5.Bölüm

1.5K 110 25
                                    

#1KIcinTesekkurEderim.💜💜

Bölüm şarkısı: Serenay Sarıkaya ft. Çağatay Ulusoy- Dünyayı Durduran Şarkı.

Bu aslen Halil Sezai şarkısıdır, istiyorsanız onun söylediği versiyonu da dinleyebilirsiniz. Yamira'nın söylediği de onun söylediği de çok güzel.

İyi okumalar..

#

Duygu Berna'ların evine gitmişti. İkisi balkonda oturup konuşuyorlardı. Daha doğrusu Duygu sinirli sinirli bir şeyler anlatırken, Berna onu sakinleştirmeye çalışıyordu.

Duygu: "Yelloz kız ya, öyle bir çekti ki kafamda saç kalmadı resmen."

Berna: "Kim bu kız ya, bizim mahallede böyle canavar biri yok ki."

Duygu: "Bende bilmiyorum ki. Daha önce hiç görmedim buralarda. Siyah saçlı, uzun boylu bir şeydi."

Berna: "Bir dakika ya.. Yoksa o yelloz mu.."

Duygu: "Kim, ne yellozu?"

Berna: "Geçen Turabi'yi bir kızla dolaşırken yakaladım, o da siyah saçlı ve uzun boyluydu. Bana saldırmıştı. Sanırım o."

Duygu: "Vay be, o..puya bak."

Berna: "Bu kız iyice sinirime dokunmaya başladı, buna iyi bir haddini bildirmek gerek."

Duygu: "Sanırım bunu nasıl yapacağımızı biliyorum."

#

Sahra ile Turabi dolaşırken bir kafede dinlenmek için duraklamışlardı. İkisi birer çay söyleyip oturmuşlardı.

Sahra; "Şaka maka, hala iş bulamadım be Turabi."

Turabi: "Valla senin okuduğun bölüme göre bulamadık bişey, ama umudunu yitirmek yok."

Sahra: "Hayırlısı olsun.." dedi çayını yudumlayarak ve gözü birden kafenin camında asılı olan "Eleman aranıyor." ilanına takıldı.

Sahra: "Turabi.. Sanırım iş buldum."

#

Merve bahçedeki bankta otururken aklına durmadan dün gece Anıl'ın söyledikleri geliyordu.

Düşüncelerine odaklanırken birden Anıl önünden geçti, Merve hemen ayaklandı ve onu kolundan tutarak yakaladı.

Anıl: "Ne oldu Merve?" dedi gözlerini Merve'nin gözlerine sabitleyerek.

Merve: "Biraz konuşmak ister misin?"

Anıl: "Ne konuşacağız ki, dün olanlar yetmedi mi?"

Merve: "Anıl.. Lütfen."

Anıl sonunda dayanamayarak kafasını onaylarcasına salladı ve beraber banka oturdular.

Merve: "Dün söylediklerin hep aklımda yankılanıyor Anıl, sanırım beni derinden vurdun."

Anıl: "Peki anladın mı artık?"

Merve: "Anladım Anıl, yaralarıma sargı bezi olmak istiyorsun. Ve aynı şekilde bende yaralarını onarayım istiyorsun. Ama olmaz.."

Anıl: "Neden ki?"

Merve: "Bak Anıl, benim yaralarımı kimse kapatamaz. Ancak ben kapatabilirim onları, o da emellerimi gerçekleştirdiğimde olacak."

Anıl: "Merve.. Kendini yıpratıyorsun böyle yaparak."

Merve: "Daha ne kadar yıpranabilirim ki Anıl, zaten yıpranmışım yıpranacağım kadar.." dedi duygusal bir sesle.

Anıl: "Merve, ben belki yaralarını onaracak o adam olabilirim. En azından deneyeyeyim, az da olsa yanında olmama izin ver." demişti ona masumca bakarak.

Cesaretin Var Mı Aşka?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin