24.deo

187 4 0
                                    

•• 24.deo - "Ljubav na prvi dodir" ••

•• Nikolai Kozlov

Stajao sam kraj ulaza i pogledao na sat, kada sam svoj pogled usmerio ka stepenicama, a u tom trenutku je ona počela polako da silazi sa njih. Na sebi ima kraljevski plavu haljinu i izgleda kao istinska princeza moderne ere. Haljina se nježno obavija oko njenog tela, ističući njene ženstvene linije na način koji je istovremeno suptilan i prefinjen. Dugi rukavi haljine ukrašeni su delikatnim čipkastim uzorcima koji se spuštaju prema njenim rukama, dodajući notu romantike i elegancije. Visok izrez na stranama haljine dopušta trenutke prirodne gracioznosti dok hoda, otkrivajući tek dovoljno da zadrži maštovitu napetost. Njen osmijeh je blistav, dok se spušta stepenicama i sve više mi se približava. Kosa, elegantno pričvršćena i nakit koji nosi, usklađen s haljinom, dodaju finalni dodir luksuza.

Sve u svemu savršena je u svakom pogledu i ne znam kako ću uspeti da celo veče provedem sa njom.

"Spremna sam.", kaže i u tom trenutku jedino o čemu sam mislio jeste to kako ću celo veče provesti u posmatranju njenih smaragdnih očiju.

"Idemo onda.", izustim i rukom pokažem ka izlazu.

Izašli smo napolje i krenuli ka autu, gde joj otvorim vrata suvozačevog mesta, a ja sednem na mesto vozača i onda se uputimo ka restoranu u kome se održavalo venčanje.

Kako je ona želela, nismo išli tokom ceremonije, ali smo svakako krenuli na proslavu.

•• Klara Petrova

Parkirao je svoj auto ispred restorana, a onda dobacio momku koji tu radio, ključeve.

Pružio mi je ruku, koju sam prihvatila i onda smo zajedno, ruku pod ruku, ušli unutra.

Prilikom koraka unutar ovog predivnog prostora, odmah se susrećete sa zračenjem svečanosti i posebnosti koja lebdi u zraku.

Visoki stropovi sale ukrašeni su raskošnim lusterima, čije svetlo blago osvetljava prostor i stvara toplu atmosferu. Zidovi su obloženi mekim nijansama neutralnih boja, dopuštajući detaljima da zasijaju. Na jednom zidu može se videti veliko ogledalo s prefinjenim, izrezbarenim okvirom koje dodaje notu klasične elegancije.

Duge stolove prekrivaju stolnjaci svilenkaste teksture, ukrašeni delikatnim cvetnim aranžmanima i srebrnim priborom. Svaki sto ima elegantno postavljeni tanjir, čašu i pribor za jelo, svaki detalj pažljivo promišljen kako bi gosti mogli uživati u obroku sa stilom.

Prostrani plesni podijum poziva na veselje i slavlje, dok se diskretno osvetljenje stapa s atmosferom, stvarajući prijatnu osvetljenost tokom večeri.

A onda su nam u tom trenutku prišli Ilias i njegova, sada već supruga, Tatiana.

"Došla si.", rekao je Ilias iznenadjeno, te je pogledao mene, pa Nikolaia.

"Naravno da jesam. Pošalješ mi pozivnicu i onda me ne očekuješ.", kažem i nasmejem.

"Taman posla. Naravno da ste dobrodošli.", izusti Tatiana ljubazno.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Ljubav na prvi dodir"Where stories live. Discover now