Κεφάλαιο 25ο~
Cole's POV
Η ώρα είχε πλέον τελειώσει και ο καθηγητής μάζευε αναγκαστικά τις κόλλες από όλους, μόλις σηκωθούμε από τις θέσεις μας βλέπω με την άκρη του ματιού μου να με κοιτάζει και εκείνη, αλλά μόλις ανταποδώσω κάνει ότι γυρνάει από την άλλη, περπατώντας με την Lilly έξω.
Ενα μικρό χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη μου αφού φάνηκε ότι είχε τη πρόσοχη της σε εμένα, αλλά αυτό διακόπτεται όταν τη βλέπω να συνανταει τον Will απέξω. Δεν μπορώ να καταλάβω τι λένε αλλά σφίγγω τις γροθιές μου σε ένα θέαμα και αυτό είναι εκείνος να την αγκαλιάζει σφιχτά σχεδόν σηκώνοντας τη από το έδαφος. Έτοιμος να πάω προς τα εκεί για να περάσω επίτηδες νιώθω ένα χέρι να με ακουμπάει και είναι η Sillia. Τι διάολο θέλει αυτή πάλι γαμω;.
"πάμε στο δωμάτιο μου". Μου λέει όλο νόημα και τραβάω το χέρι μου. Ούτε να την πηδαω δεν έχω όρεξη πια. "δεν έχω όρεξη τώρα". Της λέω αποθωντας τη και βγαίνω έξω πριν μου μιλήσει και αρχίσει την μουρμούρα.
"Τι λέει;". Κάνω στον Will σαν να μην υπάρχουν οι άλλες.
Η Maeve σοκαρεται που με βλέπει και μένει ήσυχη ενώ η φίλη της μου λέει ένα ξερό γειά.
"Εδώ τα λέγαμε για την εκδρομή".
Λέει με ένα χαμόγελο που με βάζει σε καχυποψίες.
Η Maeve είναι η πρώτη που φεύγει από μπροστά μου κάνοντας με να την κοιτάξω ξανά.
Όταν η άλλη την ακολουθεί μένω μόνος με Will. "Τι παίζει με την Maeve;". Ρωτάω και καλά περίεργος. Ένα γέλιο του φεύγει προς εντύπωση μου. "Μην είσαι μαλακας φίλοι ήμαστε. Δεν στην κλέβω".
"Δεν υπάρχει τίποτα για να κλέψεις". Λέω θέλοντας να φανώ σίγουρος και ας με έκαιγε η σκέψη του να κοίταγε άλλον, ειδικά τον κολλητό μου.
"Cole πες τα αλλού αυτά, δεν σε πιάνω. Αφού τη γουστάρεις γιατί δεν το προσπαθείς και όλο τα σκατώνεις μαζί της;".
Ρολαρω τα μάτια μου, αλλά πιο πολύ νευριάζω γιατί ξέρω ότι έχει δίκιο, απλά εγώ δεν είμαι για σχέσεις..
"πάω να καπνίσω". Του λέω χωρίς να δώσω παραπάνω απάντηση και απομακρυνομαι στους διαδρόμους. Χωρίς να με ενδιαφέρει που είμαι μέσα ανάβω το τσιγάρο μου και αρχίζω να τραβάω τζούρες νευρικά. Πρέπει να σε βγάλω από το μυαλό μου..Maeve's POV
"Ώστε εσύ και ο Cole δεν μιλάτε καθόλου ε;".
Μου λέει η Lilly καθώς περπατάμε έξω από το πανεπιστήμιο. Μπορώ να πω ότι περίμενα κάποια σπόντα μετά τις ματιές που ανταλλάξαμε πριν. Και δεν μαρεσει καθόλου να το συζητάω. "γιατί να το καναμε; δεν ήμαστε φίλοι".
Λέω ξερά χωρίς να το αναλύσω.
"είναι απίστευτο πόσο πείσμα έχετε εσείς οι δύο, καλα τα λέει ο Will σε αυτό". Απαντάει αφήνοντας ένα μικρό γέλιο να ακουστεί. "Και για πες αξίζει αυτή η εκδρομή;". Ρωτάω για να αλλάξουμε θέμα ενώ καθόμαστε σε έναν πάγκο στην αυλή.
"Θα περασεις γαματα είναι το πιο ωραίο πράγμα που κάνει αυτό το πανεπιστήμιο χρόνια τώρα".
Αρχίζει να λέει μέχρι που καταλήγει να μου μιλαει μια ολόκληρη ώρα για το τι κάνουν. Δεν με ενθουσιάζει τίποτα μέχρι να πάμε να πω την αλήθεια.. Τουλάχιστον κατάφερα να αλλάξω το θέμα.
"Που είσαι μωρό μου;". Ακούω έναν Ryan να μας πλησιάζει στα καλά καθούμενα. "Εγώ εδώ είμαι εσύ χάθηκες και μου έλειψες!". Και μόλις άρχισαν τα σάλια..
"Γεια Maeve". Προσθέτει κοιτώντας με από πάνω ως κάτω και ανταποδίδω.
"Εγώ έχω ένα τελευταίο μάθημα στο πρόγραμμα μου οπότε σε αφήνω στη καλύτερη παρεα".
Λέει η Lilly φεύγοντας βιαστικά και φιλοντας τον γρήγορα.
Ο Ryan κάθεται δίπλα μου λες και τον κάλεσε κάνεις και ετοιμάζομαι να φύγω και εγώ.
"Που πηγαινεις; νόμιζα μόνο η Lilly έχει μάθημα τώρα". Ρωτάει και γνεφω καταφατικά.
"επειδή τα έχεις με τη φίλη μου δεν σημαίνει ότι θα κάνουμε παρεα".
Λέω αδιάφορα και φαίνεται ότι ενοχλείται από την έκφραση του.
"Προς τι τόση επιθετηκοτητα;".
Λέει σταματώντας με από τον καρπό και με κοιτάει. Τι κανει;.
"Ryan ασεμε". Λέω πιο σοβαρή και τον κοιτάζω και εγώ.
Παίρνει τα χέρια του και καλά παρεδωμενος και κάνει ένα βήμα πίσω. "Ελπίζω να σε δω στην εκδρομή".
Λέει κάνοντας τις καχυποψίες μου για εκείνον να μεγαλώσουν. Αν σεβόταν τη Lilly δεν θα ασχολούταν καν με άλλες, ειδικά με εμένα. "Το νου σου στην Lilly, αυτό έχω να πω μονο".Ryan's POV
πριν κάνω κάτι σηκώνεται και φεύγει γεμάτη δυναμισμό. Που να ήξερε όμως ότι εγώ άλλα έχω στον νου μου και όχι τη Lilly..
Όλα θα γίνουν βήμα βήμα και ο αγαπημένος μου αδερφός θα δει την γλυκα.. Σκέφτομαι με ένα χαμόγελο.....Τι λέτε να γίνει μετά την εκδρομή;... Τι σχεδιάζει ο Ryan τωρα;... 🙃
Άργησα λίγο πάλι ξέρω..
Ελπίζω ναστε καλά hope you liked it!. Τα λέμε
στο επόμενο🖤!
~S
YOU ARE READING
𝚂𝚌𝚊𝚛𝚜~
Romance"Για καινούρια μιλάς πολύ". Λέει κοιτώντας με από πάνω ως κάτω. "Υπάρχει κάποιο θέμα με αυτό;". Τον ρωτάω σοβαρευοντας το ύφος μου και θα ορκιζόμουν ότι τα μάτια του άλλαξαν χρώμα. Από ανοιχτά είχαν σχεδόν σκοτείνιασει. Όταν δεν το περιμένω με σπρώ...