7.BÖLÜM

23 2 19
                                    

Aradan 2gün geçmişti.Onu görmeden 2 günüm geçmişti.O kendi evinde,ben de burdaki evlerden birinde yaşıyordum.Kendi işlerimi kendim halletmeyi öğrenmişdim.

Artık bir az gezmek istiyordum.O yüzden koltuk değneklerimi alarak bir az gezmeye çıktım.Ama buraları pek iyi bilmediğim için kaybolmuş gibiydim.

Onun evini gördüm.Ev boştu.O evde yoktu.Evde olsaydı,perdeler mutlaka açık olurdu.

Bakmayın buranın farklı bir evren olduğuna,aynı dünya gibi.Tabii ki farklılıkları var,ama o kadar da değil.

Eve girdim ve o odaya;resim odasına baktım.Orda yoktu.Ben de bunu bir fırsat bilerek,benden sakladığı odaya girdim.Yine aynı kitaba bastığımda açılmıştı.Burası yine normal odayla benzerdi,ama burda daha fazla dosya,liste,resim falan vardı.Resimlerin çoğu görünen dış odada,dosyaların bir çoğu ise bu gizli odadaydı.

Dosyalara göz atmaya başladım.20 dakikadan sonra gözüm bir dosyaya kaydı.Üzerinde 'Death people'yazılmıştı.Bunun anlamı...

Ölmüş insanlar.

Ne demekti bu?O insanları mı öldürüyordu?

Burda bir şeyler dönüyor.

Dosyayı açıp baktığımda en başta tanıdık bir isim vardı.

Vanessa.

Vanessa...

VANESSA!

Ne demek oluyordu bu?Bi de soy isimlerimiz aynıydı!

Bir dakika...Sanırım bu kişi benim.

Ya da benim bir yakınım.

Ya da sadece bir tesadüf.

Tesadüf diye bişi yoktur.

Kapı gıcırdama sesi geldi.Hemen duvarı üzerime kapatdım ama arada boşluk koydum ki,onu izleye bileyim.Birden gözleri,kıyafeti... Her şeyi değişti.

Her şeyi.

Karşımda bir drakula yoktu.Evet,
drakula ola bilirdi,ama gözünün rengi kırmızıya döndü,bembeyaz kıyafeti siyah oldu.

Ve en önemlisi.

Bileğindeki işaret.

Evet.Değişmişti.Ben yokken,o 2 günde mutlaka ya bişi olmuştu,ya da benden kendini saklamıştı.İşin çok tuhaf tarafıysa,bütün bunlar tek parmak şıklatmasıyla oldu.E o zaman bacağımı neden iyileştirmekten kaçındı?Ve ya neden o gün kıyafetimi değiştirmedi?

Neden?

______________________________________

Aradan 1 gün geçmişti.Bense hala o günü düşünüp duruyordum.

"AAAA!BEN BUNU NASIL FARK EDEMEDİM!"

diye bağırdım.Neyi mi?

O gün,yani beni sarmaşıklardan kurtardığı gün tam olarak parmak şıklatmıştı.Ve hemen bütün hepsi geri gitmişti.Ama bunu o kadar saklamaya çalışmıştı ki...Ama ben anlamıştım.Artık yüzleşme vaktiydi.

Onun evine gidecektim.

Yarım saate bu bacakla zor da olsa evine ulaşmayı başarmıştım.Pencereleri açıktı.Bu da onun evde olduğunun bir belirtisiydi.Eve girmekte her ne kadar tereddüt etsem de,artık yüzleşmem gerekiyordu.Ona her şeyi soracaktım.

Eve girdiğimde evde kan lekeleri gördüm.Bu da neydi?!Birisi mi ölmüştü?Ve ya...Yoksa...

Matthew.

Resim odasına doğru becere bildiğim
kadar koşmaya başladım.Onu gördüm.

Sağ tarafından kan akıyordu.Her yer
kan göletine dönmüştü.Kendimi kaybetdim.

Onu son görüşüm ola bilirdi.

"M-MATTHEW!N'OLURSUN UYAN!HEY SANA DİYORUM!!!"

Salladım,bağırdım çağırdım olmadı...
Ne yaptımsa olmadı.O gözlerimin önünde giderken bişi yapamıyordum.

Birden kan kusmaya başladı.

"HAYIR!"

Yapma bana bunu.

O ölmüştü.Gerçekten de her şey için çok geçti.

Ölmüştü.

Ölmüştü.

Ölmüştü.

Onsuz ben bu evrende hiçtim.Ne dünyaya gide bilir,ne de burda vakit geçire bilirdim.Hiç bir şey yapamazdım.Artık her şey için çok geçti...

Omuzlarımda büyük bir yük vardı sanki.Sanki onun bütün ağırlığı bendeydi.Çökmüştüm.Ruhen de vücut olarak ta...

Hemen ordan uzaklaşmak istedim,sürünerek arka bahçeye çıktım.Önümdeyse tekerlekli sandalye vardı.Benim için almış olmalıydı.O beni düşünmüş olsa da,o gizli odada mutlaka bir şeyler dönüyor olmalıydı.

Kesinlikle.

Şimdiyse,bir az kendime gelmeliydim.Nutkum tutulmuştu.Onu kim öldürmüştü?

Dilim bile bu soruyu sormaya varamıyor.Soramıyorum,kabullenemiyorum.Onu affetseydim de mi böyle olacaktı?

Artık geriye sadece resimler,hatıralar,ve o gizli oda kalmıştı.Bana düşense onun katilini bulmak ve o gizli odadaki şifreni çözmekti.

Yapacaktım.onun katilini her ne olursa olsun bulacaktım.

Farkında olmasam bile ona bağlanmıştım bir kere.

*Aşk zayıflıktır*

Doğru.

*Aşk zayıflıktır*...













Selam ballarıım!Nasılsınızz???Bölümün çok geç geldiğinin farkındayım,ama bundan sonra sık sık atacağımm

Gizemli lotus:Drakulanın mirasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin