Multimedia: TurSah. @owdanium adlı kullanıcım yapıp atmış bana, ona buradan tekrardan teşekkür ederim. Eğer sizde koymamı istediğiniz bir çift varsa bana resimdeki kolaj yapıp mesaj atabilirsiniz, multiye koyarım.
Bölüm Şarkısı: Kadebostany- Castle In The Snow.
İyi okumalar!
#
Kelimeler.
Bazen dilinin ucuna tutsak olurlar, ve oradan çıkmazlar. Çünkü duygularını tam anlamıyla ifade edecek doğru kelimeyi bulamazsın, kendini o kadar hiçlikte hissedersin ki boğazın düğümlenir, bir şey diyeceğin varsada söyleyemezsin.
Sonra "bir adım daha at" demesini duyarsın hayatın ve o bu esnada ayaklarının altına mayın tarlası döşemeye devam eder. O mayın tarlasında patlarsın sende, sonrasında sonsuz acıya tutsak olursun.
İşte Turabi'nin durumu buydu, kendini çaresiz hissediyordu. Güvendiği dağlara kar yağmıştı, en güvendiği insan onu boynuzlamıştı resmen.
İçki şişesinin kapağını açarken düşündüğü tek şey; bir daha asla kimseye bu kadar güvenmeyeceğiydi. Gerekirse tek taraflı da yaşardı sevgisini, ama bundan sonra kolay kolay güvenmek yoktu kimseye.
#
Merve: "Burada tam bir şapşala benzemişsin." dedi Merve fotoğraf albümündeki bir resimi parmağıyla işaret edip Anıl'a gösterirken.
Anıl: "Öyleyim de denilebilir. Sonuçta resimde bir makarna tabağını saçlarıma sürüyorum, bunu şapşallık diye nitelendirmen normal."
Merve: "Ve burada.. Ah tanrım bu adam da kim?" dedi başka bir kareyi Anıl'a gösterirken.
Anıl: "Babam." dedi yarı hüzünlü yarı öfkeli bir sesle. Babasından bahsederken Anıl'ı ruh hali istemsiz olarak olumsuz bir şekilde değişiyordu ve Merve de bunu fark etmişti.
Merve: "Ah.. Kusura bakma, bunu sormamam gerekiyordu sanırım."
Anıl: "Sorun değil, onun babam olduğunu bilemezdin. Hem zaten bu fotoğraf nasıl bu albüme girmiş anlamış değilim." dedi ve fotoğraf karesini albümden çıkararak yırttı.
Merve'nin ağzı şaşkınlıktan "O" şeklini almıştı.
Merve: "Neden yırttın onu Anıl?"
Anıl: "Çünkü bu resimin albümümde olmaması gerekiyordu Merve, o adam bu albümde yer almayı hak etmiyor." dedi ve albümü Merve'nin elinden çekerek kapağını kapattı.
Merve şaşkın gözlerle ona bakarken Anıl oturduğu yerden ayağa kalktı.
Anıl: "Artık akşam olmak üzere zaten, seni eve bıraksam iyi olur."
Merve: "Peki." dedi ve o da ayağa kalkarak Anıl'la beraber ağaç evinden çıktılar.
Arabaya bindiğinde Merve derin düşüncelere dalmıştı, acaba Anıl'ın babasıyla ilgili sorunu ne olabilirdi?
#
- Gece, saat 00.45 -
Sahra yataktan kalkıp mutfağa su içmek için girdiğinde kapının çalındığını fark etti. İlk yanılmışımdır diye düşünmüştü fakat gerçekten de kapı çalıyordu. Bu saatte kim neden gelmiş olabilirdi ki?
Sahra merak içersinde kapıyı açtı ve karşısında Turabi'yi görünce bir hayli şaşırdı.
Sahra: "Turabi? Senin burada ne işin var?" dedi fısıldayarak. Sessiz konuşmaya özen gösteriyordu çünkü kızları uyandırmak isteyeceği en son şeylerden biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin Var Mı Aşka?
Teen FictionAşk bir cesaret oyunudur. Bu oyunda korkak olanlar kaybetmeye mahkum olmuştur her daim. Bu yılların inkar edilemez gerçeğidir. Peki sizde bu oyunda yer alan savaşcıları tanımaya ne dersiniz ? Babasının baskılarına dayanamayıp İzmir'den İstanbul'a ge...