🎳16🎳

166 7 11
                                    

Böyle uygulamaya ben yaaa yazmıştım o kadar 450 kelime fln sonra kaydedip çıktım bi baktım sıfırlamış ühühühü
□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Tord

Edd ve Matt gözden kaybolmuştu. Has siktir agg onları bulmam gerek. Neyse elinde sonunda bulurum. Arabama binip red army e doğru yola çıktım.

Varınca Paul yanıma koştu.

Paul; LİDERİM ÇABUK GELİN!!

tord;Ne oldu lan?

Paul beni tutup içeri sürükledi.

Tord; Paul ne oluyor?!

Paul; TOM!

Tom kelimesini duyunca hızlandım. Acaba ne oldu? Agg edd ile fazla uğraştım. Tom u çok göz ardı ettim.

Paul ile revire girdik. Tom un olduğu odanın içine daldık.
Uzanmış bir şekilde Tom u gördük. Yüzünde çok fazla yara vardı ve yüzündeki şey yoktu onun yerine bir bandaj vardı.

Tord; NE OLDU ONA VE SORUMLUSU KİM?!

Paul; sakın ol durumu şimdilik iyi sadece şuan baygın. Gözlükümsü şey birden patladı ve Tom a biraz zarar verdi. Ama Tom şuan görebiliyor yani bir kaç hafta gözünde bu bandaj olmalı ama o kadar. Önceden zaten gözü hasar almıştı ama yüzündeki şey onu bir yandan iyileştiriyordu.

Tord; çok uzun konuştun ama anladım. Neyse ne şimdi çık.

Paul; oldu göt veren( kendi kendine fısıldıyor)

Tord; LAN KAŞ ADAM SENİ DUYUYORUM!

Paul hızlıca çıktı. Gerizekalı. Bir süre Tom u izledim. Bir insan baygınken bile güzelmi görünür. Eğilip onu dudağından öptüm. Ahh gerçekten büyüleyici bir çocuk.

Ama keşke oda bana ısınabilse. Aslında oda haklı yıllarca ona eziyet çektirmişim hep düşmadık ve birden sevgili olduk.
Revirden çıkıp etrafta kontrol yapmaya başkadım.

Herşey normaldi tek birşey dışında patryk ve Paul nerde? Bu iki salak hiç bir yerde yok ve çıkmak içinde izin almadılar.

Paul un odasının önüne gittim. İçeriden Paul un sesleri geliyordu. Hihihi hep o mu basıcak >:>
Çat diye içeri daldım ve........

Karşımda Paul un yatağında çıplak bir şekilde yatan iki salak vardı.

Tord; hihihi torun isterim.

Patryk; basıldık amk.

Tord; tabi yarram hep sizmi bascaksınız Tom uyanınca bende onunla dedikodu yapıcam göt verenler.

Odadan çıkıp kapıyı kapattım.
Revir e  Tom u kontrol etmeye gittim.
Yeni uyanmıştı.

Tord; Tom! Iyımısın? Canın acıyormu?

Tom; sadece agg başım çatlıyo.

Tom; hemşireler anlattı.

Tom un gözünde hayla sargı vardı ve etrafı göremiyordu.

Tord; neyse hadi gel seni odana götiriyim.

Tom u kucağıma aldım ve revirden çıktım. Etraftaki askerler bize bakıyorlardı. Bazıladı tiksiniyor bazıları gülüyordu. Büyük ihtimal Tom görse utançtan kımıldayamazdı bile. Benim ise umrumda değil.

Tom'un odasına girdik ve Tom u yatağa uzandırdım. Bende yanına uzandım. Tom etrafı göremediği için eliyle nerde olduğunu anlamaya çalışıyordu. Çok şirin görünüyor. Eli yüzünede geldi ilk başta yüzüme çarpına korktu sonra eli ile yüzümle oynamaya başladı. Kim olduğunu ve ya ne olduğumu anlamaya çalışıyordu. Aslında hoşuma gitmişti.

Tom; tord? Bu sensin değilmi?

Tord; evet ve yüzümü çiziyorsun.

Tom gülmeye başladı. Aslında gülüşünü özlemiştim. Söylediklerimden sonra çok sesizleşmişti ve mutsuzdu. Neredeyse hiç konuşmuyorduk.
Sonra bende onunla beraber gülmeye başladım.

Tord; neyse aç mısın bir şeyler söyleye bilirim.

Tom; biraz pizza?

Tord; olur kendimede pastırma söyleyecem.

Tom kafa salladı. Kafeterya yı arayıp siparişleri söyledim. Bir süre sonra kapı çaldı. Kapıyı açıp yiyecekleri aldım. Beraber yemeye başladık. Ne yazıkki göremiyor ve yemesindede ben yardım ettim. Ben olmasam ne yapacak. Aslında gözüne ben o gözlüğü taktım ama hemşire tek yol olduğunu söyledi benim suçum yok.

Yemekleri yedikten sonra Tom baya yorgun görünüyordu.
Bende ona sarılıp uzandım. Tom da bana sarıldı ve o şekilde uyuduk.

✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮

Yetiştirdim! bby👑🎃

tomtord işte Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin