Tord=
.
.
.
Biraz dinlenmek için odama gidim. Tom neden aklımdan çıkmıyor? Sadece onu düşünüyorum. Herhalde biraz uyumak iyi gelir. Yatağa uzanıp yorganı üzerime çektim. Üstünde hala takımım duruyordu ama biraz dinlenicem zaten.
Yavaş yavaş gözlerimi kapattım.
.
.
.Nerdeyim ben? En son odamda uyuyacaktım. Gözlerimi kapattım ve kendimi burada yerde buldum. Ormanlık bir alanda yerde uzanıyordum. Hava kararmıştı. Ayağa kalktım ve üzerimi silkeledim.
Burası tanıdık geliyor ama? Evet hatırladım Tom ile geldiğimiz orman. Birden arkamdan bir gülüş sesi geldi, Tom!
Arkama döndüm. Gülüş sesi uzaklaşıyordu. Geldiği yere doğru koşmaya başladım."Bekle! Gitme... "
Arada gülüş kesiliyor sonra geri geliyordu. En sonunda durdum. Tom ile oturduğumuz tepeydi burası, ve Tom çimenlerin üzerinde uzanmış kıkırdıyordu.
Tom; sonunda buldun beni.
Üzerinde herzamanki mavi kapşonlusu vardı, falan kafasında kırmızı çiçeklerden bir taç vardı. Bana tıpkı eskisi gibi sevgi dolu bakıyordu.
Tord; bana öyle bakma. Sen ve ben düşmanız. Asla birlikte olmadık.
Tom; Hadi ama Tordy. Gel otur.Tom un yanına gidip çimenlerin üzerine oturdum.
Tom; sana demiştim burası gece çok güzel oluyor. Heyy soğuk yapma, seni seviyorum.
Tord; hiç sanmıyorum.Birden dibime sokuldu. Kafasını omuzuma koyup koluma sarıldı.
Tom; Tord özür dilerim. Sonradan fark ettim. Seni gerçekten seviyorum.
Tord; bende seni seviyorum Tommy.Yüzünü tutup kaldırdım ve onu dudağından öpmeye başladım. Beraber öpüşü yorduk. Birden ayağa kalktı.
Tord; Tom? Iyımısın?
Yüzü çok boş bakıyordu. Gözlerinde hiç anlam yoktu. Elini kaldırıp tacı çıkarttı.
Tacı yere sertçe fırlattı. Ayağı ile ezip ormanın derinliklerine koşmaya başladı.Tord; TOM NEREYE GİDİYORSUN? BENİ YİNE BIRAKMA! lütfen geri dön....
.
.
.
.Birden sarsıldığımı hissettim. Gözlerini açınca kendimi yatakta buldum. Hepsi bir rüyadı...
Beni sarsan şey bir askerdi.Tord; ne var lan? Bırak beni.
Asker geri çekildi.
Asker; liderim karşı ordu saldırıya geçti.
Tord; ne?!
Asker; saldırı sayılmaz aslında sadece tehdit mektubu ve 10 cansız, 5 yaralı asker var.
Tord; mektubu ofisime koyun ben birazdan gelirim.
Asker kafasını sallayıp dışarı çıktı. Bir bu eksikti, yani lider olunca bolbol düşmanın oluyo ama bazen onlarda saldırıyor. Nesene, ne kadar uyumuşum.
2 SAAT. Yuh, bu kadar beklemiyordum. Neyse gidip şu mektubu okuyayım bari.Bölüm baya kısa oldu ama boş verin. Uzun bir ara bölüm atamiyacam. Bb