28~

135 12 1
                                    

Κεφάλαιο 28ο~

Lilly's POV

"Λυπάμαι που το μαθαίνεις έτσι αλλά ο Ryan δεν κάνει σοβαρά".
Μου λέει και γελάω λιγάκι. "ούτε ο φίλος σου είναι γνωστός για σοβαρά αλλά από ότι φαίνεται για μια έχει φάει κόλλημα".
"Τουλάχιστον ο Cole το λέει και δεν υποδύεται ότι έχει σχέση".
"Όπως με την Silia;". Ανταπανταω συνεχίζοντας τη ξαφνική διαφωνία μας.
"Άκου δεν θέλω να τσακωθω μαζί σου. Επειδή σε συμπαθώ στο λέω".
"Ε λοιπόν έτσι έλεγες και στη Maeve και μόνο βοήθεια δεν ήσουν".
"Ετοιμαστείτε να κατεβείτε σε λίγα λεπτά φτάνουμε!!". Φωνάζει ένας από τους καθηγητές διακοπτωντας μας. "Δεν σε είχα για τέτοια, κακώς ασχολούμαι".
Λέει ο Will εκνευρισμενος κάι σηκώνεται από τη θέση του περπατώντας προς την πόρτα του πούλμαν, αφού φτάναμε.
Χτυπάω τη θέση μπροστά μου με το πόδι μου νευρικά και την ίδια ώρα παρατηρώ τον Ryan από απόσταση και το πως γελάει με τους φίλους του. Δεν θέλω να πιστέψω ότι τίποτα από αυτά ισχύει. Σκέφτομαι θυμωμένη με τις συνεχες κατηγοριες που παίρνω από τους άλλους για εκείνον. Δεν ξέρω αν φταίει ότι τον ήθελα καιρό αλλά κάτι μέσα μου λέει ότι δεν θα μου κάνει μαλακια.

Maeve's POV

Αμέσως σηκώνομαι βρίσκοντας ευκαιρία ότι φτάνουμε και ο Cole κάνει το ίδιο, διατηρώντας την απόσταση όμως μεταξύ μας. Ξεφυσαω και παίρνω τη βαλίτσα μου από το πάνω μέρος των θέσεων. Όπως είπα ήταν απλά μια διαδρομή μαζί του, καμία επιρροή, καμία αλλαγή. Ευτυχώς φτάσαμε γρήγορα..
Μόλις το πούλμαν σταματήσει απότομα όλοι ακολουθούν παίρνοντας τα πράγματα τους και από πίσω ακολουθεί το άλλο πούλμαν. Το λιμάνι κάνει την εμφάνιση του και ένα σωρό τουρίστες και ανθρώποι που έφευγαν από τη βαβούρα της πόλης, είναι μαζεμένοι περιμένοντας ο καθένας το πλοίο του. Για καλή μας τύχη το Staten Island ήταν μόλις δύο ώρες μακριά οπότε σύντομα φτάναμε επιτέλους και η εκδρομή θα ξεκινούσε επίσημα. Αμέσως βγαίνω και συναντάω τη Lilly έτοιμη να την κράξω λίγο στη κυριολεξία. "το σχέδιο σας με τον Will ήταν ηλιθιο και τίποτα σε αυτή την εκδρομή δεν πρόκειται να-". Μόλις πάω να πω τα δικά μου όμως παρατηρώ μια άγνωστη έκφραση για εκείνη. Έδειχνε ενοχλημένη. "είσαι καλα;".
Ρωτάω και είμαι έκπληκτη που εγώ το ρώταγα αυτό. Για λιγο είχα ξεχάσει ότι ήμουν μέσα σε ένα όχημα και πολύ πιθανό επειδή ήταν πολλοί μαζί μου..
"έχω βαρεθεί να ακούω για τον Ryan απλα. Μόλις τώρα έλεγε ο Will για εκείνον".
Μου λέει καθώς περπατάμε προς τις αποβάθρες. "Έλα μην χαλιέσαι τώρα. Εγώ είμαι συνήθως αυτή που ξεσηκωνεις". Λέω πειράζοντας την λίγο. "θα περάσουμε καλά παρεα χωρίς δράματα από κανενα αγόρι!".
Ένα χαμόγελο σχημάτιζεται στα χείλη της σαν να την είχα κάνει να ξεχαστεί κάι χάρηκα που ήμουν εγώ αυτή που το έκανε μια φορά."εσύ είσαι καλά; εννοώ πέρα από τον Cole..". Λέει ολο νόημα και καταλαβαίνω ότι ρωτάει επειδή δεν ήθελα καν να μπαίνω σε αμάξια ως προσφατα. Γνεφω καταφατικά και προχωράμε επιτέλους μέσα στο πλοίο. Όλοι δείχνουμε τα εισιτήρια μας και χωριζομαστε, οι μισοί προς το εσωτερικό μπαρ και οι άλλοι στην οροφή. Εγώ και η Lilly πήγαμε κατευθείαν στην οροφή.

Cole's POV

Πηγαίνω στο μπαρ παίρνοντας και τον Will μαζί μου και πιάνουμε μια θέση ακριβώς στη μπάρα. "Τι φέρνω;". Λέει η κοπέλα που δουλεύε εδώ και κοιτάω τον φίλο μου με νόημα. "μια βότκα σκετη και για τους δύο".
Ο Will με κοιτάει με απορία και δεν φαίνεται ομιλητικος, κάτι περίεργο από εκείνον. "Τι παίζει με εσενα; έχουμε καιρό να πιούμε παρεα". Λέω χτυπώντας του τη πλάτη και χαμογελάω λίγο.
"Δεν εχω όρεξη να πιω. Και καλό θα ήταν να μην έπινες ούτε εσύ είναι πρωί".
Μόλις πει έτσι γελάω σαρκαστικά. "από πότε μας σταματάει αυτό;".
"από τώρα".
"καλα. Για πες ποιος σε πείραξε".
"έχουμε καιρό να αράξουμε αφού όλο τρέχεις στη Maeve και την άλλη".
"Δεν γαμιεται". Λέει αποφεύγοντας το θέμα και κατεβάζει τη βότκα πριν από εμένα. "τώρα μιλάς σωστά".
Του λέω πίνοντας και τη δική μου. Υποθέτω απλά δεν έχει όρεξη. Κάτι μέσα μου ευχόταν να είχα το ίδιο. Αλλά για άλλο λόγο πίνω από τώρα. Ας γίνει αυτή η εκδρομή όπως παλιά.. Μόνο πιωμα και καλοπεραση.

[...]

Maeve's POV

Έχοντας μια από τις καλύτερες θέσεις αυτή τη φορά, αφού βλέπαμε μόνο τη θέα του νερού απο την αρχή, η ώρα πέρασε πιο γρήγορα από ποτέ και πριν καλά καλά το καταλάβουμε φτάσαμε στο Staten Island. Μιλώντας για οτιδήποτε άλλο εκτός από αγόρια, τα πράγματα είχαν αρχίσει να φαίνονται λίγο καλύτερα και κάπως έτσι απλώς σηκώνομαστε έτοιμες να δούμε επιτέλους αυτό το μέρος...

Επιτέλους έφτασαν.. Τι γίνεται με τον Will; γιατί συμπεριφέρεται περίεργα;... Ο Cole και η Maeve θα κρατήσουν αποστάσεις για πολύ ακόμη; και ο Ryan που το παει;... 🤔

Ελπίζω να σας άρεσε και ναστε όλοι καλα, τα λέμε στο
επόμενο🖤!
~S

𝚂𝚌𝚊𝚛𝚜~Where stories live. Discover now