Edd=
Tom sayesinde herşeyi öğrenmiştim ve artık Matt ile onu kurtarmaya gidiyorduk. Ayrıca artık Matt ile sevgili olmuştuk. Neyse, pilan hazırdı. İlk başta silah taşıyan arabanın geçtiği yolda dikkat dağıtan birşey yapıcaktık bu sayede araba dursun ve kargaşa çıksın. Sonra kargaşadan yararlanıp arabanın içine saklanıcaktık, tabi silahta alıcaktık, araba sayesinde red army ye girip Tom u bulucaktık.sonra bir şekilde bi arabaya binip kaçıcaktık.
Tam planladığımız saate araba geliyordu. Matt ile büyük bir taş parçasını yola attık, bu sayede herkezin dikkati dağıldı. Yol kapanmıştı ve o taşı kaldırmaya çalışıyorlardı. Bizde arkadan silah kısmına girdik. Ama orada iki tane asker vardı. Matt silahlardan birisini aldı ve ters çevirdi. Silahın köşesini kullanarak adamın kafasına vurdu ve bayıldı. Sonra diğer askere silahı tuttu.
Ben ise asker kaçmasın diye arkasından tuttum.
Matt ile birbirimize baktık. İkimizde bir insanı öldüremez dik. O sırada aklıma Tom geldi. Mesajları görmüştü ama cevap vermemişti. Yoksa?! Acaba tord mu görmüştü?! Tom'u kurtarmalıyız.Bir silah alıp adama ateş ettim. Matt ile asker ünüformalarını giydik. Tord dışında bizi tanıyan kimse yok nasıl olsa. Adamları arabadan attık ve beklemeye başladık. Bir süre sonra araba hareket etmeye başladı. Matt çok stres yapmıştı ve terliyordu.
Edd; tom mesajları gördü ama cevap vermedi belki tord görmüş olabilir....
Matt; umarım durumu iyidir.
Edd; umarım.
Kısa bir süre sonra vardık. Yanımıza birkaç silah aldık ve indik. Etrafta tom u arıyorduk. O sırada yerdeki kanları gördük. Etraftaki bir askere sordum.
Edd; şeyy buraya ne oldu?
Asker; bilmiyormusun? Liderin erkek arkadaşı ona yalan söyleyip arkasından iş çeviriyormuş. Bu gün zaten çok sinirliydi.
Edd; NE?! P-pekiya o şuan nerde... Erkek arkadaşı?
Asker; zindanda.
Edd; saol.
Matt ile beraber oradan uzaklaştık.
Matt dahada korkmaya başlamıştı. Aslında bende çok korkuyordum ama buraya kadar gelmiştik artık. Etrafta zindanı arıyorduk.Matt yanıma yanaşıp kulağıma fısıldadı.
Matt; edd zindan orada hadi hızlı.
Kafa salladım ve Matt ın gösterdiği yere ilerledik. Bir odanın üzerinde zindan yazıyordu. Kapıyı dinledim hiç ses yoktu. O sırada matt etrafı kontrol ediyordu. Kapıyı açtım ve Matt ile içeri girdik. Orada Tom'u gördük. Baygındı ve yaralar içerisindeydi. Kollarından duvara zincir lenmişdi. Hızlıca yanına gittik. Matt nabzını kontrol ederken bende zincirleri açıyordum. En sonunda açınca Tom u kucağımıza aldık ama onu nasıl gizlice çıkarıcaktık? Etrafa bakındık. Bir çuval vardı Tom u onun içine koyduk ve gizlice dışarı çıktık. Kimse bizi görmemişti.
. O sırada arkadan bir bizi tuttu. Tutan kişi tord du.
Bir eli ile beni diğeri ile Matt ı tutuyordu. Matt çırpınarak elinden kurtuldu. Tom u ona verdim ve koşmasını söyledim.
Matt hızlıca koşmaya başladı.Tord; TUTUN ŞUNU!!!
Matt ın arkasından birkaç asker koşmaya başladı. Tord bana döndü.
Tord; en sonunda geldin he?
Yüzüne baktım, eski tord dan eser yoktu. Aynı bedende çok farklı kişiler. Sert bir şekilde yüzüne yumruk attım, dengesi bozulunca koşmaya başladım. Matt bindiğimiz silah taşıyan araba ile yanıma geldi. İçeri atladım ve sürmeye başladı. Çok hızlı gidiyorduk. Matt Tom'u çıkartmıştı ve uzandırmıştı. Çok sert hamleler yaptığı için Tom uyandı. Nerede olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Edd; Tom sonunda uyandın! Iyımısın?
Tom etrafa bakındı ve ne olduğunu anladı.
Tom; sizmi beni kurtardınız?
Matt; SİKTİR! ÇOK YAKINLAR! TOM TEKERLEKLERİNE ATEŞ ET!
Tom bir silah alıp tekerlekleri patlatmaya başladı.kafası camın dışındaydı ve bu çok tehlikeliydi. Zaten yaralar içerisindeydi ve araba tiyreyince canı yanıyordu. Tom un elinden silahı alıp ben ateş etmeye başladım. Tüm arabalar çok arkamızda kalmıştı. Geri kafamı arabanın içine soktum.
Matt hala çok stresli ydi.
Tom; Matt rahatla kaza yapıcaz...... Bu arada Matt ın ehliyetiii yokki?
Matt; yok ama az birşey biliyorum yani.
Tom=
Artık kurtulmuştum. Pilanlarımız işe yaramıştı. Ama keşke telefonu masaya koymasaydım. Ahh hayla canım çok acıyor ve biraz kanıyor.
Edd; Tom bu arada merek etme hastaneye gideceğiz.
Kafa salladım. Artık şehire gelmiştik ve hiç bilmediğim sokaklarda dolaşıyorduk. Eski bir binanın önünde durduk. Arabadan inince binaya girmek yerine otobüs durağına doğru yürümeye başladık. Galiba arabadan bizi bulmasınlar diye başka bir yere gelmiştik. Otobüse binip ardından hastaneye gittik.
Beni o halde görünce direkt acile aldılar. Birşeyler yapıp yaralarımı sardılar. Aslında rahatlamıştım.
En sonunda güvendiğim insanlar ile bir aradaydım ve yalan söylemek zorunda değildim. Her şey harika.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Edd ve Matt e bak lan adam olmuşlar. 673 kelime. Bakalım yakalancaklarmı🤨?
Bby🧸🍂