33~

105 11 0
                                    

Κεφάλαιο 33ο~

Maeve's POV

Ένα γελάκι μου φεύγει όταν μου το λέει αυτό και τον κοιτάζω με δυσπιστία. "είσαι σίγουρος για αυτο;". Λέω πειράζοντας τον λίγο και εκεί που ανταποδίδει το γέλιο ξαφνικά σοβαρεύει τελείως. Γυρνάω προς το μέρος του και μόνο από το βλέμμα του μπορώ να πω ότι κάτι κρύβει και δεν ήταν η πρώτη φορά που δεν χρειάζοταν να μιλήσει για να το καταλάβω. Ο Cole ήταν ένα μυστήριο αλλά αν θέλω αυτό να λειτουργήσει, θέλω να δω τον αληθινό Cole, ότι τον κάνει να είναι αυτό που είναι..
Έτσι του πιάνω το χέρι και σοβαρεύοντας και το δικό μου ύφος του λεω:
"Άφησε με να είμαι εκεί για εσένα.. Ξέρω ότι μπορεί να είναι δύσκολο να ανοιχτεις γιατί και εγώ έτσι είμαι, αλλά θέλω να ξέρεις πως δεν θα σε κρίνω -".
"Maeve". Λέει το όνομα μου σταματώντας με.

Cole's POV

Αυτή η κοπέλα δεν σταματούσε να με εκπλήσσει. Δίχως να μιλήσω μπορούσε να με καταλάβει, σχεδόν λες και είχαμε κάποιου είδους σύνδεση θα έλεγε κανείς.. Ίσως υπερβάλω αφού όλο αυτό είναι φαινομενικά νωρίς, αλλά παρά όσα έγιναν η μάλλον έκανα ένιωθα ότι όντως άξιζε να της ανοιχτώ. Και όπου κάι αν καταλήξουμε δεν θα το μετανιώσω γιατί ένα πράγμα είναι σίγουρο. Η Maeve δεν είναι σαν καμία άλλη..
Ξεφυσαω και ανταποδίδω στο βλέμμα της.
"Είσαι η πρώτη που φέρνω εδώ και αυτό επειδή κάποτε, αυτό το μέρος είχε μεγάλη σημασία για εμένα. Ηταν το μόνο μέρος που μου έφερνε ηρεμία. Το μέρος που ερχόμουν όταν ήθελα να ξεχάσω τα πάντα.. Η μάλλον μετά τον θάνατο της μητέρας μου".
Κάνω μια παύση μόλις ξεστομίσω το τελευταίο κομμάτι και το μυαλό μου δεν αργεί να θυμηθεί παλιές αναμνήσεις, η μάλλον τραύματα. Η Maeve έρχεται πιο κοντά μου κοιτώντας με με εμπάθεια και περιμένοντας με υπομονή να συνεχίσω..
"δεν είναι ανάγκη να μου πεις αν-". Πάει να πει και της κάνω νόημα να πάψει.
"Όπως έχει γίνει γνωστό στη σχολή εγώ και ο Ryan ήμαστε θετα αδέρφια. Το μόνο κοινό που είχαμε μια ζωή είναι ο πατέρας μας η αλλιώς ο διευθυντής όλων.
Αλλά αυτό δεν ήταν ποτέ ο λόγος που ήμαστε έτσι.. Κάπου εδώ θα αναρωτιέσαι πως κολλάνε όλα αυτά." Λέω κάνοντας τη να γνεψει καταφατικά.
"Ο πατέρας μου δεν ήταν ποτέ ο καλός άνθρωπος που θέλει να δείχνει σε όλους ότι είναι. Για την ακρίβεια είναι το χειρότερο άτομο που γνωρίζω. Ο ίδιος άνθρωπος που το παίζει ανώτερος σε μια κωλο σχολή είναι ο ίδιος που από τη στιγμή που γεννήθηκα κεράτωνε τη μάνα μου. Και όπως φαντάζεσαι δεν ήταν απλά έτσι.. ".
"Αν εσύ και ο Ryan έχετε ίδια ηλικία αυτό σημαίνει οτι; - ".
Λέει σοκαρισμένη διακοπτώντας με.
"Έχουμε διαφορά πέντε μηνών". Λέω γελώντας ειρωνικά.
"βλέπεις ο πατέρας μου ήθελε να έχει εξουσία σε όλα. Ακόμη και στις γυναίκες. Κάπως έτσι πηδαγε τη γραμματεία της σχολής όσο ήταν με τη μάνα μου περίμενοντας και εμενα".

𝚂𝚌𝚊𝚛𝚜~Where stories live. Discover now