•• 45.deo - "Ljubav na prvi dodir" ••
Odlučila sam da odem.
"Ja izlazim neću doručkovati.", javim Larisi i Igoru u prolazu dok su oni već uveliko doručkovali.
Izdajem iz kuće i pešaka odšetam do mosta. Ugledala sam jahtu dole i sišla. Na jahti je bio on i bio je vidno nervozan. Nije znao da li ću da dodjem. Polako se popnem na jaftu i tada njegov pogled zaluta na meni. Videlo se da se istog trenutka opustio.
"Došla si!", kaže sa osmehom na licu.
"Došla sam.", kažem i on mi pridje te uzme moju ruku u svoju i povuče me sa sobom.
"Nadam se da nisi jela.", izusti kada nas odvede na prednjem delu jahte gde se nalazio stočić sa hranom, svećom i ružama i dve stolice - jedna naspram druge.
Ceo prednji deo je bio ukrašen svećama i laticama ruža. Bilo je tako romantično.
Izvukao mi je stolicu i pomogao da sednem, a onda seo i on preko mene.
Sipao mi je malo crnog vina u čaši, a onda nasipao i sebi.
Posle toga me je istog trenutka pogledao i nasmejao se kada je shvatio da pratim svaki njegov pokret.
"Drago mi je što si odlučila da dodješ.", kaže, a ja odmahnem glavom.
"To što sam došla ne znači da sam ti oprostila.", izustim hladno.
"Nadam se da do kraja dana hoćeš.", kaže tiho i gurne čašu vina bliže meni.
Ja je uzmem u ruke i podignem je kako bih optila gutljaj.
"Prelepa si.", udeli mi kompliment, a ja ne mogu da se ne nasmejem.
"A ti ne odustaješ.", izustim, a on klimnem glavom.
"Neću odustati od žene koju volim više od sebe.", izgovori, a meni srce zatreperi na trenutak.
"Imam predlog za tebe.", kaže i otpije gutljaj vina, te odloži čašu nazad na mesto, a ja mu uputim zbunjen pogled.
Navali se laktovima na sto, a ruke stavi ispod brade.
"Ceo dan ćeš provesti sa mnom. Do večeri. I na kraju večeri ćeš mi reći da li želiš da te vratim kod Larise kući ili mojoj, odnosno našoj kući.", izusti, a meni srce stane na trenutak.
"Našoj kući?", ponovim upitno, a on se nasmeje i klimnw glavom.
"Našoj kući.", kaže tiho i nežno i spusti jednu svoju ruku kako bi uzeo moju.
Ostanem na trenutak u šoku, a onda on nastavi.
"Ukoliko se odlučiš da mi ne oprostiš, ostaviću te na miru. I neću te više gnjaviti.", uputi mi, a ja klimnem glavom i tako mu dam odgovor da prihvatam to.
•••
Nakon doručka smo opet plovili jahtom, dok nije stao na sred reke. On se nalazio na ležaljkama u zadnjem delu jahte, dok sam ga ja posmatrala iz ćoška.
"Nije lepo špijunirati.", kaže i okrene glavu ka meni.
"Ne špijuniram.", odbranim se i odgurnem od ivice.
"Dodji ovamo.", pozove me k sebi i napravi mi mesto na ležaljci kraj sebe.
Samo sam mu prišla i gledala u njega.
"Ne dvoumi se nego lezi ovde.", izgovorio je sa osmehom na licu i pokazao rukom na mesto pored njega.
Uradim kako mi je rekao, a on smesti moju glavu na njegove grudi i jednom rukom me obgrlio.
"Nedostaje mi ovo.", kaže i krene da rukom prolazi kroz moju kosu, a ja samo zatvorim oči kako ne bih zaplakala.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Ljubav na prvi dodir"
Romance- Klara je devojka koja se svaki dan suočava sa novim iznenadjima, a Nikolai će biti njeno najveće iznenađenje. Kada se životi, ovo dvoje potpunih stranaca, sudare na neočekivan način, privlačnost između njih će biti očigledna. Šta će se desiti kada...