♦12♦

226 12 11
                                    

Paul un gözleri den.

Bu gerçek miydi? Gerçekten tom ve tord u ben. Ama onlar düşman değilmi. Aslında bu çoğu şeyi açıklıyor.

Tord tom dan hoşlanıyor ama tom ondan hoşlanmıyor o yüzden tord bir umut onunla sevgili olabilmek için bu yöntemle başvurdu.

HEMEN PATRYK E GİDİP ANLATMALIYIM.

koşarak patryk ın yanına gittim.

Paul; Patryk çabuk buraya gel.

Patryk; ne oldu yine?

Paul; sana çabuk gel dedim.

Patryk; tamam tamam.

Patryk ile köşeye bir yere geçtim. Tom ve tord arasında yaşananları anlatmaya başladım.

Patryk; ohaa tord ve tom. Bizim tord?

Paul; Aynen neyse pilan yapmalıyız.

Patryk; ne pilanı?

Paul; şimdi tord tom a olan duygularını düzgün gösteremiyor. Tom ise ne hissettiğini bilmiyor. Şimdi biz onları gizlice yakınlaştırcaz.

Patryk; saçma ama yakalanmassak iyi.

Ertesi gün

Ben bilerek bazı önemli dosyaları sakladım. Pilan şuydu ben Tom u patryk ise tord u getirecekti. Sonra onları yakınlaştırcaktık. Özellikle tom üzerinde yapmalıyız ki duyguları karşılıklı olsun.

Tom u bulup konuşmaya başladım.

Paul; Hey Tom.

Seslenmem ile irkilmişti. Arkasını dönüp beni görünce biraz kızardı .

Tom;  sen dünkü şeyleri hatırlıyorsun değilmi?

Paul; oh evet ama o yüzden gelmedim. Bana yardım edebilir misin diye sorcaktım.

Tom; oh tabi. Nasıl yardımcı olabilirim?

Paul; bazı önemli dosyaları kaybettim, ve hiçbir yerde bulamıyorum belki şey...

Tom; tabi ben etrafa bakiyim.

Tom uzaklaşınca patryk e yazdım.

Tom hazır.

Tm tord da şimdi çıktı.

Tord ve Tom u aynı odaya çektik. Tom ve tord birbirini görünce şaşırdı ama hiç konuşmadan dosyaları aramaya devam ettiler.

O sırada patryk kulağıma yanaştı.

Patryk; Paul dosyalar nerde? Çünkü gerçekten önemliler.

Paul; güzel soru Eeeee şeyy ..........

Patryk ile birbirimize baktık.

Patryk; PAUL!?

PAUL; sakın ol buluruz nasıl olsa hayla burada bir yerde.

Tord un gözlerinden.

Şu iki salakğın dibindeyim ve fark etmiyorlar. Bunlar gerçekten bizi yakınlaştırmak için pilanmı yapmışlar.

tomtord işte Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin