פרק 22

196 16 7
                                    

נ.מ סופי

"הו...אני יודע." מה זאת אומרת הוא יודע? ואיך הוא מכיר את המשפחה של אנבת? זה אומר שהמשפחה שלה אלפים? אבל הם לא באמת המשפחה שלה? אולי הם משהו אחר? כרגיל ברגע שאנחנו רואים את הנסתרים, אנחנו מבולבלים, ושואלים עוד ועוד שאלות.

"טוב, אני מניחה שאתם לא רק רוצים לדבר. אחרת, הייתם משתמשים בדרך אחרת, ויש לכם דרכים אחרות שדורשות הרבה פחות מאמץ מלהיכנס למקום השני הכי שמור היום." אמרה אנבת.

"את יודעת מה הסיבות האחרות?" שאלה ווספרה. "לא, אבל אני יודעת עכשיו שיש כמה סיבות ולא אחת." אמרה לה חזרה.

בחיים לא הצלחנו לחשוף מידע מהנסתרים, ובעזרת אנבת? עשינו את זה ממש מהר.

הסתכלתי עליה מחפשת סימן לשקר, האמת, שדי קנאתי באנבת. היא הייתה חכמה יפה יודעת להתמודד עם דברים, חזקה, לוחמת. כל דבר שרציתי להיות.

"אין שום צורך לשקר פה, אחרי הכל אנחנו משפחה אחת גדולה." אמר הקול שלא ידענו מי זה וצריכים לגלות/ אחד האויבים של החדשים.

"אם יש כמה סיבות שאתם פה אני מניחה שחלק סודיות. אבל אלה שברורות מאליו כמו : להסיח את דעתנו, לבלבל אותנו. זה מאוד דומה למה שקרה באטלנטיס לפני כמה חודשים. אני טועה?" אמרה אנבת.

"את בהחלט צודקת, אנבת." נשמע הקול של ליידי ג'יזלה. "לפחות אני יכולה להיות גאה בך, למרות שאת בצד הלא נכון." המשיכה.

החברים של אנבת לא התערבו. יודעים שבדיבורים היא טובה, אני מניחה.

"אווץ' אמא, אם זה לא היה מדובר בך, היית פוגעת בריגשותיי." מלמל קיף בציניות. אבל ראיתי את האמת מאחורי דבריו.

ההורים שלו בחיים לא היו גאים בו. תמיד ראו בו כישלון, למרות שהוא הרבה יותר מזה, הרבה יותר טוב מזה.

"והאם את ידועת מה קרה באטלנטיס?" שאלה ליידי ג'יזלה. "את הרוב, לדעת להקשיב זה תמיד טוב." אמרה אנבת.

הסתכלתי על קיף. רציתי לדעת אם אנבת משקרת או לא. אני צריחה לשאול אותה.

"אתם מתכוונים להגיע לסיבות האחרות שאתם פה?" שאלה אנבת. "אכן, מחר, תגיע לכם לבית חבילה. אני יודעת שאתם תתנו לגובלנים לעשות בדיקה קצרה, זה יהיה מיותר, כי אז יקרה לגובלנים בדיוק מה שיקרה פה." אמרה ווספרה.

מה זאת אומרת מה שיקרה פה? מה כבר יקרה? מתי זה יקרה? היום עכשיו? כמה אנשים יפגעו מזה? יסגרו את פוקספייר?

הרגשתי מבולבלת. לא יודעת מה יקרה. שנאתי את זה שההסתרים גורמים לי להרגיש חסרת אונחם וידע.

ואז בדיוק שבאתי לשאול למה היא מתכוונת, פוקספייר התפוצץ!

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

בום! פיצוץ! למה זה מזכיר לי את הפרק של ליאו בפוקספייר...

אז עוד פרק מגיע לסופו...אנחנו ממש באמצע...אני די עצובה שאנחנו כמעט בסוף😭

עכשיו אני רוצה לעשות קצת סדר...לפעמים יוצא פרק פעם בשבוע ולפעמים פעם בשבועיים אבל לא משנה מה הפרק יוצא ביום חמישי.

שבוע הבא כנראה יהיה פרק! פרק 23 אתם מאמינים?!

אוהבת💜

פרסי ג'קסון והשמורתWhere stories live. Discover now