Tord=
Sabah Tom dan önce uyandım. Sesizce odadan çıkıp ofisime girdim. Aslında Tom a birilerinin bakması gerekiyordu ama benimde işlerim vardı.
O yüzden ofisten çıkıp Tom ile ilgilene bilicek kişiler aramaya başladım. Ama tüm askerler meşguldü.
O sırada Paul ve pat i gördüm ve yanlarına gittim.Tord; ikinizden biri bu gün yerime baksın.
Paul;neden?
Tord; tom a bakmam lazım.
Pat; e biz ona bakarız.
Paul; evet hem iki kişi daha kolay olur.
Bu iki salak tom u daha kötü yapar diye korkuyorum ama zaten meşguldüm.
Tord; iyi ama tom a en küçük birşey olursa ikinizinde işi biter. Zaten kaşınıyorsunuz.
Pat; korkmayın bu iş bizde.
Paul da kafa sallayarak onayladı. Sonra ikisi beraber tom un odasına gittiler.
Paul=
Pat ile beraber tom un odasına girdik.
Tom un gözündeki bandaj hayla duruyordu. Kapı sesini duyunca bize doğru döndü. Yatakta uzanmış bize bakıyordu.Tom; tord? Senmisin?
Pat; yok biziz patryk ve Paul. Tord sana bakmamız için yolladı.
Tom; hee tm.
Aslında ne yapıcağımızı bilmiyorduk ama elimizden geldiği kadar ona yardım edicektik.
Paul; eee açmısın?
Tom; hayır ama biraz su verebilirmisiniz sorun olmazsa.
Paul; utanma lan bizden.
O sırada patryk su dolduruyordu.
Pat; al doldurdum.
Patryk suyu Tom a uzattı. Tom göremediği için iki saat suyu aradı. En sonunda pat sıkılımca direkt Tom un eline koydu.
Tom; saol.
Ben yatağa oturdum pat de yanıma oturdu. Bir yandan Tom ile sohbet ediyorduk. Tam dedikoduluk adam he tord un da dedikodusunu yapıyo başka şeyler anlatıyo. Buda bizim işimize gelir. 1 saat boyunca kesintisiz konuştuk.
En sonunda acıktığımı fark ettim.
Paul; beyler ben acıktım siz?
Pat; sormanı bekliyordum.
Tom; bende biraz.
Paul; iyi. Pat sen Tom a bak ben kafeterya dan çorba falan alıyım.
Pat kafa salladı. Odadan çıkıp kafeterya ya gittim. Tavuk çorbası ve pilav vardı.
Biraz pilav aldım ve üç tabak ta çorba aldım. Tom un odasına giderken tord ile karşılaştım.Tord; hayırdır odada ordumu var?
Paul; şey liderim Tom, ben ve pat için çorba aldım vee azcık pilav.
Tord; ben Tom a bakın dedim odada keyif yapın değil.
Tord; neyse uğraşamam hadi git odaya.
Kafa sallayıp Tom un odasına koştum. İçeri girince yemekleri yatağın üstüne koydum. Tabi Tom tek yiyemiyor ona yardım ettik. Bir yandan tord un dedikodusunı yapıyorduk.
Tom; yeter lan tord tord yeter ne dedikoducusunuz!
Pat;tabi konu sevgilisi olunca.
Ben ve pat gülmeye başladık. Tom ise sinirlenmişti.
Paul; sadece şakalaşıyoz ya.
Tom; hee tamam o zaman bu şakaları tord a anlatıyımda biraz gülsün.
Pat; tm tm azımıza sıçar şimdi hiç gerek yok.
Time skip...
Tord=
Bu gün aşırı yorulmuştum. Neredeyse ayakta uyuyordum. Ama önce Tom ü kontrol etmeliyim. Odaya çat diye atladım.
Paul ve pat yatakta oturmuştu Tom ile sohbet ediyorlsrdı.
Tord; LAN BIRAKIN ÇOCUĞU SAAT OLMUŞ 2 GECE 2 UYUMALI DİNLENMELİ O!!!
Bağırmam ile ortadan kayboldular.
Tom; (esneme) gerek yoktu aslında ama saol.
Tord; bencede he he.
Tom un yanına gidip üstünü örttüm. Sonrada onu dudağından öptüm. Arkadan kamera sesi gelince arkama baktım iki salak bizi öpüşürken fotoraf çekmişti.
Tom; tord o ses neydi?
Tord; kapının önünde iki tane böcek varda ses onlardan geldi en iyisi ben onları eziyim.
Pat ve Paul un üstüne yürüdüm onlarda yine odalarına kaçtı. Arkalarından çok gitmedim. Geri dönüp Tom un kapısını kapattım. Agg o kadar yorgunum ki hemen uyuyabilirim. Odama gidip yatağa uzandım kafam yastığa değer değmez uykuya daldım.
▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽▼▽
Mahallenin dedikoducu teyzeleri gibi adam oldular ama yinede iyi iyi. Nys bu gün elimi yaktım ona rağmen kitap yazdım hakkınızı helal edin. (Yazmasam arkadaşım beni öldürecekti) Bby🔪✊🏻