21~

141 12 2
                                    

Κεφάλαιο 21ο~

Maeve's POV

"Θέλω να χωριστειτε αμέσως ανα δυαδες και να αρχίσετε το τρέξιμο σε όλο το γήπεδο. Το πανεπιστήμιο μας θα πάρει μέρος σε αγώνα football και πρέπει όλοι ναστε σε φορμα, φυγαμε!!!".
Αρχίζει να φωνάζει ο γυμναστής και ύστερα χρησιμοποιεί την σφυριχτρα που είχε κρυμμένη στη τσέπη του, για έμφαση. Καλά θα πάει αυτό, εγώ και η γυμναστική δεν τα πάμε καλά..
Αρχίζω να τρέχω και εκει που περίμενα ως παρτενέρ την Lilly, μένω μόνη αφού αρχίζει να τρέχει με τον Ryan. Καθώς τρέχω μια γνωστή φυσιογνωμία έρχεται δίπλα μου παίρνοντας τη θέση της και ήταν κάποια που δεν περίμενα. Η κοκκινομάλλα που φασωνοταν με τον Cole, ή μάλλον που τον έτρωγε αν με πιάνετε...
Μου ρίχνει ενα βλέμμα σκυλας και ανταποδίδω κοιτώντας σοβαρή. "σε ξέρω;". Της λέω ειρωνικά που έγινε δυάδα μαζί μου. "Αχ γλυκιά μου, δεν ήρθα για να γίνουμε φίλες. Αντιθέτως ήρθα να σου υπενθυμίσω ότι ο Cole είναι πιασμένος πια".
Μόλις λέει έτσι δεν πιστεύω στα αυτιά μου. Δεν παίζει να το εννοεί αυτό, το λέει για να μου την σπάσει. Είμαι σίγουρη ότι είναι από τις πολλές που τον θέλουν απλά. Και ας κάνω ότι δεν ανήκω εκεί..
Ρολαρω τα μάτια μου και συνεχίζω να τρέχω σαν να μην τρέχει τίποτα. Εκεί που τρέχω όμως εκείνη μένει πίσω μου και όταν δεν το παίρνω είδηση νιώθω να μου βάζει τρικλοποδιά, κάνοντας με να χάσω την ισορροπία μου. Αμέσως βρίσκομαι στο έδαφος και εκείνη σταματάει μπροστά μου, γελώντας αυτάρεσκα. "Είσαι σκύλα". Την βρίζω και κοιτάω τα γόνατα μου που ματωσαν. Θα το μετανιώσει αυτό.. Σκέφτομαι και έτοιμη να σηκωθώ να την πιάσω στη κυριολεξία στα χέρια μου, έρχεται ο γυμναστής. "Τι νομίζετε ότι κάνετε εσείς οι δυο;!. Πίσω στο τρεξιμο".
Μας φωνάζει χρησιμοποιοντας τη σφυριχτρα ξανα. Άλλος μαλακάς και αυτός. "Μείνε μακριά του".
Μου λέει εκείνη πιο διακριτικά μην μας ακούσει ο γυμναστής και την αγριοκοιτάζω. Αν την βρω μπροστά μου εκτός γηπέδου την έχει γα-
"Maeve, τι ήταν αυτό;". Ακούω μια Lilly που τελικά εμφανίζεται να με τσεκάρει. Τιναζω τα ρούχα μου όταν έχω πλέον σηκωθεί και τα νεύρα μου γίνονται φανερά μόνο από την έκφραση μου.
"Ποια στον διάολο είναι αυτή;".
Ρωτάω με θυμωμένο τονο. Καμία δεν έχει τολμήσει να μου κάνει κάτι παρόμοιο πριν. "Sillia... Η αλλιώς αυτή που ξενοκοιμαται με όλους εδώ".
Λέει ρολαρωντας τα ματια της, παίρνοντας μια αηδιασμενη έκφραση στη συνέχεια. Ήταν προφανές θα έλεγα έτσι πως έμοιαζε..
Σταματάμε να τρέχουμε, συνεχίζοντας με περπάτημα και της λεω τι έγινε. "Δεν πιστεύεις στα αλήθεια ότι ο Cole θα τα έφτιαχνε μαζί της έτσι;". Λέω γεμάτη αμφιβολία αλλά ξαφνικά βλέπω τη φίλη μου να σοβαρεύει.
"δεν θέλω να στο χαλάσω.. Αλλά ίσως και ναναι αλήθεια". Λέει δείχνοντας προς τις κερκίδες. Μόλις γυρίσω βλέπω τον Cole να την έχει κολλήσει από πίσω και να την φιλάει μπροστά σε όλους.
Νιώθω τα χέρια μου να σχηματίζουν γροθιές και το στήθος μου να σφίγγεται. Κρατήσου Maeve, δεν θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει... Όχι μετά από ότι έκανε στο πάρτυ.
Αλλά δεν μπορούσα να κρατηθώ. Για την ακρίβεια ένιωθα σχεδόν προσβολή. Μου φέρθηκε έτσι για ναναι με μια τσούλα;!.
Ξέρω ήδη ότι είμαι καλύτερη της. Ήταν απίστευτο να το δεχτώ.. Αλλά υποθέτω ότι ταιριάζουν αφού είναι μαλακας!.
"Νομίζω τελείωσα με τη γυμναστική". Λέω και πάω να φύγω προς τις εστίες αλλά ο γυμναστής με παίρνει ειδηση.
"William's; που νομίζεις ότι πηγαίνεις;".
Φωνάζει σταματώντας με.
"Έχω πονοκέφαλο". Λέω μια δικαιολογία, πάνω στη θέληση μου να φύγω από αυτό το θέαμα.
"Έχω ακούσει και καλύτερα. Τώρα πήγαινε πίσω στη θέση σου".
Χωρίς να το περιμένω ότι θα πει έτσι, επιστρέφω πίσω μιας και δεν έχω επιλογή. Η Lilly είχε σχεδόν ξεχάσει ότι υπάρχω αφού επέστρεψε στον Ryan μόλις μου μίλησε ο γυμναστής και είχα μείνει ξανά μόνη.
"Sillia, επιλέγεις κορίτσια για την ομάδα των μαζορετων. Cole, εσύ το ίδιο για το football. Δεν δέχομαι καμία αντίρρηση από κανέναν. Οποίος δεν συμμετάσχει θα κατέβει στη βαθμολογία".
Τελεια, πηγαίναμε από το κακό στο χειρότερο μέσα σε μια μόλις μέρα ξανά. Και φυσικά εκείνη η ηλιθια θα ήταν η αρχηγός μας.
Όπως το περίμενα διάλεξε όλα τα κορίτσια, αφήνοντας με τελευταία. Ούτε σε σχολείο να ήμασταν.. Είναι γελοίο.
Νιώθω τον Cole που καθόλη τη διάρκεια που επιλέγει αγόρια, απέναντι με κοιτάει και προσπαθώ να αποφύγω το βλέμμα του. Έχει και θράσος.

Cole's POV

Έχουμε αρχίσει τις προπονήσεις ήδη, αφού διαλέξαμε άτομα και κάθε λεπτό κοιτάζω την Maeve.
Ήταν το πιο αστείο θέαμα να βλέπω το ποσό θυμώνει κάνοντας γυμναστική και αυτό την έκανε τόσο γλυκιά... Γαμωτο. Σκέφτηκα για λίγο νευρίασμενος αφού δεν μπορούσα να της πω τίποτα για αυτό η να είμαι ο λόγος που την ενοχλεί κάτι. Όπως μου άρεσε ήδη τόσο.. Δεν περίμενα ποτέ μια τύπισσα να με κάνει να ασχολούμαι τόσο. Και παρόλο που μαρεσε, άλλο τόσο μου έσπαγε και τα νεύρα που το κατάφερνε. Εχθές το βράδυ κοιμήθηκα με την Silia, σαν να μην έτρεχε τίποτα, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι άλλη ήταν στο μυαλό μου και πιο συγκεκριμένα εκείνη. Για ένα πηδημα καλή είναι η άλλη, αν και είναι κουραστικό που νομίζει ότι θα φτάσει σε κάτι σοβαρό μαζί μου. Από χθες δεν έχει σταματήσει να με ακολουθεί.
"William's αρκετά. Δεν αντέχω να βλέπω άλλο". Ακούω τον γυμναστή που την κράζει, βγάζοντας με από τις σκέψεις μου και γελάω για λίγο. Για εμένα η γυμναστική ήταν πάντα τρόπος να ξεσπάω, ειδικά ότι κάναμε στο μποξ. Και ήταν φανερό ότι για εκείνη ήταν το αντίθετο οπότε δεν μπορούσα να κρατηθώ.
"Cole. Εισαι ο καλύτερος στον αθλητισμό. Αναλαμβάνεις την William's στο τέλος της ωρας".
"Τι;". Λέω σχεδόν ταυτόχρονα με εκείνη.....

Η Sillia διαδίδει ψέματα για τη σχέση τους;... Η Maeve ζηλεύει;... Και τι θα γίνει στο τέλος της ώρας μετά από αυτό;😌....

Συγγνώμη που άργησα λίγο... Είχα πολλά τρεξίματα στη δουλειά και δεν είχα χρόνο να γραψω. Ελπίζω να σας άρεσε! Τα λέμε στο επόμενο!🖤
~S

𝚂𝚌𝚊𝚛𝚜~Where stories live. Discover now