31.deo

181 2 0
                                    

•• 31.deo - "Ljubav na prvi dodir" ••

"Naravno. I moram da te zamolim nešto.", izustim i prodjem rukom kroz kosu.

"Obuci majicu.", kažem, a on se nasmeje i pridje mi bliže.

"Zašto? Zar ti se ne sviđa ono što vidiš?", postavi mi pitanje.

Namerno mi ovo radi.

"Namerno mi ovo radiš, zar ne?", upitam ga.

"Možda.", odgovori mi, te otisne jedan kratak poljubac na mojim usnama.

"Šta radiš?", upitam ga misleći da će nas neko videti.

"Znam da sam ti dao vreme da razmisliš, ali ne mogu da se obuzdam.", kaže iskreno, a ja ga pogledam u oči. "Nadam se da nećeš mnogo razmišljati.", doda i ode nazad u kuhinju.

•••

Dohvatim telefon koji nije prestajao da zvoni. To je bila Larisa. Javila sam se.

"Kako si?", upitala me je čim sam se javila.

"Okej sam. I moram ti reći nešto.", kažem joj.

"Trudna si?", upita me, a ja skupim obrve.

"Molim?? Ne! Nisam!", kažem joj.

"Pih. Šta si onda htela?"

"Počeću opet da uzimam lekove. Nikolai je uspeo da me nagovori. Svako veče će mi donositi lek. Od večeras.", objasnim joj.

"Klara. Tako mi je drago što to čujem. Od njih će ti biti bolje.", kaže.

"Znam... Usput Nikolai želi da budemo zajedno. Ja sam mu rekla da ću da razmislim.", kažem joj.

"Šta da razmisliš devojko? Obe znamo da želiš biti sa njim. Da ti prija njegovo društvo.", izusti.

"Da. Razgovaraću sutra sa njim.", obavestim je, te se pozdravim sa njom i prekinem poziv, jer su me blizanci zvali.

•• sutradan ••

"Ideš na posao?", upitam ga kada vidim kako namešta kravatu.

"Aha. Treba ti nešto?", postavi mi pitanje.

"Želim da razgovaramo. O nama.", kažem i istog trenutka dobijem njegov pogled na sebi.

"Razmislila si?", upita me, a ja klimnem glavom.

"Želela bih da pokušamo. Samo se bojim.", kažem iskreno.

"Zbog čega?"

"Šta ako ne uspemo? Posvadjamo se? Posle ću verovatno morati i da odem. A vezala sam se za blizance. Ne želim da ih napustim tek tako.", izustim, a on mi pridje i obuhvati svojim rukama moje obraze.

"Uspećemo ne brini. I nećemo nikome dozvoliti da nas razdvoji.", kaže.

"Obećavaš?", upitam ga, a on klikne glavom.

"Obećavam plavušice.", kaže i poljubi me u čelo, a onda me privuče u zagrljaj.

•••

"Stvarno?", upita me Larisa sva uzbuđena.

Nakon našeg kratkog razgovora i njegovog odlaska na posao, morala sam da nazovem Larisu i ispričam joj.

"Da. Rekla sam mu sve.", izustim veselo.

"Sledeće je venčanje.", kaže, a ja se uozbiljim.

"Niko nije pominjao venčanje.", odgovorim joj.

"Evo ja jesam.", izgovori kroz smeh.

Odjednom se veza prekinula j ja sam pomerila telefon sa uveta.

"Verovatno se njoj ispraznila baterija.", kažem za sebe, te odem da proverim blizance.

Zajedno su se igrali u sobi posebnoj za igračke i igru. Kada sam se uverila da su oni dobro otišla sam do kuhinje gde je bila Luiza.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Ljubav na prvi dodir"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora