15.Bölüm

1.4K 104 114
                                    

Bölüm Şarkısı: Model- Bir Melek Vardı.

@EzgiGaga'nın hikayelerini okumanızı öneririm.

BÖLÜM SINIRI: 65 VOTE+ 75 YORUM.

İyi okumalar!

#

-Birkaç gün sonra-

Sahra kendine kanalda iş bulmuştu, ilk kez bu kadar kolay olmuştu iş bulması. Geçenki arayışında uzun uğraşlara rağmen bir türlü iş bulamamıştı fakat bu sefer gerçekten de kolay olmuştu. Bir kanalda çalışacaktı ve montaj işleriyle uğraşacaktı. Radyo&Sinema bölümü mezunuydu ve sonunda bölümüne uygun bir iş sahibi olmuştu.

Tabii, bunda Turabi'nin payı büyüktü. O kendisine hep destek olmuştu ve iş bulmasında yine yardımcı olmuştu.

Sahra masasındaki bilgisayarda haberlerin montajıyla uğraşırken bir çocuk karşısındaki sandalyeye oturdu.

Uzun boylu, siyah saçlı biriydi. Sahra'nın yaşlarındaydı ve Sahra işe başladığından beri kanalda ona yardımcı oluyordu.

"Nasılsın Sahra, her şey yolunda mı?"

Sahra: "Evet Mert Bey, her şey şimdilik yolunda görünüyor." dedi gülümseyerek.

Mert: "Biz seninle ne konuşmuştuk, birbirimize 'bayan, bey' diye hitap etmek yoktu hani?"

Sahra: "Çok özür dilerim, unutmuşum Mert."

Mert: "Ha şöyle... Birde Sahra, sana bir şey sorabilir miyim?"

Sahra: "Tabii."

Mert: "Eğer akşam işin yoksa buluşmak ister misin?"

Sahra: "Şey, ne yapacağız ki?"

Mert: "Bir kafede oturup kahve içeriz, biraz da laflarız tabii. Hadi kırma beni, teklifimi kabul et lütfen."

Sahra: "Peki."

Mert: "Harika! O halde akşam kanaldan beraber çıkıyoruz."

#

Serenay ile Hilmicem kafeteryaya oturmuş, kahve içiyorlardı. Artık kahve içmek onlar için bir alışkanlık haline gelmişti, her sabah kafeteryaya inip kahve içiyorlardı.

Serenay üstünde gezen Merve'nin bakışlarından rahatsız olsada bunu belli etmiyordu ve Hilmicem'le olmanın tadını çıkarıyordu. Aslında bir yanı Merve'ye üzülsede bir yandan da umursamıyordu. Sahilde olanlardan sonra ona iyice sinirlenmişti.

Merve Serenay'ları izlerken Anıl onun kolunu dürtüp, ilgisini kendine çekmeye çalışmıştı.

Merve: "Efendim Anıl?"

Anıl: "Serenay'a bakmayı bırak lütfen Merve, ne yapıyorsa yapsın işte bu kadar takma kafaya."

Merve: "Neden takmayacakmışım ki? Beni yıllar boyu mutsuz etmişken şimdi onu mutlu görmek.. İşte bu koyuyor bana Anıl, ama beni anlamanı beklemiyorum zaten."

Anıl: "Neden böyle söylüyorsun ki şimdi?"

Merve: "Çünkü öyle. Eğer beni anlasaydın Serenay'ın yanında değil benim yanımda olurdun, bu kadar net."

Anıl: "Serenay'ın yanında olduğumu kim söyledi ki? Ben sadece o olayda çocukluk yaptığını düşündüğüm için Serenay'a gerçeği söyledim, yoksa onun yanında olduğum falan yok Merve. Saçmalıyorsun."

Merve: "Neden çocukluk yapıyormuşum? Bence gayet de iyi yaptım, eğer sen her şeyi b.k etmeseydin şu an Serenay ile Hilmicem o masada beraber oturmayacaklardı, gözümün önünde bana yıllarca acı çektiren kızın kahkahalar attığını görmeyecektim.. Ama dediğim gibi, anlayamazsın işte.." dedi ve masadan kalkarak gitti. Anıl'sa arkasından bakakaldı.

Cesaretin Var Mı Aşka?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin