🌟15🌟

172 9 10
                                    

Edd;

Tord arkamdan gelmemişti ve bende kaçmıştım. Artık ne tom nede Matt umrumda önemli olan canım.
Kendime bir ev kiraladım ve yaşamaya başladım.

Dükkan a ev için eşyalar almak için gitmiştim. Ödemeyi yaparken arkamdan tanıdık bir ses duydum ama arkama bakmadım artık çok umrumda değil. Dükkandan çıkınca tom ve tord ü gördüm. Tom ağlıyordu ve kaçmaya çalışıyordu gibiydi. Tord ise onu kolundan tutmuş sürüklüyordu. Durduklarında tord birşeyler söyledi ve tom dahada kötü hale geldi. Sonra bir arabaya binip uzaklaştılar.

Tom benim olduğum yere gelmeye çalışıyordu gibiydi. Neden? Neden ona yardım etmedim?!
Gözümden yaşlar süzülme başladı. Belki onu kurtara bilirdim ama korktum.
Ben aptalın  tekiyim onları bırakmamalıydım. Onlar yokmuş gibi davranamam.

Evime gidip koltuğa uzandım. Gerçekten bu çöp gibi eve deydimi? Eski evim, arkadaşlarım ,herşeyim! TOM U KURTARMALIYIM!
Ama ilk başta Matt.

Hızlıca evden fırladım.
Bir taksiye binip Matt ın bulunduğu hastaneye gittim.
Odanın yerini biliyordum o yüzden direkt odasına koştum.
Odasında tord u gördüm. Matt ın sürümünü ilaç katmaya çalışıyordu. Onun üzerine atladım.

Edd; TORD! ONDAN UZAK DUR!!

Tord; edd?!

İlaç yere düşüp kırılmıştı.tord un yüzüne sert bir yumruk attım.

Tord; ha  ha ha sence bu benim canımı acıtırmı?

Beni kolumdan tutup duvara fırlattı. Sert bir şekilde yere düştüm. Boynumdan tutup beni kaldırdı.

Tord; kaçtığını sanmıştım? Demekki yanılmışım ama bir daha yanılmayacağım.

Ceketinden bir silah çıkartıp kafama doğrulttu.

Matt; t-tord?

Tord ile Matt e baktık. Uyanmıştı ve yarı baygın bize bakıyordu. Tord a döndüm dikkati dağılmıştı. Karnına bir tekme attım ve Matt ın yanına koştum.

Edd; MATT HIZLI HERŞEYİ AÇIKLAYACAĞIM SADECE KOŞŞ!!

Matt ile beraber koşmaya başladık. Yeni uyandığı için doğru düzgün ayakta bile duramıyordu.
Aslında ondan koşmasını istememeliydim. Onu tutup sırtıma aldım.
Hastaneden çıkıp taksiye atladık.

Edd; HIZLI HEMEN GAZA BAS!

taksici daha ne olduğunu anlamamıştı ama gazı kökledi. Hastaneden uzaklaşınca rahatladım.
Eve varınca Matt ı kucağıma aldım ve daireye girdim. Zaten zemin kattı.
Koltuğa Matt ı uzandırıp yanına oturdum.

Matt; edd...

Matt ağlamaya başladı ve bana sarıldı.

Matt; herşeyi duydum herşeyi.

Edd; herşeyi derken bitkisel hayatta etrafı duyabiliyor muydun?

Matt kafasını onaylar şekilde salladı. Bana çok sıkı sarılmıştı ve nefes bile almakta zorlanıyordum ama çok tatlıydı. Bende ona sımsıkı sarıldım.

Edd; Tom nerde biliyor musun?

Matt; hayır ama red army diye bir yerden bahsetmişti. Çok hatırlamıyorum üzgünüm..

Edd; hayır hayır sakın üzülme şimdilik ikimizde güvendeyiz ve Tom u elinde sonunda bulucaz. Şimdilik beni burda bekle yiyecek birşeyler hazırlayacağım.

Mutfağa gidip buzluktan küçük pizza çıkarttım. Ve alt taraftan birkaç tane yumurta. Bir yandan pizza ları ısıtıp bir yandan yumurtaları kızartıyordum. 2 side hazır olunca bir tabağa koyup salon a geçtim.

Matt; EDD ÇABUK ÜSTÜNÜ ÇIKAR!

yanına gidip yiyecekleri yere koydum.

Edd; n-neden?

Matt; üstünde takip cihazı var tord dan duymuştum. HIZLI!

Hemen kapşonlu mu çıkartıp üstünü aradım. Kapı onda bir cihaz vardı hemen onu kırdım.

Edd; saol. Nys gel yemekleri yiyelim.

Sehbayı önümüze çektim ve yemekleri üzerine koydum. Matt yemeye başladı ama ben yemedim.

Matt; edd neden yemiyorsun çok güzel yapmışsın?

Edd; teşekkürler ama ben aç değilim sana afiyet olsun.

Matt kafa sallayıp yemeye devam etti. Büyük bir sessizlik vardı.
O an tek düşüne bildiğim tord du. Ya bizi bulursa ve ya Tom? O umarım iyidir ama elimden hiçbirşey gelmez.

Skip time

Hava kararmıştı. Matt ile beraber haber izliyorduk.
Birden umuzumda birşey hissettim. Baktıpımda Matt kafasını omuzuma yaslamış uyuyordu.
O kadar tatlıki. Sabaha kadar onu izlerim. Ama galiba kabus görüyordu. Koluma sarılmıştı ve titriyordu.

Kızardığımı hissedebiliyordum. Onu kucağıma alıp yatak odasına gittim. Onu yatağa uzandırdım. Ne yazıkki tekbir yatak odası var o yüzden üstünü örtüp onu alnından öptüm sonrada odadan çıktım.
Salonda koltuğa uzanıp uyumaya çalıştım ama gerçekten zor. Böyle bir günden sonra uyuyabilmek imkansız gibi. Matt nasıl uyuyabildiyse?

Bunları düşünürken Matt ın sesini duydum.

Matt; edd?

Edd; evet?

Matt; şeyy ben....

Ayağı kalkıp yanına gittim.

Matt; korkuyorum ve beraber uyuyabilir miyiz diye sorcaktım...

Kızarmıştım ama gizlemeye çalıştım.

Edd; eee peki olur.

Matt ile beraber yatak odasına girdik.
Uzandık bir süre tavanı izledim. Sonra koluma birley sarıldı. Sarılan Matt dı yine uyumuştu. Kolumu kaldurıp bende ona sarıldım. Çok sıcaktı. İkimizde birbirimize sarılıp uyuduk.

❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂❂

666 kelime gıkvkgcjcj. Nys full edd ın gözünden gördük umarım kötü olmamıştır. Acaba tord onları bulucakmı🤨🤨🤨.

BBY😏✨

tomtord işte Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin