18.deo

198 4 0
                                    

•• 18.deo - "Ljubav na prvi dodir" ••

Vožnju smo proveli u tišini. Shvatio je da nisam raspoložna i ništa me nije pitao. Čim smo smestili blizance u auto odmah smo krenuli ka vili.

Pomogla sam Alini i Andreu da se presvuku i ispričali su mi sboj dan u vrtiću, te sam otišla u sobu. Iz torbe sam izvadila pozivnicu i izašla na balkon.

"Ah Iliase, ah.", kažem gledajući u parče papira u mojim rukama.

"Ko je Ilias?", upita me Nikolai, koji se našao pored mene.

"Niko.", kažem, gledajući u daljinu.

"Bivši dečko?", upita, a ja se okrenem i krenem u sobu.

"Ne želim da pričam o tome.", kažem i ponadam se da Nikolai neće biti uporan, ali sam pogrešila.

"To je pozivnica za venčanje?", upita me i rukom pokaže na koverat u mojoj ruci.

Bio je navaljen na balkonska vrata sa prekrštenim rukama na grudima.

Teško izdahnem i klimnem glavom. Nemam snage da se ubedjujem sa njim pa ću mu jednostavno samo reći.

"Da. Moj bivši me zove na svoje venčanje. A to venčanje je sa mnom planirao pre dva meseca. Ironija, znam.", kažem i sednem na krevet sa spuštenim pogledom.

"Hoćeš li ići?", postavi mi pitanje i udalji se od balkona.

"Naravno da ne.", odgovorim mu na postavljeno pitanje.

"Zašto? Treba da odeš. Namerno ti je poslao pozivnicu. Pokaži mu da te nije briga.", izusti, a ja odmahnem glavom.

"Svakako nemam ni sa kim da idem. Larisa nije tu tada, a sama sigurno neću ići.", objasnim mu i prodjem rukom kroz kosu.

"Ići ću ja sa tobom.", ponudi pomoć, a moj pogled se idmah našao na njemu.

"Zašto bi to uradio?", upitam ga, a on slegne prašina.

"Potrebna ti je pomoć.", kaže, a ja klimnem glavom.

"U redu onda. A deca?"

"Pričuvaće ih Luiza na nekoliko sati. Ne brini plavušice za sve imam rešenje.", kaže i izadje iz sobe, nedozvolivši da se protivim.

Izgleda da idem na venčanje svog bivšeg verenika koji je krivio mene za rastanak. Baš super. Neverovatno.

•••

"𝐈𝐝𝐞𝐬 𝐬𝐚 𝐧𝐣𝐢𝐦 𝐧𝐚 𝐯𝐞𝐧𝐜𝐚𝐧𝐣𝐞?" "𝐈𝐥𝐢𝐚𝐬 𝐜𝐞 𝐬𝐞 𝐩𝐨𝐤𝐚𝐣𝐚𝐭𝐢 𝐬𝐭𝐨 𝐭𝐞 𝐣𝐞 𝐨𝐬𝐭𝐚𝐯𝐢𝐨.", napisala mi je Larisa, kad sam joj u jednoj malo većoj poruci objasnila sve.
"𝐍𝐞 𝐢𝐝𝐞𝐦 𝐧𝐚 𝐯𝐞𝐧𝐜𝐚𝐧𝐣𝐞 𝐬𝐚 𝐧𝐣𝐢𝐦 𝐝𝐚 𝐛𝐢𝐡 𝐬𝐞 𝐩𝐨𝐤𝐚𝐳𝐚𝐥𝐚, 𝐬𝐚𝐦 𝐬𝐞 𝐩𝐨𝐧𝐮𝐝𝐢𝐨 𝐝𝐚 𝐤𝐫𝐞𝐧𝐞.", odgovorim.
"𝐃𝐚,𝐝𝐚. 𝐒𝐭𝐚 𝐜𝐞𝐬 𝐨𝐛𝐮𝐜𝐢?", upita.
"𝐏𝐫𝐞𝐫𝐚𝐧𝐨 𝐣𝐞 𝐳𝐚 𝐨𝐝𝐚𝐛𝐢𝐫 𝐨𝐝𝐞𝐜𝐞. 𝐕𝐞𝐧𝐜𝐚𝐧𝐣𝐞 𝐣𝐞 𝐬𝐥𝐞𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐧𝐞𝐝𝐞𝐥𝐣𝐞.", napišem joj, a ona mi odmah odgovori.
"𝐔 𝐫𝐞𝐝𝐮. 𝐀𝐥𝐢 𝐳𝐞𝐥𝐢𝐦 𝐣𝐚 𝐝𝐚 𝐛𝐢𝐫𝐚𝐦 𝐡𝐚𝐥𝐣𝐢𝐧𝐮."
"𝐔 𝐫𝐞𝐝𝐮. 𝐒𝐚𝐝 𝐜𝐚𝐨. 𝐌𝐨𝐫𝐚𝐦 𝐝𝐚 𝐢𝐝𝐞𝐦.", pozdravim se s njom.
"𝐂𝐚𝐨."

Ostavim telefon na kraju kreveta i odem do Andrea i Aline. Ugledala sam ih kako se igraju, pa nisam želela da ih prekidam. Okrenem se da odem do kuhinje, te udarim u snažne grudi i osetim muški stisak na mom ramenu.

"Treba da prestanemo ovako da sr sudaramo.", kaže i uputi mi jedan osmeh.

"Ne treba da se kriješ iza mene.", odgovorim mu.

"Ne krijem se. Prolazio sam ovuda. Slučajnost.", izusti i slegne ramenima.

"Ne verujem u slučajnosti.", izgovorim, te prekrstim ruke na grudima.

"Onda smatraj ovo sudbinom.", rekao je, te mi namignuo i otišao do sobe.

"Šta pokušava ovaj čovek?", upitam samu sebe i odem do kuhinje.

"Večera divno miriše. Da li ti je potrebna pomoć?", upitam Luizu, dok ulazim u kuhinju.

"Ne treba pomoć i hvala. Izgledaš umorno, da li je sve u redu?", upita me, a ja klimnem glavom.

''Jeste. Ne brini. I zaista ti ne treba pomoć?", postavim joj opet pitanje, a ona klimne glavom.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Ljubav na prvi dodir"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora