8.deo

228 5 0
                                    

•• 8.deo - "Ljubav na prvi dodir" ••

"Haljina ti pristaje.", kaže Nikolai, dok sam ulazila u dnevnu sobu.

"Da.", izustim kratko.

"Dodji sedi.", izgovori i rukom mi pokaže na krevet naspram njega, koji je sedeo na fotelji.

Poslušam ga i smestim se na kauč, te pogled usmerim na njemu, koji je već gledao u mene.

"Ovako...", krene i laktovima se navali na kolena, dok je šake isprepletao.

"Već znaš. Tvoj posao bi bio da čuvaš Andrea i Alinu. Međutim postoji jedna stvar.", saopšti mi, a ja skupim obrve.

"Koja to?", upitam ga.

"Morala bi da živiš ovde.", kaže mi, a ja se nervozno nasmejem.

"Ovde? Sa tobom? Zašto?", postavim mu pitanje.

"Da, ovde, sa mnom, Klara. Zato što mogu bilo kog trenutka otići na posao, a ti moraš biti u tom trenutku ovde, a i vodićeš ih u vrtić i vraćati kući, ukoliko ja nisam tu, ukoliko jesam ići ćemo zajedno.", objasni mi.

"U redu.", izustim.

"Da li to znači da pristaješ?", upita me, a ja pogledam u stranu na trenutak.

Posao mi je zaista potreban, a i deca su mi se dopala. Ali moram živeti sa njima ovde. Deca nisu problem, ali Nikolai jeste. Ponekad je jako arogantan da mi dolazi da ga udarim vazom po glavi.

"Klara?", dozove me.

"Naravno.", odgovorim.

"Sutra možeš doneti svoje stvari. Kada stigneš pokazaću ti sobu u kojoj ćeš ti biti.", kaže, te ustanemo sa kreveta.

"Onda ćemo se videti sutra.", kažem i krenem ka vratima, kada začujem decu iza sebe.

"Već ideš?", upita me Andre.

"Da, ali doći ću sutra opet.", kažem mu.

"I ona će vas čuvati od sada.", rekao im je Nikolai.

"Jeeejjjj!", uzvikne Alina.

Pozdravim se sa njima i krenem ka kući.

Nadam se da se neću pokajati zbog ovoga.

Otvorim vrata kuće i poskočim u mestu od straha, kada se Larisa pojavi ispred mene.

"Reci mi da nisi ubila dečka.", izusti zabrinuto.

"Larisa, stvarno si neverovatna. Kakvo ubijanje pominješ?", kažem, skupljenih obrva, a ona slegne ramenima i pogleda me pravo u oči.

"Znači živ je i nisi gadjala čoveka ni sa čim?", upita me.

"Nisam. Ali u daljem periodu verovatno hoću.", kažem, a ona odmahne glavom.

"Zašto?"

"Moram da živim tamo. A poznavajući njega, iznerviraće me i vaza će odleteti verovatno ka njegovoj glavi.", kažem joj.

"Poznavajući tebe, neću se čuditi ako se to desi.", izusti i odmeri me celu.

"Odakle ti ta haljina? Zar nisi otišla u farmerkama i topu?", upita me, a ja odmahnem glavom.

"Ne pitaj me ništa.", rekla sam i prošla rukom kroz kosu.

"Ali ja te pitam.", izusti i pogleda me ravno u oči.

"Ponekad se pitam kako smo nas dve drugarice.", izgovorim i ona podigne obrvu.

"Stvarno si okrutna.", izusti, te se nasmejemo.

"Hajde sa mnom. Pričam ti sve, dok se pakujem.", rekla sam i krenula ka sobi.

"E, takvu te volim!", vikne i krene za mnom.

•••

"Jaoj bićete kao porodica.", kaže, a ja je pogledam istog trenutka.

"Ne počinji.", kažem i stavim još par majica u kofer.

"Okej. Nisam ništa rekla.", odbrani se, a ja stavim sve nepotrebne stvari u neseser i spakujem i njega.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Ljubav na prvi dodir"Where stories live. Discover now