נ.מ ליאו
כולנו התקבצנו בהייבנפילד. היה מכטב ביידה של סופי, וכולם חיכו שהיא תפתח אותו.
המכטב היה קצת עבה כלומר שיש משהו בפנים, שהוא לא דף, הייתה עליו חותמת של עין, וואו, הם לא מקוריים.
הם הסתכלו על המכטב. רציתי להשתגע! כאילו ברצינות. ראיתי שגם פרסי מתחיל להתעצבן. בעצם כל החצווים, אפילו הייזל, פרנק ו-וויל, שהם לרוב הכי רגועים, ניסו מאוד לא לתלוש מהיד של סופי את המכטב. ואולי להרביץ לה בדרך.
בסוף, החלטתי לעשות מעשה חסד לכולם. תלשתי מסופי את המכטב ופתחתי אותו, היה בפנים משהו מזכוכית.
"היי!" אמרה סופי. "מה, לא שמת לב שאני, ליאו הלוהט, דגלתי את כולם מיסוריי, טוב, כנראה נצח?" אמרתי לה.
היא גלגלה עיניים. "היי, זה לא..." התחילה ביאנה. אבל קיף קטע אותה. "אוח, אני שונא את המקשר הזה!" אמר.
אנשים רגילים היו מתעניינים, מזל שאני לא רגיל, כי אני רק רציתי לקום וללכת.
"מהמם, עכשיו, שגילנו מה זה, בוא נשתמש בזה." אמרתי. "ואולי, נצליח לגמור את הסיפור הזה." המשכתי.
"אמ...זה המקשר שסיפרת לי עליו? עם הדם?" אמרה אנבת לקיף. הוא הנהן. נראה שהיא חושבת על משהו.
אני בנתיים התחלתי לשחק עם המקשר. התחלתי לסובב אותו, וזרקתי אותו באוויר, אנבת תפסה אותו, לקחה סיכה מ...השמלה הירוקה המוזרה, וחתכה קצת מדמה.
"היי, למה..." התחילה סופי. אבל אנבת לא עצרה כדי להסביר. היא שמה טיפה מהדם שלה על המקשר. אז היא לקחה את היד של קיף, שישב לידה, וחתכה טיפה, שמה את הדם גם על הריבוע זכוכית מוזר או איך שאלפים זקנים ומוזרים החליטו שיקראו לו, מקשר.
על המסך הופיע אישה, לקח לי שנייה להבין מי זאת. זאת הייתה אמא של אנבת, הגברת המוזרה...נו...ג'יזלה!
"אני רואה שאתם עוד חיים, יפה." אמרה, עם קצת כבוד בקולה.
"כן, את לא תאמיני איזה מאמצים אדירים זה." אמר קיף בציניות.
"רגע...למה אנחנו רואים אותה עכשיו?" שאל פיץ.
נראה שחצי מהם רצו לדפוק את הראש שלהם בקיר, זה היה ממש...חסר טאקט. אפילו אני לא עד כדי כך מטומטם לשאול שאלות מול האויב, במיוחד שיראו לו חולשות.
אנבת גלגלה עיניים. "אני מניחה שיש סיבה שאתם רוצים לדבר איתנו." אמרה. ליידי ג'יזלה הנהנה. "אכן. אנחנו רוצים לעשות מסע ומתן." העיניים של סופי נראו לא בוטחות כלומר לאנשים שלא מבינים, חושדות. אני חושב שהיא שחכה שרואים אותה.
"יש לנו משהו שאתם רוצים, ולכם יש משהו שאנחנו רוצים." אמרה ליידי ג'יזלה.
"מה?" שאלה סופי. "אתם צריכים את התרופה לסופרידין, אנחנו צריכים בסך הכל לדבר עם המועצה. אתם תוכלו לקבוע מיקום, אנחנו נקבע שעה, ונאמר לכם יום לפני, שלא תלוננו." אמרה.
בסך הכל אני חשבתי שזה אחלה, הם לא רוצים להרוג אותנו אם, נתעלם מהפיצוץ, זאת הייתה אחלה עסקה, הלוואי ומפלצות יתחלו מסע ומתן, זה יתן לנו מספיק זמן לברוח.
"בסדר." אמרה אנבת. "ברגע שיהיה לנו מיקום, ניידע אתכם." המשיכה. ליידי ג'יזלה חייכה. נו, זה ברור שיש להם עוד תוכנית. "אני שמחה שאתם מסכימים תידעו אותנו בהקדם." והשיחה התנתקה.
"מה נראלך שאת עשית? למה הסכמת? זאת יכולה להיות מלכודת!" אמרה סופי, כועסת.
"זאת לא יכולה להיות מלכודת, כי אנחנו בוחרים מיקום, ואנחנו נבחר מיקום שנכיר היטב, מגרש ביתי אפשר לומר." הסבירה אנבת.
"אנבת, הם לא יצטרכו להתאמן? למקרה שתהיה מלכודת?" שאלה הייזל. הבנתי אותה, צריך להיות מוכנים למקרה הכי גרוע, שקורה במקרה שלנו כמעט, טוב, לא כמעט, זה תמיד קורה.
"בכל זאת נצטרך להתאמן, ויש לי רעיון מי תוכל לעזור לנו בזה..." אמרה.
"למה את מתכוונת?" שאלתי, ופחדתי מהתשובה. "ריינה, היא תוכל לעזור." הסבירה. לא הבנתי איך היא תביא את ריינה הנה.
"מי זאת ריינה?" שאלה ביאנה. "מנהיגה מדהימה שלא מצליחה למצוא אהבה כי כולם דחו אותה..." אמרתי.
"ברצינות ליאו...למה...יודע מה, אני לחלוטין מצפה את זה ממך כבר." אמרה הייזל. גיחכתי. והרמתי לה שני אגודלים👍. היא גלגלה עיניים.
"אני הולכת להיתקשר אליה." אמרה אנבת והלכה. "אולי כדאי שנצא לחצר." אמרה ביאנה.
יצאנו לחצר. אנבת הגיעה. "אוקי, נתחיל להתאמן בלחימה בנשק, הגנה עצמית, כמו אגרוף וקרב מגע, חשיבה אסטרטגית, ושימוש ביכולת בתור נשק. וכמובן כושר פיזי, כי ברור שאתם לא טובים בזה."
סופי גלגלה עיניים, היה מאוד ברור מאוד שהיא לא אהבה את אנבת.
"נתאמן כל יום עד הפגישה. עד שתהיו מוכנים. והמיקום שנבחר צריך מוכר אבל לא שהם ידעו שזה מוכר לנו, כי זה יתרון ביתי, וקרוב למקום שיוכלו להיות בו יותר אנשים."
כולם הנהנו. התוכנית תעבוד. לרוב אין לנו תוכנית, ואנחנו פשוט עושים רדומלי, רצים לאויב, משספים אותו, ותאדה! ניצחנו! איזה יופי.
"בסדר, אז שנתחיל?"
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
והנה עוד פרק נגמר, ואנחנו מתקרבים עוד ועוד לשני...
אגב מה אתם אומרים עליו? על הדמיות? הרעיון?
בגלל שלא פרסמתי מלא זמן עשיתי מרטון!!! ייאי! שתי פרקים ברצף!!!
אוהבת💜
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון והשמורת
Fantasíaנוו...אתם מכירים את הפאנפיקים על השומרת ופרסי ג'קסון? אז אני מתה על כאלה. אז אני החלטתי גם להכין אחד. אני מקווה שתאהבו אותו. אני לא מחשיבה את גורלו של אפולו. הכתיבה משתפרת מפרק 6 יש ספר מודעות לספר- הוא בעמוד למרות שיש אנשים שרושמים מתי הם מקום...