10.BÖLÜM

13 3 64
                                    

Gözlerimi açtığımda,benzinliğe benzer bir yerdeydim.Elim,kolum,ağzım bağlıydı.Eski bir kanepede uzatmışlardı beni.

VİP kaçırılma salonu.

Tamam kabul edin komikti.

Ama kaçırılmış olmam komik değildi.

Çok korkmuştum.O kadar sıkı bağlamışlardı ki,ellerim acıyordu.
Bağırmak istiyordum,bağıramıyordum.
Kaçmak istiyordum,kaçamıyordum.

Benden kim,ne istiyordu?
Ben onlara ne yapmıştım?

Uyandığımı görünce bir kişi bana yakınlaşarak pis-pis sırıttı.Sonra yanıma yaklaşmak isteyince her ne kadar bağlı olsam da en güzel yere,en güzel şekilde tekme atmıştım.

Sonuçta bağlı olmak bir engel değildi.

Adam bana vurmak isteyince diğer adamlar onu tutarak,"Patron.M,onu gözümüz gibi korumamızı söyledi,sen onu böyle mi koruyorsun?!"

Bir dakika ne?

Patron.M mi?

Korumak mı?

Böyle mi?

Bu nasıl bir koruma şekli arkadaş.
Hayatım boyunca böyle bir 'koruma'
şekli görmedim.

Ayrıca Patron.M kim?

İç sesimi duymuşcasına bir diğer adam,"Sen onun için değerli birisin anlaşılan"dedi.

Bu mu verdiğiniz değer?

Hele bir bilsem bu kim.

"Patron.M geliyor,eğilin!"diye birisi kulağımın dibinde bağırdı.

Yine bir tekme savurdum.

Bu da diğeri gibi kıvrana kıvrana kaldı.

Patron.M'e de aynı şeyi yapmak isterdim,ama bakalım derdi neymiş,öğrendikten sonra, olur olur yeriz yeriz.

"Merhaba,Matthew'in minik emaneti:)"dedi karşımdaki cadı süpürgesi.
Maske takıyordu,Matthew'in aksine,bembeyaz giyinmişti,bu onu masallardaki beyaz atlı prense benzetiyordu.Gözleri yeşildi,aynı turkuaz gibi.Cam gibi parlıyordu.
Diğer adamları siyah giyerken,o aralarından seçilmiş gibi bembeyazdı.

Bana yaklaştığı sırada tekme atıcakken,ağzımı açtığını anlayarak vazgeçtim.

Çünki ona daha soracağım bir çok soru vardı.

"Benden ne istiyorsun zekasını gerilerde bir yerde bırakmış gayri meşhur varlık?"

"Aaa ayıp olmuyor mu Vanessa'cım?"

"Kimsin sen oğlum?Yürek mi yedin?"

"Sana bir şeylerden bahsetmek istiyorum da.Mesela...Matthew'in sırlarından...:)"

"Ne sırrı?!Ne diyorsun sen?!"

"Bilmiyormuş numarası yapma.Odadan haberdar olduğunu biliyorum."

"Nasıl?..."

"Sana her şeyi anlatmak istiyorum Vanessa.Ama bunun için sakin olman gerek.Seni zorla getirmemin ve bağlamamın sebebi,sonra kaçmak istemen olacak."

"Aç lan!"

"Şşş!Sakin ol.Matthew senden sadece kardeşini değil,kendi kimliğini de sakladı:)"

"Ne diyorsun sen?!Ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu?Ayrıca benim bir kardeşim yok!"

"Vanessa,Vanessa,Vanessa...Ne kadar da saf,ve bir o kadar da kurnazsın...
O defterdeki diğer Vanessa senin kardeşindi."

"K-kardeşindi?Şu an nerde?"

Gizemli lotus:Drakulanın mirasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin