Tom un olmayan gözlerinden,
Bekle ne? Tord mu hayır gerçek olamaz.
Derin nefesler almaya başladım. Hareket edemiyordum. Tam birşey söyliycek ken
Kafamın arkasında büyük bir acı hissettim.Kendimi yatağımda buldum. Sabah olmuştu.
Galiba bir rüya dı. Yatağımdan kalkıp mutfağa ilerledim. Edd yemek hazırlıyordu. Beni fark etmemişti.
Tom; günaydın edd.
Edd sesim ile irkidi sonra bana baktı.
Edd; erkencisin.
Tom;Evet büyük bir kabus gördüm.
Edd; hmm kötü olmuş neyse . Birşey sorucam akşam mutfağa girdin mi.
Tom; ha-hayır neden.
Edd; biri masadaki bardağı kırmışta.
Bardak mı ne. Yani rüya değilmiydi. Tabikide rüya dı bu sadece bir tesadüf. Değilmi?
Yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Yüzümü yıkarken kafamda bir ağrı hissettim. Aynadan baktığımda kafamın arkasında bir morluk gördüm.
Bu kadar tesadüf olamazdı ama gerçekte olamazdı. Yoksa tord gerçekten gerimi geldi.
Ben bunları düşünürken Matt içeri girdi.
Matt; selam Tom.
Ona cevap vermeden odama gittim. Gerçekten korkuyorum ama onlara söylemesem iyi olucak. Çok fazla endişelenirler.
Edd ın gözlerinden
Tom endişeli bir şekilde mutfaktan çıkmıştı. Mutfakta yine yaldız kaldım.
Büyük ihtimal bardağı o kırdı ve kızarım diye korktu.Aslında kızmazdım ama neyse 😑.
Bunları düşünürken Matt mutfağa girdi.
Matt; günaydıın.
Edd; günaydın Matt.
Matt ; Tom a birşeyler olmuş. Banyoda karşılaştık korkmuş görünüyordu ve ona selam verdim ama o yanımdan geçip gitti.
Edd; akşam bardak kırmış ve kızarım diye korktu ondandır. Neyse gel biz yemeğe oturalım.
Matt bir sandalyeye oturdu bende yanına geçtim. Aslında ondan hoşlanıyordum ama o beni arkadaş olarak görüyordu.
Bir yandan yemek yiyip bir yandan sohbet ediyorduk.
Bir süre sonra Tom yanımıza geldi. Hiçbirşey demeden oturup yemeğine başladı. Matt ve ben ona bakıyorduk ama o bizi hiç umursamıyordu.
Time skip
Ben ve Matt salonda oturuyorduk Tom ise odasında takılıyordu.
Haber izliyorduk ve birden Tom un eski sevgilisi çıktı. Matt ise bir birimize baktık ve dinlemeye başladık.
(Rastgele bir isim sallıycam)
Sally adlı şahıs dün gece yarısı bir gurup tarafından silahlı saldırıya uğradı ve hayatını kaybetti.
Matt; tom galiba bu habere sevinecek.
Edd; bencede.