SEZON FİNALİ

1.5K 117 92
                                    

-23.Bölüm-

Bölüm Şarkısı: Cem Adrian ft.Halil Sezai- Olsun. (Bu benim favori melankoli şarkım, aynı zamanda da beni ağlatan nadir şarkılardan.. Öneririm dinlemenizi.)

-Sezon finaliyle karşınızdayım! Umarım beğenirsiniz.

-2 hafta sonra görüşmek dileğiyle, yepyeni bölümler sizinle olacak..

-Lütfen vote sayısı 60'ı geçsin, yorumlar da uzun ve çok olursa sevinirim. Bu bölümün yeri bende özel çünkü..

İyi Okumalar!

#

Turabi sertçe kasılmış çenesi ve çatık kaşlarıyla karşısında dikilmiş olan Duygu'ya bakıyordu. Bakışları o kadar derin ve ölümcüldü ki, dışarıdan biri görse arkasına bakmadan kaçabilirdi. Böyle bakmasının sebebi, Duygu'nun Sahra'ya yaşattıklarının gözünün önünde canlanmasıydı. O anları hatırladıkça Duygu'ya olan nefreti daha da çok kabarıyordu ve haliyle bakışları sertleşiyordu.

Turabi: "Senin burada ne işin var?" dedi öfkeyle.

Duygu: "Meryem anne çağırdı.." dedi Turabi'ye yaklaşırken. "Neden bu kadar şaşırdın ki?"

Turabi: "Meryem anne mi?" dedi kendini geri çekerek. O geri çekildikçe Duygu daha çok dibine giriyordu, bu kızın amacı neydi böyle yahu?

Duygu: "Ne var, diyemez miyim?

Turabi: "Diyemezsin, istemiyorum!" Çünkü o kelime Duygu'nun dudaklarına yakışmıyordu ve o kelimeyi sadece Sahra kullansın istiyordu.

Duygu: "Sana inat söyleyeceğim, Meryem Anne. Meryem Anne. Meryem Anne. Meryem Anne."

Turabi kulaklarını eliyle kapasada, Duygu kulak tırmalayacak bir şekilde o kelimeyi söylemeye devam ediyordu.

Sonunda dayanamayınca onu yatağına itti ve eliyle ağzını sertçe kapadı. Duygu dudaklarının üstündeki eli ısırırken Turabi canı acıdığı için elini çekti ve Duygu fırsattan istifade doğrulup ayağa kalktı ve Turabi'nin üstüne yürümeye başladı.

Duygu: "Turabi, hiç düşündün mü? Meryem Anne beni neden seviyor diye?"

Turabi: "Ne bileyim ben, o şeytanlıklarınla bi şekilde etkilemişsindir sen anamı."

Duygu: "Ha-ha, çok komik. Ama gerçekleri bilmende fayda var Durbo Dur abi.." Turabi duvara yaslandığında Duygu iyice dibine girmişti.

Duygu: "Annenin beni sevdiği falan yok. Onun tek amacı sızlayan vicdanını bir nebze olsun rahatlatmak. Ama.." Sanki mümkünmüş gibi daha da yaklaştı Turabi'ye." Ben her şeyin farkındayım, unuttuğu şey buydu."

Turabi: "Neden?" dedi merakla.

Duygu: "Çünkü, kocası olacak o adam abimi öldürdü."

Turabi'nin gözleri fal taşı gibi açılmış, hayretten ağzı bir karış açık kalmıştı. Duygu'nun dedikleri kafasında yankılanıp duruyordu. O an dünya durmuştu sanki, öylesine garip bir hissiyata kapılmıştı. İlk başta tepkisiz kalacak kadar büyük bir şok yaşamıştı. Fakat sonrasında sertçe yutkundu, titreyen ellerine hakimiyetini geçirdi ve kirpiklerini kırpıştırdı. Kafasında yankılanıp çığlık çığlığa kalan Duygu'nun sarf ettiği anlamsız kelimelerden silkelendi. Bu kıza inanmak için hiçbir sebebi yoktu, bu gerçek kafasına bir darbe gibiymişcesine dank etmişti.

Turabi: "Yalan söylüyorsun, sana inanmıyorum.. Sen koca bir iftiracısın Duygu!" dedi sinirle. Fakat Duygu'nun suratına baktığında hiçte yalan söylüyor gibi görünmüyordu.

Cesaretin Var Mı Aşka?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin