16.Bölüm

1.3K 113 118
                                    

Bölüm Şarkısı: Selena Gomez ft. Zedd- I Want You To Know.

BÖLÜM SINIRI: 68 VOTE+ 73 YORUM.

İyi okumalar.

#

Evdeki dörtlü salonda oturup muhabbet ederlerken kapının zili çaldı. Serenay kapıyı açmak için kalkarken Begüm ondan önce davrandı ve kapıyı açtı, gelen Sahra'ydı.

Begüm: "Sahra, iyi misin?"

Sahra: "Şey, evet, i-yiyim. Görüşürüz." Dedi ve ayakkabılarını çıkararak odasına kapandı. Serenay ve Begüm şaşkınlıkla ardından bakarken Serenay peşinden gitti.

Sahra yatağın üstüne uzanmış, tavana boş boş bakıyordu. Yüzü kireç gibi bembeyaz olmuştu ve çok dalgın görünüyordu.

Serenay: "Kuzen, ne oldu sana Allah aşkına ya?" dedi yatağa oturarak.

Sahra: "Bir şey yok dedim ya Sero."

Serenay: "Kızım herkesi kandırabilirsin ama beni kandıramazsın, o yüzden hemen dökül."

Sahra: "Söylesem inanacağını pek sanmıyorum, çünkü bende hala şoktayım."

Serenay: "Ne var o kadar şoka girecek ya, anlatsana çatlayacağım!" dedi heyecanla.

Sahra: "Turabi beni öptü lan." dedi bir çırpıda.

Serenay'ın gözleri şaşkınlıktan fal taşı gibi açılırken dudakları "O" şeklini almıştı.

Serenay: "Nee? Bizim Turbo? Seni? Öpmek?"

Sahra: "Dur bi ya sakin ol, gerçi ben bile hala inanamıyorum ama olsun.."

Serenay: "Karşılık verdin mi peki?"

Sahra kızarmıştı.

Serenay: "Mosmor olduğuna göre.. Aranızda bayağı uzun bir öpüşme gerçekleşmiş.." dedi imalı bir şekilde gülümseyerek. "Hemen olay nasıl oldu nasıl gelişti anlatıyorsun!"

Sahra: "Ya bak.. Ben mahallede yürürken birden onu bir köşede otururken gördüm ve yanındaki içki şişelerinden içtiğini anladım. Gerçekten de öyleydi, sarhoştu. Sonra yanına gittiğimde bir şeyler zırvaladı.. Ve beni kendine çekip, öptü işte.."

Serenay: "Peki sonra? Yani öpüştükten sonra ne oldu?

Sahra: "Bir şey olmadı, tek kelime etmeden kalkıp eve geldim."

Serenay: "Turabi ne yaptı peki?"

Sahra: "O da ben kalktıktan sonra benimle kalkıp 'eve gidicem ben' dedi, ve cidden eve gitti herhalde."

Serenay: "Yalnız Sahra şimdi bir şey diyeceğim, ama kızma."

Sahra: "De."

Serenay: "Sen Turabi'yi seviyorsun. Eğer sevmesen ondan bahsederken bu kadar kızarmaz, ve en önemlisi seni öperken karşılık vermezdin. Benim bildiğim kuzenim biri onu öpmeye çalışsa ona anında dalardı, ama Turabi'de öyle olmadı."

Sahra: "Bilmiyorum Serenay, aklım çok karışık. İnan bende bilmiyorum neden karşılık verdiğimi.."

Serenay: "Bence sen düşün benim dediklerimi, o zaman zaten doğru cevabı bulacaksın." dedi ve ona sarıldı.

Sahra: "İyi ki varsın kuzen.."

Serenay: "Sende."

Kapının birden açılmasıyla kızlar birbirinden ayrıldılar, gelen Hilmicem'di.

Hilmicem: "Kızlar hayırdır, pek bir duygusal görünüyorsunuz?"

Serenay: "Dalga mı geçiyorsun sen bizimle bakayım?"

Cesaretin Var Mı Aşka?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin