"Ermmm tuan nak saya buat air ka? Soal Aiman tetapi Tengku Aqil hanya geleng kepala sebagai tanda tidak mahu. Pandangan Tengku Aqil masih ke arah badan yang tidak berbaju.
"Tuan dah makan belum? Kalau tak saya nak panaskan balik lauk dekat atas meja" Tengku Aqil diam dan mendekati Aiman dengan perlahan-lahan.. Aiman sudah mula rasa takut lalu berjalan secara mengundur dan berhenti apabila badannya terkena dinding.
"Tu...tu...tuan nak buat ap..apa ni?"tanya Aiman ketakutan.Tangan Tengku Aqil terus memegang dinding, kini dirinya betul-betul barada di tengah-tengah. Tengku Aqil rapatkan wajahnya dan berkata
"Aku nak ratah kau"katanya dengan senyuman sinis lalu menolak tubuh Aiman ke atas katil.. Kini Tengku Aqil berada di atas tubuhnya..Tengku Aqil menanggalkan kot serta tali pinggang kemudian ikat tangan Aiman di bingkai katil dengan kuat sehingga meninggalkan kesan tapi tidak di layan olehnya.
"Kau hisap aku punya"kata Tengku Aqil sebaik sahaja menarik keluar batangnya yang berukuran 8½ inci. Aiman terkejut dengan senjata tuannya yang bergitu panjang dan tebal... dia dengan sekuat yang mampu menahan dari membuka mulut.
"Buka mulut sayang"kata Tengku Aqil dengan nada manja. Aiman menutup mulut sekuat yang dia mampu sambil mengeleng kepalanya...
Tengku Aqil yang berasa geram lalu menarik rambut Aiman kemudian menampar muka Aiman dengan kuat sehingga meninggalkan kesan. Tengku Aqil mengempal tangan kemudian memberi satu tumbukan kuat di perut Aiman.
"Arrghhhh"jerit Aiman sekuat hati. Tumbukkan hebat itu membuat perut Aiman senak dan sakit. Dengan peluang yang ada, terus Tengku Aqil masukkan zakarnya ke dalam mulut Aiman.
"Ahh ahh shit" desah Tengku Aqil yang kesedapan. Tengku Aqil menolak batangnya dengan lebih dalam. Perbuatan itu membuatkan Aiman rasa hendak muntah dan tidak cukup nafas. Tengku Aqil menarik keluar batangnya kemudian menanggalkan pakaian Aiman.
"Tu..tuan na...nak buat apa ni?"soal Aiman tapi tidak dijawabnya. Tengku Aqil mengangkat kaki Aiman kemudian letak di atas bahu.. Dengan satu tolakkan, kesemua batangnya masuk tanpa bantuan dari pelincir
"Arrghhh..Tuan keluarkan... sakit"rayu Aiman yang menahan kesakitan di bahagian lubang duburnya.. Tengku Aqil hanya buat tidak tahu terus mendayung dengan laju.
"Tuan tolong keluarkan... sakit sangat tuan" rayu Aiman lagi sambil menitiskan air mata sambil mengengam cadar katil...
"Ahh ahh shit sedap ahh"katanya kenikmatan. Aiman hanya mampu pasrah dengan perbuatan tuannya sendiri... Aktiviti mereka berlangsung selama 2 ½ jam dan Tengku Aqil melepaskan air mani buat kali kedua. Tengku Aqil menarik batangnya dan terlihat cecair merah keluar bersama air maninya lalu menzip semula seluarnya dan mengambil kot di atas lantai
"Thanks layan aku. Sedap sangat.hahaha" kata Tengku Aqil dengan ketawa jahat sambil memandang Aiman yang diselebungi selimut lalu keluar dari bilik. Aiman hanya mampu mengalirkan air mata.
Aiman bangun dan cuba berjalan walau kakinya menggigil menahan rasa sakit di bahagian punggungnya... Jelas kelihatan darah bercampur dengan air mani yang sudah kering memenuhi sekitar pahannya...
Aiman mengambil tuala yang tergantung di pintu dan perlahan-lahan menujuk ke bilik air. Aiman menutup pintu bilik air kemudian buka paip air dengan bergitu deras. Dia duduk di bawah pancuran air sambil memeluk lutut.. Dengan perlahan-lahan, Aiman menangis buat sekali lagi.Dia yang selesai mandi wajib kemudian duduk di atas katil, sakit di bahagaian perut serta pada lubangnya masih tersisa.
"Mak... kenapa nasib Iman macam ni? Teruk sangat ka Iman ni ? Iman tak sanggup nak teruskan hidup macam ni. Maafkan Iman mak sebab Iman terpaksa"
"Iman anak mak." Aiman menyeka air mata dan terlihat bayangan arwah maknya di hadapan dengan senyuman manis serta berpakaian serba putih dan berbau harum.
"Mak, Iman tak kuat"Aiman menangis kembali. Maknya menghampiri dan duduk bersebelahan dengannya. Tangan maknya dengan lemah lembut memegang tangan Aiman. Air mata kembali mengalir dengan deras.
"Mak tahu anak mak ni kuat. Iman kena tabah dan cekal. Mak nak Iman percaya setiap ujian yang tuhan bagi mesti ada ganjaran."
"Kenapa Iman kena hadap semua ni mak. Kenapa Allah uji Iman seteruk macam ni? Apa salah Iman mak?."
"Iman tak baik cakap macam tu. Allah uji kita tanda dia sayang pada kita. Nabi Muhammad serta yang lain pun diuji. Setiap orang diuji dengan cara berbeza macam Iman. Allah ambil mak serta bapa dari Iman. Mak percaya yang tuhan sayangkan Iman. Kalau Allah tak uji kita langsung tu paling bahaya. Setiap keperitan yang berlaku mesti ada kebahagian di hujung. Mak nak Iman sabar, banyakkan berdoa dan dekatkan diri padaNya." ujar maknya panjang lebar sambil tersenyum manis. Tanpa buang masa, Aiman memeluk insan yang paling disayangi dan dirindui dengan erat.
"Iman sayang mak. Sayang sangat-sangat" ucap Aiman lalu meleraikan pelukan dan diakhiri dengan setitis air mata di pipi.
"Mak pun sayang Iman. Jangan nangis" kemudian bayangan tersebut hilang dengan perlahan-lahan. Aiman melihat hadapan, bayangan maknya sudah tiada dan menyeka air mata mengalir di pipinya.
YOU ARE READING
Andai Itu Takdirnya
General FictionAiman-Seorang remaja yang terpaksa meninggalkan kampung halamannya dan menetap bersama maksunya di Kuala Lumpur sejak kehilangan orang tuanya pada usia 17 tahun. Dirinya berfikir yang tinggal bersama maksunya akan dijaga dengan baik namun salah, dia...