ücreti görünce gözlerinin şaşkınlıktan büyümesine engel olamadı.
Sahra: "Abi bu ne ya, böyle ücret mi olur? Azcık indirim yapsan olmaz mı?"
Taksici: "Kızım ne indirimi, şaka mısın sen?"
Sahra: "Kusura bakma ama ben bu kadar para veremem sana. Bende olan para bu kadar." dedi ve taksicinin eline 5 tl sıkıştırdı.
Taksici: "Kızım bu ne ya?"
Sahra: "Hadi görüşürüz amca, hayırlı işler." dedi ve taksiden çıkıp valizini sürükleye sürükleye koşmaya başladı.
Taksici peşinden gelip onu yakalamaya çalışsa da Sahra bir evin arkasına saklanmıştı.
Taksici sonunda onu bulamayacağını anlayıp pes etti ve arabasına binip gitti.
Sahra rahatlamış bir vaziyette evin arkasından çekilirken birden arkasından işittiği kalın bir ses onu bir hayli korkutmuştu.
Turabi: "Bacım sen yeni misin buralarda?"
Sahra sesin geldiği yöne doğru başını çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin Var Mı Aşka?
Teen FictionAşk bir cesaret oyunudur. Bu oyunda korkak olanlar kaybetmeye mahkum olmuştur her daim. Bu yılların inkar edilemez gerçeğidir. Peki sizde bu oyunda yer alan savaşcıları tanımaya ne dersiniz ? Babasının baskılarına dayanamayıp İzmir'den İstanbul'a ge...