Bölüm Şarkısı: Teoman- Serseri.
-Bu olaya gerçekten çok üzüldüm, adamın 'dost' dedikleri aslında hep iyi gün dostuymuş, kötü günde yoklarmış. Allah yardımcısı olsun. Twitterda'ki tüm FC'lerin duyarlılığı için de ayrı bir teşekkür ediyorum tabii ki. TürkiyeSeninle ArdaKural.
-Arkadaşlar aranızda hikaye kapağı yapmaktan anlayan biri varsa bana ulaşabilir mi lütfen? Hikayenin kapağını değiştirmeyi düşünüyorum da, eğer bilen varsa ve bana mesaj atarak ulaşırsa çok sevineceğim.
BÖLÜM SINIRI; 77 VOTE+ 85 YORUM.
İYİ OKUMALAR!
#
"Herkes evine gelebilirdi belki, ama bu gerçekten de beklediği en son kişiydi.."
Serenay yıllardır görüşmemenin getirmiş olduğu şaşkınlıkla, tabii birde biraz heyecanıyla bakıyordu Gökhan'ın mavi gözlerine..
Serenay: "Gökhan?"
Gökhan: "Selam Serenay, nasılsın?"
Serenay: "İyi sen?"
Gökhan: "Bende iyiyim. Neden şaşırdın beni gördüğüne bu kadar, Songül teyze söylemedi mi İstanbul'a taşındığımda sana uğrayacağımı?"
Serenay: "Iı evet evet, söyledi.."
Aslında söylememişti, neden söyledi gibi göstermeye çalıştığına pek anlam verememişti.
Gökhan: "Neyse, içeri girebilir miyim?"
Serenay: "Tabii." Dedi ve telefonuna çaktırmadan baktığında şarjının bitip kapandığını fark etti. Demek ki annesi şarjı bittiği esnada ona haber vermek için kendisini aramıştı.
#
Turabi Sahra'yı bıraktıktan sonra eve döndü ve odasına girdikten sonra telefonu çalınca onu eline alıp, ekranda çıkan isme baktı. Bozok'tu.
Çağrısına cevap verdikten sonra telefonu kulağına koydu.
Turabi: "Alo Boz baba?"
Bozok: "Lan hayırsız, napıyon bakim?"
Turabi: "Abi az önce öyle olaylar oldu ki..."
Bozok: "Noldu bakayım kereta, anlat."
Turabi: "Lan artık Sahra'ya yenge dicen, öyle diyim."
Bozok: "Vay hayırlı olsun kardeşim, benim cephedede beyaz ışık göründü sonunda."
Turabi: "Hayırdır abi?"
Bozok: "Oğlum Nadya'yla evleniyoz lan."
Turabi: "Cidden mi abi!" dedi şaşkınlık ve sevinçle. "Hayırlı olsun, çok sevindim."
Bozok: "Eyvallah kardeşim, yarın erkeklerle bekarlığa veda partisi yapıcaz. Sonra onun ertesi günkü akşamı düğün olcak zaten. Gelirsin dimi?"
Turabi: "Tabii gelirim abi, lafı bile olmaz."
Bozok: "Eyvallah, yarın görüşürüz o zaman."
Turabi: "Görüşürüz abi." dedi ve telefonu kapattı.
#
Begüm duştan çıkıp saçlarını kuruttuktan sonra, Serenay ile Gökhan'ın karşı karşıya oturduğunu görünce bir hayli şaşırdı.
Begüm: "Aa Gökhan, ne büyük sürpiz." dedi şaşkınlıkla. Her ne kadar Serenay'ın eski sevgilisi olsada, kendisinin de yakın bir arkadaşıydı. Hatta araları bir nevi onun sayesinde olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin Var Mı Aşka?
Teen FictionAşk bir cesaret oyunudur. Bu oyunda korkak olanlar kaybetmeye mahkum olmuştur her daim. Bu yılların inkar edilemez gerçeğidir. Peki sizde bu oyunda yer alan savaşcıları tanımaya ne dersiniz ? Babasının baskılarına dayanamayıp İzmir'den İstanbul'a ge...