4.BÖLÜM

20 3 10
                                    

Eveet,bu gün beklediğim gün gelmiştii!Bu gün,Bay Drakula,bana drakulalara ait bütün kuralları öğretecekti.Artık gerçekten çok merak ediyordum.Benden nasıl bir drakula olur,kurallar benim için uygun mu,eğer istemezsem drakula olamaya bilirmiyim diye düşünmeden edemiyordum.

Beklediğim an gelmişti.Artık saat gece 12 di.Bir dakika,aklıma bir şey geldi;E sindirella da saat 12de geri dönüşüyordu?Bu bir tesadüf mü?

Neyse.Emirorhanz'a döndüm ya.

Bir relax mı yapsam yoksa benim kafam doğuştan mı güzel?

Neyse.

"Hadi bakalım uyuyalım da Bay Drakula gelip götüre bilsin."Benim niye illa uyumam gerek arkadaş?Belki nasıl gittiğimizi görmek istiyorumdur.Onu gördüğümde ilk iş niye diye sorucam.

"Yeniden hoş geldin küçük hanım"

"Hoş bulduk Bay Drakula"

"Hazırmısı-"

"BİR ŞEY SORMAM GEREK!NEDEN BENİM BURAYA GELMEM İÇİN İLLA 12DE UYUMAM GEREK YA???"

Evet.Bunu gerçekten ciddi-ciddi sordum.

"Kuralları okuyunca anlarsın"dedi kendisini benim bağırarak söylediklerime gülmemeye çalışarak."Sakin ol şampiyon."

"Tamam."

Sonra elime bir kitap verip dedi:

"Al ve oku.Bu kitabın içinde tüm kurallar yazılı.Ne bir eksik ne bir fazla.Eğer soru sormak istersen,yine aynı ev,aynı oda."

"Bu kitabın içindekilerin hepsi mi?"

Mantıksız bir soru olduğunun farkındayım.

"Evet."

"Tamam.Zaten kitap ince.Bi de bunları ezberliyecek miyim?"

"Ezberlersen daha iyi olur.Ama sana kalmış"

"Tamam.Bitirince söylerim."
6 saat sonra...

"AMA YAAA!BU KADAR İNCE BİR KİTAP NASIL BU KADAR UZUN ÇEKE BİLİR Kİ?!"

"Ne o?Bakıyorum birileri Drakula olmak istese de kuralları okumaktan bıkmış;)"

"Hı hı!Ya bu ne oku oku bitmiyoğ"

"Eee,kolay olduğunu söylediğimi hatırlamıyorum"

"Evet"

"Hadi ben seni kitapla baş-başa bırakiyim"

"Bana bak zaten sinirim tepemde,
sırıtıp durma!"

"Sakin ol şampiyon:D"

"Olamam!6 saatdir bu iğrenç kitabı okuyorum!AAAAAAĞĞĞĞĞĞ!"

"NOLUYO LAN?!"

"Hiiiç,ben sıkılınca bağırırım da eheheh"

"Aklım çıktı bişi oldu diy-yani korkuttun ben-ama o anlamda değil yani-"

"Anladık kanka anladık o kadar da mal değiliz"

"Tamamdır.Eee,dinlenmeye ne dersin?Yoksa,bu gidişle gerçekten tımarhanelik olacaksın.Hadi gel,seni buralarda gezdireyim.Ama benden uzaklaşmak yok,buranın tehlikeli yüzü de var."

"T-tehlikeli yüz?"

"Evet...O tehlikeli yerde benim küçük kardeşim öldü...:)"

"Şaka yapıyor olmalısın!İyi de,hani orası bu kadar tehlikeliyse,neden hasar gibi bir şey yapmıyorsunuz?"

Gizemli lotus:Drakulanın mirasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin