🖤2🖤

274 15 10
                                    

Tord tan

Red army de yapıcak hiç iş yoktu bende yerimi Paul a devrederek dışarıya çıktım.

Eskiden yaşadığım sokakta  sürekli gittiğim bir kafe vardı oraya tekrar gitmeye karar verdim.

Kafenin tam karşısında bir bar vardı. Kafeye giderken arabanın camından Tom u gördüm. Kafe nin karşısındaki bar a giriyordu.

Sırıtmaya başladım en sonunda tom dan intikam alıcaktım. Edd ve Matt tende almak istiyordum nasıl olsa arkamdan neler dediklerini tahmin ediyordum ve onların acı çekmesini beni mutlu ediyordu.

Kafenin önünde indim ve biraz yüzümü kapatarak bar a girdim.

Tom arkadaki masalardan birine oturmuş votka içiyordu.

Umarım sarhoş olurda onu daha rahat kaçırırım diye düşündüm. Ama sonra onunla biraz oynamaya karar verdim.
Uzaktan sürekli ona kendimi gösterecek tim korkutacak tım  ve sanki hayal görüyormuş gibi hissettircektim.

Ben bunları düşünürken telefonnum çaldı arayan Paul du açtım.

Paul; EFENDİM NERDESİNİZ ŞUAN ACİL BİR DURUM VAR ÇABUK GELİN

Tord; sakin ol hemen geliyorum.

Tom a son birkez baktım önünde şimdiden 2 boş şişe vardı ama artık gitmaliydim.

Tom dan;

Saat sekiz olmuş artık eve gitmeliyim .
Neyse hesabı ödeyip kalkıyım.

Hesabı ödedikten sonra eve doğru yola çıktım. Ev ile bar arası 20 dk di ve geçkalmak istemediğim için kestirmeden gitmeye karar verdim. Yol pek tekin değildi ama edd den azar işitmek istemiyordum.
 
Yolda yürürken bir adam önümü kesti sarhoştu ve iriydi. Korktum ama belli etmeden

Ne var.

Dedim adam kolumu tuttu ve sıkmaya başladı.

HEY! Sen ne-

Cümlemi bitiremeden beni ara sokağa fırlattı. kalçama dokunmaya başladı bende güçlü bir tekme attım. Pek işe yaramadı adam daha çok sinirlendi.

Tord dan

Uzaktan onları izliyordum ve gerçekten hoşuma gidiyordu. Adam Tom un pantalonuna elini soktu ve Tom adama çok hızlıbir yumruk attı adam sarsılınca bunu fırsat bilip koşmaya başladı. Adam ise arkasından koşmuyordu öylece arkasından bakıyordu.

İçimde tuhaf bir his oluşmuştu.... Öfke o adamı nedense öldürmek istiyordum. Bir silah çıkartıp adamı kurşun yağmuruna tuttum. Adam tabikide ölmüştü. Tom ise ortalıkta görünmüyordu.

Arabaya binip evime doğru yola çıktım aklımda o adam vardı neden o kadar öfkelenmiştimki. Her neyse umrumda değil.

Bu bölüm bu kadar 331 kelime bence iyi yeni bölümler atmaya çalışacam bby❤

tomtord işte Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin