11.BÖLÜM

7 2 51
                                    

Olga ben bayıldığımda benim yanımda olmadığı için,yokluğumu fark etmemişti.Beni bulamayınca da ona şaka olsun diye,onu orda bırakarak eve gitdiğimi düşünmüştü.

Çünkü bana salak dese de kendisi tam bir salak.

İnsan bir arar,der ki "Ya acaba işi mi çıktı,başına iş mi geldi" diye.

Ama yok.İlla ben söyleyeceğim.

Olga beni bulamayınca Matthew'in evreninde olduğumu düşünmüş ve yine beni aramak aklına gelmemiş.

Gözlerimi açtığımda zaten evdeydim,Matthew beni evde kimse yokken bırakıp gitmişti.Notdaysa;
"Umarım bir gün Olga'yla tanışma şansımız olur,ama şu an "Patron.M in izini sürmeliyim.Sen keyfine bak,akşam seni kendi evrenime götüreceğim.Merak etme,her şeyi anlatacağım"yazmıştı.

Adam destan yazmış mübarek.

Zaten Olga'yla bu sırada konuşmuştuk.

Rengi solmuştu,sanırım fazla endişelenmişti.Her yeri ter içindeydi,fazla koşmuştu.

Beni gördüğü an üzerime öyle bir atladı ki,öldüm sandım.

"Kızım sen kaç kilosun?ÖLDÜM!"

"YA SEN NERDESİN KIZIM?!ASIL BEN ÖLÜP ÖLÜP DİRİLDİM YA!"

"Hiiç sadece KAÇIRILDIM!"

"nE?"

"Aynen aşko,duydun."

"Aşko ne be?"

"Elinin körü Olgacım.Ya sen manyak mısın?İnsan bir arar kızım sen nerdesin diye.Belki öldüm ya!"

"Napiyim,çocukken o kadar manyaktın ki,beni ağaca bağlamıştın,hatırlatırım"

"Eeeee,şey..."

"Ya,kalırsın öyle."

"Ama ben de haklıydım,sen de en sevdiğim oyuncağımı mezara gömmiycektin.Ulan napiyim hani masalı canlandırdığını?Banane,ordaki karakter ölürse ölsün.Bu o anlama gelmiyor ki,sen mutlaka oyuncağımı gömmelisin,üzerine örtü çek,al sana gömmek!Emin ol,sen benden daha manyaktın!"

"Sanırım ifşa edildim."

"Aynen öyle."

"Konu ne ara buraya geldi?"

"Senin marifetin"

"Nasıl oldu da sen kaçırıldın?"

"Sen yanımdan ayrılınca,ben de kenarda seni bekledim,ama birisi arkamdan beni bayıltdı.Peki sen hiç demedin mi nereye kayboldu bu?"

"Dedim ama beni bırakıp şaka olsun diye eve gitdin sandım."

"Peki eve gidip baktın mı?"

"Evet,hatta seni çok aradım ama bulamadım,sonra Matthew'in evreninde ola bileceğin aklıma geldi.Hani araştırmalar için gidip geliyodun ya."

"Abiciğim,sen yine de arasaydın ya!İnsan bir merak eder ama ya!"

"Ettim,aradım,ama ulaşamadım."

"E neden polise gitmedin?"

"Çünkü,Matthew'in evreninde çekmez diye düşündüm."

"Ay her şeye de mantıklı bir cevap bul!"

"E tabii:)"

"Ya bırak dalga geçmeyi! Offf çok STRESLIYIM!! "

"Lan sen de az drama queen ol, gören de öldü sanır! E ne güzel işte, sohbet etmişsiniz,bunda ne var ayol?"

Gizemli lotus:Drakulanın mirasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin