9.Bölüm

2K 124 84
                                    

Bölüm şarkısı: Gripin- Beş.

#Turbo finalde, çok mutluyum. Şimdi de HİLMİCEM yaz 1890'a Gönder! Tarafım belli, desteklerinizi bekliyorum.

#Bu akşamki oylama için herkes stresli, bende öyleyim tabii ki. Bu bir moral bölümü olsun. <3

#Yok Anmer fazla olsun, yok Hilser yok Tursah.. Arkadaslar ben hepsine gereken yeri vermeye calisiyorum, ustume gelmeyin bu konuda lutfen.

#Bölümler kısa diyorsunuz, ama ben neredeyse her gün bölüm yayınlıyorum. O yüzden çok uzun yazmam zor, o zaman konum kalmıyor. Ama illa da uzun istiyorsanız bölümleri 3 günde bir yayınlayabilirim, yani daha geç gelir ama daha çok uzun olur. Seçim sizin. =)

#Ve son olarak bu bölüme sınır koyuyorum, çünkü bölümlere gelen yorum sayısı çok az. Vote sayısı fena değil fakat yorumlar cidden kötü. O yüzden yb gelmesi için sınır;

45 VOTE+ 30 YORUM.

İyi okumalar!

#

Serenay hazırlanmış bir vaziyette apartmanın bahçesinde Hilmicem'i bekliyordu. Heyecanlıydı, çünkü genelde Hilmicem şu zamana kadar onunla yalnız kalmak için buluşmak istemezdi. Yanlarında mutlaka Begüm ve Murat olurdu, ama bu sefer durum farklıydı.

Birkaç dakika sonra Hilmicem'in arabasını gördü, bahçe kapısının tam önünde durdu. Serenay kapıyı açtı ve arabaya bindi.

Hilmicem: "Selaam."

Serenay: "Selam."

Hilmicem: "Kemerini tak, hadi gidiyoruz."

Serenay: "Yok ya gerek yok."

Hilmicem: "Serenay o kemeri tak, yoksa valla gitmem."

Serenay: "Niye ki ya?"

Hilmicem: "Çünkü emniyetin önemli, başına bir şey gelirse ne yaparım ben?"

Serenay şaşırmıştı, Hilmicem az önce kendisini düşünmüştü resmen!

Serenay daha fazla itiraz etmemeye karar verdi ve kemerini taktı. Hilmicem arabayı sürmeye başladığında Serenay'ın mutluluğu gözlerinden okunuyordu, annesi bile kemerini takması için itiraz etmezken Hilmicem'in etmesi.. İşte bu çok güzeldi.

#

Merve yatağın üstüne bağdaş kurup oturmuş bir vaziyette yastığına sarılırken Anıl'ı düşünüyordu.

Dün gece babasından bahsedince ruh hali aniden değişmişti ve bu Merve'nin aklını kurcalıyordu.

Merve sonunda dayanamadı ve ona mesaj attı.

Merve: "Hey, nasılsın?"

Aradan bir dakika geçtikten sonra Anıl mesajına cevap verdi.

Anıl: "İyidir sen?"

Merve: "Bende iyiyim. Ne yapıyorsun?"

Anıl: "Playstation oynuyorum."

Merve Anıl'ın göremeyeceğini bilsede gözlerini devirdi. O da her erkek gibi playstation tutkunu olmalıydı.

Merve: "Klasik bir erkek."

Anıl: "Öyleyim de denilebilir. Hem bir dakika, sen beni hiç merak eder miydin?"

Merve: "Ediyormuşum demek ki. Dün geceki ani ruh değişimin aklımdan çıkmadı bir türlü."

Anıl: "O konu hakkında konuşmaya bile gerek yok bence."

Cesaretin Var Mı Aşka?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin