•• KRAJ - "Ljubav na prvi dodir" ••
Već je pao mrak. Igor i Larisa su otišli su otišli kući, a i Luiza takodje. Antonina je ostala ovde sa prespava. A blizanci su bili već u krevetima. Nikolai se tuširao, a ja sam sedela već spremljena za krevet, prekrivena pokrivačem i navaljena na naslon kreveta. Zamišljeno sam gledala prsten.
Prsten je izrađen od visokokvalitetnog 18-karatnog belog zlata, što mu daje sjaj i eleganciju. Glavni fokus ovog prstena je prekrasan okrugli dijamant s briljantnim rezom. Dijamant je postavljen u šest povećanih kandži, što mu daje sigurnost i ističe njegovu prirodnu lepotu. Ova postavka omogućava svetlosti da prođe kroz dijamant, stvarajući spektakularan sjaj i blistavost. Obod prstena je glatka i tanja traka koja se suptilno sužava prema dijamantu, čime se naglašava centralni dragi kamen.
"Svidja ti se?", upita me, a ja klimnem glavom.
Okrenem pogled ka njemu i on je imao samo peškir oko sebe dok je drugi peškir koristi da obriše kosu.
Nagne se i poljubi me nežno, te se opet ispravi.
"Drago mi je.", kaže i otvori ormar ksko bi pronašao šorc u kome će spavati.
Kada je pronašao i obukao se, legao je do mene i ja sam spustila svoju glavu na njegove grudi, a on je rukom prolazio kroz moju kosu.
"Iskreno sam se bojao da ćeš me odbiti.", kaže nakon kratke pauze u kojoj smo oboje ćutali.
"Zar si stvarno mislio da ću da te odbijem?", upitala sam ga, a on slegne ramenima.
"Ne znam. Imaš tek dvadeset godina. Mislio sam da ćeš reći da možda još nisi spremna za brak.", kaže.
"Nikolai. Imam dvadeset godina i trudna sam. Da sam mislila da nisam spremna ne bih ni bila trudna. Naravno nismo pričali o deci, ali desilo se, ali veruj mi da sam spremna na apsolutno sve sa tobom.", objasnim mu, a on se samo nasmeje.
"To je isto kao kada si ti mislila da neću prihvatiti dete.", uputi mi, a ja odmahnem glavom.
"To je drugo. Ti imaš već dva deteta. I mislila sam da nećeš hteti još jedno.", kažem, a on se nasmeje i okrene nas tako sa smo sada bili jedno pored drugog.
"Veruj mi imaćemo mi još mnogo dece.", izusti i poljubi me, a ja se odmaknem kada registrujem njegove reči.
"Mnogo?", upitam ga, a on klimne glavom.
"Da li se i ja tu nešto pitam?", postavim mu još jedno pitanje.
"I ne baš.", kaže i opet me poljubi, dok je ruku držao na mom vratu.
"Volim te, jedina", uputi mi kroz poljubac.
"Volim i ja tebe, srećo.", uzvratim mu i u tom trenutku se našao iznad mene ne odvajajući svoje usne od mojih.
•
KRAJ
Nadam se da vam se svidela i da dte uživali dok ste je čitali, jer ja jesam dok sam je pisala i dok sam čitala vaše komentare. Hvala vam na svemu i nadam se da ćete ostati uz mene i tokom naredne priče, odnosno druge sezone priče "Fotografija ljubavi". Drago mi je što ćemo se opet družiti sa Dominic-om i Meredith.
Volim vas i hvala vam na svemu❤️❤️❤️
YOU ARE READING
"Ljubav na prvi dodir"
Romance- Klara je devojka koja se svaki dan suočava sa novim iznenadjima, a Nikolai će biti njeno najveće iznenađenje. Kada se životi, ovo dvoje potpunih stranaca, sudare na neočekivan način, privlačnost između njih će biti očigledna. Šta će se desiti kada...