29.deo

186 3 0
                                    

•• 29.deo - "Ljubav na prvi dodir" ••

"Da li to ima veze sa onim lekovima?", upita dodatno, a ja pogledam u stranu.

"Ne mogu da razgovaram i tome.", kažem.

"U redu. Ali obećaj mi nešto."

Tada moje oči pronadju njegove.

"Šta?", upitam ga kratko.

"Obećaj mi da ćeš uzimati lekove. Ne želim da ti se ovo dešava. Svake večeri ću ti lično donositi lekove. Ne moraš sama sa prolaziš kroz ovo.", kaže, a ja klimnem glavom.

"Nikolai...", prekinuo me je.

"Nema Nikolai, Klara. Ne moraš mi reći šta se desilo, ali ćeš uzimati lekove. I ja ću biti uz tebe.", izgovori, dok me je gledao pravo u oči.

Gledao me je očima, koje su me očaravale i u njima se mogla videti velika količina zabrinutosti. On se brine za mene?

"Brinem se za tebe okej? Kada mi je Larisa javila ja sam poludeo. Samo sam istrčao iz kancelarije. Neću podneti da ti se nešto desi.", izustio je dok su moja ruka i dalje bila u njegovoj.

"Molim te.", zamoli me i opet moju ruku prisloni svojim usnama i otisne jedan poljubac na njoj.

"U redu. Uzimaću lekove.", odgovorim mu.

Shvatam da su mi svejedno potrebni. Ne mogu pobeći od toga. A i ne mogu ga gledati ovakvog. Zaista brine za mene.

Ali me još jedna stvar brine. Ona noć i njegovo ćutanje o njoj.

"Moramo da razgovaramo o nečemu.", kažem i pomerim pokrivač sa sebe i premestim se u sedeći položaj pored njega.

"O čemu?", upitao me je.

"O našoj noći. Na jahti.", kažem nesigurno, a on lagano klimne glavom.

Nakon toga je nastala tišina, ali sam odlučila da je prekinem.

"Da li si samo to želeo od mene?", upitam ga direktno.

"Da li si svesna šta me trenutno pitaš?", odgovorio mi je na pitanje pitanjem.

"Samo mi odgovori Nikolai. Želim da znam. Moram da znam.", kažem i pogledam ga pravo u oči.

"Nisam samo to želeo od tebe. Isprva hteo sam aamo da te poljubim. Ali nakon poljupca...", zastao je, a onda nastavio. "Nakon poljupca sam osetio da nije samo privlačnost ono što osećam prema tebi.", kaže, a ja zaćutim.

"Mislim da se zaljubljujem u tebe. Sve više i više.", dodao je.

I dalje sam ćutala.

"Klara, reci nešto.", izusti, a ja pogledam u pod.

"Mislila sam da si samo to želeo. Mene u krevetu.", odgovorim mu postiđeno.

"Niko nije pričao o tome. I ja...", prekinuo me je.

"Razumem te. Ali ja sam ćutao jer sam se bojao da ćeš me odbiti.", kaže i blago se osmehne.

"Na čemu smo onda?", upitam ga, a on uzme obe moje ruke u svoje.

"Želeo bih da pokušamo. Ti i ja zajedno, kao par.", rekao je, a ja sam bila u šoku.

Nas dvoje kao par? Naravno da bih volela to, ali koliko je to pametno? Šta ako ne uspemo? Reći će mi da odem. Ne mogu otići. Volim Alinu i Andrea. Ne želim da odem od njih.

Pogledam u njega. Čekao je moj odgovor.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Ljubav na prvi dodir"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن