•• 54.deo - "Ljubav na prvi dodir" ••
"Jahali si konja?", upitala me je, a ja sam samo klimnula glavom.
"Sada sam ljubomorna.", kaže i obe se nasmejemo.
Odjednom je pogledala u telefon i onda pogled prebacila na mene.
"Hajde da idemo da vidimo blizance. Nisam ih videla od rođendana.", kaže, a ja je pogledam čudno.
"Okej, hajde.", odgovorim i ustanem sa kauča, a i ona za mnom, te se polako uputimo ka izlazu.
Pomalo moram priznati bila sam zbunjena. Larisa voli blizance, ali nikada nije govorila kako želi da ih vidi, jer dugo nije, ali dobro. To je Larisa. Od nje očekujemo neočekivano.
•••
Prišle smo vratima i odmah dohvatim kvaku. Otvorim vrata i dočeka me mrak, zbog čega zbunim.
"Nikolai?", dozovem ga, ali bezuspešno.
Pokušam opet, ali isto.
Počnem da napipavam zid dok nisam pronašla prekidač za svetlo.
Kada ga konačno pronađem i upalim svetlo na sred dnevne sobe ugledam Nikolaia kako stoji sa kutijicom u rukama. Blizanci su sa osmehom na licu stajali u strani zajedno sa Igorom. I Antonina je bila tu.
Po dnevnoj sobi su bile razbacane latice crvene ruže i upaljene sveće različitih veličina.
Klara me gurne ka njemu. Stanem ispred njega, a on me pratio pogledom.
"Nikoali, šta je ovo?", upitam ga iako sam pretpostavila sve.
"Zar nije očigledno?", upita me sa osmehom na licu.
"Odakle da počnem? Od trenutka kada smo se sudarili autima mislio sam da si prava nevolja. Onda te je Igor preporuči za posao. Došla si, raspravili smo se i tada se sećam da sam dobio jak šamar od tebe. Kasnije sam se izvinio i opet si došla, prihvatila posao. Posmatrao sam te svakog dana. Jedva sam čekao da dodjem sa posla kako bih te video. Stvarno sam želeo nešto više sa tobom. Dok nismo otišli na jahtu. Nismo znali posle toga na čemu smo, dok nismo priznali šta osećamo. Posle toga sam napravio najveću grešku, zbog koje se kajem. Hvala Bogu sve je ispalo dobro i sada smo srećni. Uz to nosiš naše dete. Volim te Klara.", pričao je, a ja sam ga samo gledala i slušala. Srce mi je igralo od njegovih reči.
"Nikoali.", kažem tiho, a on klekne ispred mene, a meni krenu suze.
"Hoćeš li se udati za mene? I provesti ostatak života sa mnom.", upita me, a ja klimnem glavom.
"Hoću, Nikolai, hoću!", viknem i on ustane, te mi stavi prsten na prst.
Odmah sam ga poljubila i zagrlila.
"Volim te, Klara."
"Volim i ja tebe Nikolai.", kažem i on me zavrti u krug na sred dnevne sobe.
Igor, Larisa, Antonina i Luiza su nam prišli i čestitali nam.
"Mama i tata će se venčati!", vikala je Alina i zagrlila nas je.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Ljubav na prvi dodir"
Romance- Klara je devojka koja se svaki dan suočava sa novim iznenadjima, a Nikolai će biti njeno najveće iznenađenje. Kada se životi, ovo dvoje potpunih stranaca, sudare na neočekivan način, privlačnost između njih će biti očigledna. Šta će se desiti kada...