Tom=
Hemşireler benimle ilgilenirken edd ve Matt dışarıda bekliyorlardı. Bir yandan bir doktor onlara sorular soruyordu.
En sonunda hemşirelerin işi bitince beni dinlenebileceğim bir odaya götürdüler. Arkamdan edd ve Matt de geliyordu. Bir yatağa uzandım, yatak çok rahattı. Yastık çok yumuşaktı ve çarşaflar tertemizdi. Cam açıktı ve içeriye hafif bir rüzgar giriyordu, o an gerçekten huzurlu hissettim.Edd; Tom daha ıyımısın?
Matt; bir şeye ihtiyacın varmı?
Tom; gayet iyiyim, endişelenmenize gerek yok.
Edd; biliyorum ama..... Orada sana neler yaptı?
Tom; son anlar ve ilk geldiğim zamanlar dışında sakindi. Ama biraz. BİRAZ.
İkiside dikkatlice bana bakıyordu. Onları bu kadar özleyeceğim aklımın ucundan geçmezdi. Matt ın sürekli aynasına bakıp kendini övmesi, edd ın her gün kola içip gülüşmesi, her sabah hazırladığı yemekleri her şeyi çok özlemiştim. Dayanamayıp ikisine de sıkıca sarıldım. Onlarda bana sarıldı. Gerçekten zayıflamışlardı eskiden boğulur gibi olurdum ama artık sadece biraz sıkıyorlardı. İkisinide bıraktım. Matt ve edd ın yüzünü inceledim. OHA?! BEKLE! o-o bir sivilce mi? MATT İN YÜZÜNDE?!
Şok olmuş şekilde Matt in yüzüne baka kalmıştım.
Matt; oww evet o.
Moreli bozulmuştu.
Matt; son zamanlarda fazla stres yaptım.
Tom; biliyor musun? Sen her halinle mükemmelsin.
Matt ın gözleri parladı. Edd ile gülmeye başladık. Matt mutluluktan yerinde duramıyordu. Normalde ona kötü gözüktüğünü söylerdim bu galiba ilk ti yada iki.
Birkaç hemşire içeri girdi.Hemşire; hastanın son kontrolleri yapılacak lütfen biraz yalnız bırakın.
Edd ve Matt kapıya yöneldi. Matt hayla çok mutluydu.
Hemşireler birkaç şey yaptıktan sonra bıraktılar. Artık çıkabilirdik. Hastaneden çıkıp yürümeye başladık. Alt geçitten geçip bir binanın önünde durduk. Biraz eski duruyordu ama büyüktü. Zemin katta bir daireden içeri girdik. İçerisi gayet genişti üç kişi için yeterliydi. Eski evimiz gibi olmasada.
Edd beni bir odaya götürdü.Edd; burası senin odan ve eski evden bazı eşyaları aldık.
Odaya bir göz gezdirdim. Çoğu eşyam yoktu ama bir kısmı vardı. Ve susan da odadaydı. Şuan pek umrumda değildi direkt kendimi yatağa attım ve anında uykuya daldım.
Edd=
Tom direkt uykuya dalmıştı. Bende salona Matt ın yanına gittim. Elinde aynası vardı ve sivilcesi ne bakıyordu.
Edd;biliyorsun bende her halinle güzel olduğunu söylüyorum o kadar tepkiye gerek yoktu.
Matt bana baktı.
Matt; evet ama Tom genelde dalga geçersin ve o benim en yakın arkadaşım.
Bir süre sensizlikten sonra Matt sırıtıp bana yanaştı.
Matt; yoksa birileri kıskandımı?
Edd; yooo ni-niye kıskanıyım.
Bunu söylerken kızarmıştım ve bunu hissediyordum. Elim ile yüzümü kapattım. Matt iyice dibime girdi ve beni yanağımdan öptü. Ben iyice kızarmıştım.
Ellerimi tutup yüzünden çekti ve birden beni öpmeye başladı. Yumuşacık dudakları vardı ve beni içine çekiyordu.
Bende ona karşlık vermeye başladım.
Matt yavaşça boynuma indi.Edd;Matt! Dur!
Edd; MATT!
Matt beni dinlemiyordu. Tam tekrar Seslenicekken boynumu ısırdı.
İstemsizce sessiz bir şekilde inledim. Matt ı iki elim ile tutup kendimden uzaklaştırdım. Domatese dönmüştüm ve nefes nefeseydim.Matt; bakıyorum domates olmuşsun.
Edd; benden izin almadan bir daha beni öpme.
Matt; tamam. O zaman seni öpebilir miyim?
Edd;hayır zaten bu gün yeterince yorucuydu.
Matt; haklısın.
Matt bana sarıldı ve beraber televizyon da bir şeyler izlemeye başladık. Bir süre sonra Matt e baktım uykuya dalmıştı. Çok tatlıydı. Biraz utanıp onu kucağıma aldım. Matt i odasına taşıyordum. Matt in yüzünde kıpırdanmalar vardı.
Durup bakmaya başladım. Sanki.... ah evet numara yapıyordu.Edd; Matt uyumadığın belli oluyor.
Matt; öff.
Matt de bana bakmaya başladı.
Matt; neyse gerçekten uykum var hazır beni kucağına almışken bari odaya bırak.
Bir iç çekip Matt in odasına girdim. Onu yatağa uzandırdım ve yanağundan öptüm.
Matt gülümseyip gözlerini kapattı.
Bende üstünü iyice örtüp odadan çıktım. Aslında benim hiç uykum yoktu ama yinede odama gittim. Biraz telefonda takılıp uykuya daldım.