39.deo

175 2 0
                                    

•• 39.deo - "Ljubav na prvi dodir" ••

•• Nikolai Kozlov

"Kada shvatiš koliko si pogrešio biće prekasno. Neka ti to bude na pameti.", rekla je i izašla iz kuće zajedno sa Larisom.

Pogledam u blizance.

"Idemo da vas smestimo u krevet.", kažem, a oni samo odmahnu glavom.

"Trebao si je sprečiti da ode.", kaže Andre i zajedno sa Alinom ljuti odu u sobu.

"Stvarno si jako pogrešio.", uputi mi Igor.

"I upravo si izgubio devojku koja bi sve uradila za tebe i decu.", rekla je Antonina.

"Hoćete li prestati?", upitam ih besan.

"Neću prestati Nikolai. Nisi trebao onako da se ponašaš prema njoj! Da li si joj ikad pričao o tome šta su deca doživela? Nisi! Odakle je ona znala? Još si je dodatno optužio da je sve ovo planirala.", govorila je sva ljuta na mene.

"Ona nikada ne bi pustila decu da dožive to opet. Naročito jer je i ina doživela isto.", kaže Igor i odmah ga pogledam.

"Kako to misliš?", upitam ga.

"Pa zašto pije lekove? Kada je bila dete izgubila je majku i to je videla njen leš svojim očima. Njen otac je odmah oženio drugu ženu, koja ju je stalno maltretirala. Zatvarala u ormar, zaključavala je na terasi u majici kada bi vreme bilo ispod nule. Zaključavala je u podrum bez svetla. Vukla je za kosu i sekla joj istu. Sve je to prolazila sama, jer joj otac nikada nije poverovao. Doživela je brojne traume. Jedva se izvukla iz depresije. Larisa se jako bojala kada je Klara prešla da živi ovde. Plašila se da ne dobije napad ili joj pozli. Ono što smo videli malo pre. Kako se tresla... Tada gubi vazduh i ne može da diše. Može umreti tada. Ukoliko se ne reaguje na vreme... Da Larisa nije bila ovde da je smiri i da joj da lek... Ne želim ni da mislim šta bi bilo.", kaže bez stajanja, a ja ostanem u šoku, te on nastavi.

"A tvoj pogled. Gledao si je kao da uživaš u tome što pati. Slomio si je. A ona te je zaista volela. I tebe i blizance.", kaže, a ja spustim pogled.

"Idemo Antonina. A on neka razmisli o svojim postupcima.", kaže i zajedno izadju iz kuće.

Njegove reči su mi se vrtele po glavi. Mrzeo sam to što je bio u pravu. Mrzeo sam to što je bio u pravu u svemu. Slomio sam je. Nisam joj dozvolio da se odbrani, već je odmah napao. Samo kada je Marina odvela decu nisaam mogao da razmišljam. Brinuo sam se. To naravno nije izgovor za moje ponašanje, ali je jedino što mogu reći.

Odem do Alinine sobe i nisu bili tamo. Prodjem i odem do Andreove sobe i ugledam kako zajedno spavaju na njegovom krevetu.

Čak je i pas bio tu. Nisam siguran kada je i kako on došao tu, ali to je trenutno bilo najmanje važno.

Ostavim ih tako da spavaju. Danas je bio jako loš dan. Počeo je lepo i završio se katastrofa.

A većinu sranja sam ja napravio. Izgubio sam je. Izgubio sam Klaru i ne znam kako ću je vratiti.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Ljubav na prvi dodir"Où les histoires vivent. Découvrez maintenant